Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt in het weekend ??

Wat gebruikt in het weekend ??

5213 antwoorden
618 weergaven
18-5-2026
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Psycho_Chrono zei:
psychonaut'86 zei:
Afgelopen zaterdag keta gebruikt... tussen allemaal dronken feestende mensen... :rolleyes: ik viel dus niet zo op :P Ik was aardig van de wereld en totaal gedesoriënteerd.

Toch nog een béétje weten te dansen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Dansen op de keta? Zag je eruit als bambi die ging lopen ? :grin:
Klik om te vergroten...

Ja zo ongeveer... ik zwalkte wel heen en weer enzo. Maar daarom wat ik al zei, het viel niet op tussen al die dronken mensen :P (was op een hockey feest)
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#2
psychonaut'86 zei:
Psycho_Chrono zei:
psychonaut'86 zei:
Afgelopen zaterdag keta gebruikt... tussen allemaal dronken feestende mensen... :rolleyes: ik viel dus niet zo op :P Ik was aardig van de wereld en totaal gedesoriënteerd.

Toch nog een béétje weten te dansen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Dansen op de keta? Zag je eruit als bambi die ging lopen ? :grin:
Klik om te vergroten...

Ja zo ongeveer... ik zwalkte wel heen en weer enzo. Maar daarom wat ik al zei, het viel niet op tussen al die dronken mensen :P (was op een hockey feest)
Klik om te vergroten...

Ik had er vast geld voor neergeteld om dat te zien :tongueout:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Fishhead07 zei:
-spaceman- zei:
ons bier :beer:
Klik om te vergroten...

Amstel :P ik gaat toch echt voor heineken als ik dan toch bier moet drinken :beer: maarja smaken verschillen :grin:
Klik om te vergroten...

ik doelde niet direct op amstel, gewoon ONS bier!

heb bavaria, grolsch, heineken en amstel gedronken!
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#4
-spaceman- zei:
Fishhead07 zei:
-spaceman- zei:
ons bier :beer:
Klik om te vergroten...

Amstel :P ik gaat toch echt voor heineken als ik dan toch bier moet drinken :beer: maarja smaken verschillen :grin:
Klik om te vergroten...

ik doelde niet direct op amstel, gewoon ONS bier!

heb bavaria, grolsch, heineken en amstel gedronken!
Klik om te vergroten...

Oh oke dat dacht ik :P haha

In dit lange weekend gebruikt: MDMA kristalle + wiet, en the acidddddd :grin:
p
partygirlLid
01-01-2024, 00:00
#5
vrijdag:ghb, zaterdag:ghb, zondag:ghb...
Leuk toch zo een verlengd weekend :grin:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dissonant zei:
Kletser?
Klik om te vergroten...

pil :wink:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
3 Xjes en een beetje speed. :)
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#8
partygirl zei:
vrijdag:ghb, zaterdag:ghb, zondag:ghb...
Leuk toch zo een verlengd weekend :grin:
Klik om te vergroten...

Is het nog wel leuk als je 3 dagen lang GHB gebruikkt??? pff :P
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ghb is leuk elke dag de hele dag :wink:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eerste keer ketamine, waaah! :mrgreen: En xtc...
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#11
psychonaut'86 zei:
Psycho_Chrono zei:
psychonaut'86 zei:
Afgelopen zaterdag keta gebruikt... tussen allemaal dronken feestende mensen... :rolleyes: ik viel dus niet zo op :P Ik was aardig van de wereld en totaal gedesoriënteerd.

Toch nog een béétje weten te dansen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Dansen op de keta? Zag je eruit als bambi die ging lopen ? :grin:
Klik om te vergroten...

Ja zo ongeveer... ik zwalkte wel heen en weer enzo. Maar daarom wat ik al zei, het viel niet op tussen al die dronken mensen :P (was op een hockey feest)
Klik om te vergroten...

Keta op een hockeyfeest ?
Is mijn beeld van hockeyspelers dan zo verkeerd ? :rolleyes:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
weekend, wanneer was dat? oh ja nu. lekker muzepoeder.. :sunglasses:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Wacky zei:
psychonaut'86 zei:
Psycho_Chrono zei:
psychonaut'86 zei:
Afgelopen zaterdag keta gebruikt... tussen allemaal dronken feestende mensen... :rolleyes: ik viel dus niet zo op :P Ik was aardig van de wereld en totaal gedesoriënteerd.

Toch nog een béétje weten te dansen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Dansen op de keta? Zag je eruit als bambi die ging lopen ? :grin:
Klik om te vergroten...

Ja zo ongeveer... ik zwalkte wel heen en weer enzo. Maar daarom wat ik al zei, het viel niet op tussen al die dronken mensen :P (was op een hockey feest)
Klik om te vergroten...

Keta op een hockeyfeest ?
Is mijn beeld van hockeyspelers dan zo verkeerd ? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

haha de brave mensen zijn uiteindelijk de ergste hoor geloof