Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFlakka (a-Pihp)

Flakka (a-Pihp)

31 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
�
💊 bollechapper69 💊Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Watdeflakka zei:
Hey, ik ben altijd al nieuwsgierig geweest naar speed en 3mmc en heb dat ook vaak gedaan. De laatste tijd voel ik steeds minder wat ik eerst ervan voelde(wat logisch is), maar toch ging ik rondneuzen.

Op de welbekende RC site, zag ik a-Pihp staan, ik had eerder erover gehoord, ondermeer door vrienden. Van mezelf ben ik niet verslavingsgevoelig, heb veel dingen gedaan en nooit aan iets hooked geraakt; en ik ken mijn grenzen.

na wat extra onderzoek besloot ik het te bestellen, echter vond ik het lastig om duidelijke doseringen te vinden. Ik besloot eerst om het nasaal te gebruiken voor de eerste x. Wel weet ik dat het veken malen sterker is dan 3M. Ik heb het niet gewogen, maar heb een heel klein lijntje gemaakt ( met de gedachte dat ik altijd meer kan nemen als het te weinig is). Na paar minuutjes voelde ik het heel licht, twijfelend of het wel de Flakka was. Na een tijdje voelde ik me wel meer actief en praterig; maar niet veel speciaals.

na ongeveer 45min nam ik hetzelfde beetje, dat heb ik daarna nog 2 keer gedaan. De high was minder dan dat van wat ik van 3M voel, terwijl ik dat vaak heb gefaan.

De brokken roken ook erg naar chloor echt een zwembad lucht.

Is er iemand hier die er meer van weet? Ik zou ook overwegen om het te roken, ik weet zelf dat ik het bij 1x kan houden. Maar ben gewoon benieuwd hoe het hoort te voelen.

sorry voor het te lange verhaal🤣
Klik om te vergroten...
“Niet verslavingsgevoelig” nou ik kan denk ik maar één ding zeggen, bijna elke verslaafde ziet dit in het begin niet in, en als je al een tolerantie begint te ontwikkelen dan heb je toch al vaak gebruikt? Miss is dit een beginnende verslaving, ik wil totaal niet moeilijk doen maar pas er maar mee op, en met PiHP al zeker, deze drugs heeft al vele gebruikers het leven gekost😕
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#2
Flakkama zei:
A-pihp is het meest destructieve wat er is… begin er niet aan!! Lees mn verhaal als je twijfelt maar doe t aub niet
Klik om te vergroten...
Jeetje heftig verhaal. Hoe ben je ermee in aanraking gekomen em waarom ben je dit gaan gebruiken ipv andere bekendere middelen met vergelijkbare werking?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
FredKroket zei:
Iedereen is gevoelig voor verslaving. Ligt grotendeels aan de situatie.
Klik om te vergroten...
:handpointup:kroket heeft gesproken.

"Iedereen is verslavingsgevoelig".
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Iedereen is gevoelig voor verslaving. Ligt grotendeels aan de situatie.
F
FlakkamamaLid
01-01-2024, 00:00
#5
_shikantaza zei:
Heftig verhaal. Jammer dat het zo verborgen in je profiel staat. Kun je ‘m een keer als topic in het subforum verslaving zetten?

Zoek vooral hulp bij je herstel. Alleen is het heel moeilijk. Ik hoop dat je er uit komt. ‘t Is hard werken maar zo de moeite waard. Ik heb 5 jaar geprobeerd clean te worden met iets van 100 terugvallen, maar nu 21 maanden clean van alles. En dat kun jij ook!
Klik om te vergroten...
Thanks, fijn om eindelijk eens te horen dat het wel kan ☺️ maandag weer opnieuw intake dus hopelijk ga ik jouw goede voorbeeld volgen! Ik zal m’n verhaal als topic plaatsen
F
FlakkamamaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Koffieb00n zei:
Jeetje heftig verhaal. Hoe ben je ermee in aanraking gekomen em waarom ben je dit gaan gebruiken ipv andere bekendere middelen met vergelijkbare werking?
Klik om te vergroten...
Ik leerde iemand kennen die dit gebruikte. Natuurlijk wilde hij niet dat ik dit zou proberen maar na lang aandringen van mij is hij gezwicht en heb ik een keer gebruikt….. ondanks zijn pogingen mij te beschermen is het natuurlijk toch misgegaan. Ik was meteen hooked, en dat terwijl het nog 3 maanden heeft geduurd voordat ik erachter kwam wat het was. Zo bleu en naïef was ik….
F
FlakkamamaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flakkama zei:
Ik leerde iemand kennen die dit gebruikte. Natuurlijk wilde hij niet dat ik dit zou proberen maar na lang aandringen van mij is hij gezwicht en heb ik een keer gebruikt….. ondanks zijn pogingen mij te beschermen is het natuurlijk toch misgegaan. Ik was meteen hooked, en dat terwijl het nog 3 maanden heeft geduurd voordat ik erachter kwam wat het was. Zo bleu en naïef was ik….
Klik om te vergroten...
En ik was natuurlijk ook totaal niet verslavingsgevoelig wist ik mezelf wijs te maken. Ik had het immers al 34 jaar zonder gedaan 😏
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
:handpointup:kroket heeft gesproken.

"Iedereen is verslavingsgevoelig".
Klik om te vergroten...
Preach 🙏
W
WatdeflakkaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hey, ik ben altijd al nieuwsgierig geweest naar speed en 3mmc en heb dat ook vaak gedaan. De laatste tijd voel ik steeds minder wat ik eerst ervan voelde(wat logisch is), maar toch ging ik rondneuzen.

Op de welbekende RC site, zag ik a-Pihp staan, ik had eerder erover gehoord, ondermeer door vrienden. Van mezelf ben ik niet verslavingsgevoelig, heb veel dingen gedaan en nooit aan iets hooked geraakt; en ik ken mijn grenzen.

na wat extra onderzoek besloot ik het te bestellen, echter vond ik het lastig om duidelijke doseringen te vinden. Ik besloot eerst om het nasaal te gebruiken voor de eerste x. Wel weet ik dat het veken malen sterker is dan 3M. Ik heb het niet gewogen, maar heb een heel klein lijntje gemaakt ( met de gedachte dat ik altijd meer kan nemen als het te weinig is). Na paar minuutjes voelde ik het heel licht, twijfelend of het wel de Flakka was. Na een tijdje voelde ik me wel meer actief en praterig; maar niet veel speciaals.

na ongeveer 45min nam ik hetzelfde beetje, dat heb ik daarna nog 2 keer gedaan. De high was minder dan dat van wat ik van 3M voel, terwijl ik dat vaak heb gefaan.

De brokken roken ook erg naar chloor echt een zwembad lucht.

Is er iemand hier die er meer van weet? Ik zou ook overwegen om het te roken, ik weet zelf dat ik het bij 1x kan houden. Maar ben gewoon benieuwd hoe het hoort te voelen.

sorry voor het te lange verhaal🤣
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het is het gebruik niet waard mede door de vrij korte rush.
Ga het niet roken want dan ga je het echt wel moeilijk krijgen om te stoppen en de crash is ook niet bepaald gezellig.

De meeste mensen hier die ervaring hebben met dit spul roken hebben een pak moeite gehad om te ontwennen of zitten nog in een verslaving.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#11
Watdeflakka zei:
ik weet zelf dat ik het bij 1x kan houden
Klik om te vergroten...
Hier ga je denk ik de fout in. A-pihp is één van de verslavendste stoffen die er op dit moment op de markt zijn. Wat denk je dat er gebeurt als vapen nou wel heel prettig blijkt te zijn? Het is zo weer uitgewerkt namelijk en dan voel je je echt niet goed.
W
WatdeflakkaLid
01-01-2024, 00:00
#12
OtherShore zei:
Hier ga je denk ik de fout in. A-pihp is één van de verslavendste stoffen die er op dit moment op de markt zijn. Wat denk je dat er gebeurt als vapen nou wel heel prettig blijkt te zijn? Het is zo weer uitgewerkt namelijk en dan voel je je echt niet goed.
Klik om te vergroten...
Thanks, ik wist niet dat het zo verslavend zou zijn, ik wilde het gewoon een keertje proberen; niet om een alternatief te zoeken. Ik bekijk wel wat ik met de rest ga doen, misschien kan n vriend of de prullenbak er wat mee. Voor nu hou ik het wel bij de 3M
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#13
Watdeflakka zei:
Thanks, ik wist niet dat het zo verslavend zou zijn, ik wilde het gewoon een keertje proberen; niet om een alternatief te zoeken. Ik bekijk wel wat ik met de rest ga doen, misschien kan n vriend of de prullenbak er wat mee. Voor nu hou ik het wel bij de 3M
Klik om te vergroten...
Als je aan 3-mmc kan komen dan zou ik het daar gewoon bij houden. A-pihp is in ieder geval geen goed alternatief voor 3-mmc en proberen kan al gevaarlijk zijn. Dus ik zou kiezen voor de prullenbak of de wc. Deze stof heeft al teveel schade aangericht.

Edit: Er staat op dit forum veel informatie over a-pihp, maar dit topic geeft in mijn ogen mooi weer hoe het mis kan gaan.
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Watdeflakka zei:
Hey, ik ben altijd al nieuwsgierig geweest naar speed en 3mmc en heb dat ook vaak gedaan. De laatste tijd voel ik steeds minder wat ik eerst ervan voelde(wat logisch is), maar toch ging ik rondneuzen.

Op de welbekende RC site, zag ik a-Pihp staan, ik had eerder erover gehoord, ondermeer door vrienden. Van mezelf ben ik niet verslavingsgevoelig, heb veel dingen gedaan en nooit aan iets hooked geraakt; en ik ken mijn grenzen.
Klik om te vergroten...
Dat je tolerantie ervaart is wel een teken dat je het te vaak hebt gedaan in een korte periode, Fijn dat je tot nu toe niet verslavingsgevoelig bent maar het kan wel een teken zijn van een beginnende verslaving. Pas goed op jezelf. ❤️
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Watdeflakka zei:
Thanks, ik wist niet dat het zo verslavend zou zijn, ik wilde het gewoon een keertje proberen; niet om een alternatief te zoeken. Ik bekijk wel wat ik met de rest ga doen, misschien kan n vriend of de prullenbak er wat mee. Voor nu hou ik het wel bij de 3M
Klik om te vergroten...
Gooi het nou weg. Verslaving is niet leuk :)
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Watdeflakka zei:
Thanks, ik wist niet dat het zo verslavend zou zijn, ik wilde het gewoon een keertje proberen; niet om een alternatief te zoeken. Ik bekijk wel wat ik met de rest ga doen, misschien kan n vriend of de prullenbak er wat mee. Voor nu hou ik het wel bij de 3M
Klik om te vergroten...
Ik zou het een vriend ook niet gunnen tbh
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#17
al die pyro's zijn kut , zelf ben ik verzot op mdphp pellets (met als disclaimer vaak stimulant psychotische kenmerken)
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik zeg dit niet vaak maar man.. het is je leven echt niet waard..
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Watdeflakka zei:
Van mezelf ben ik niet verslavingsgevoelig, heb veel dingen gedaan en nooit aan iets hooked geraakt; en ik ken mijn grenzen.
Klik om te vergroten...
Zo begint jammer genoeg elke verslaving. Drugs worden vaak onderschat, niemand wil verslaafd zijn en dit gebeurt ook niet op 1 2 3.

Wees ook voorzichtig met eerdere ervaringen met andere drugs gebruik te verantwoorden.

There's a drug for everyone
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Snuffelaar zei:
Zo begint jammer genoeg elke verslaving. Drugs worden vaak onderschat, niemand wil verslaafd zijn en dit gebeurt ook niet op 1 2 3.

Wees ook voorzichtig met eerdere ervaringen met andere drugs gebruik te verantwoorden.

There's a drug for everyone
Klik om te vergroten...
100%. Ik dacht ook dat ik niet “verslavingsgevoelig” was. It’s a slippery slope en ineens (maar toch niet zo ineens) zit je er middenin.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."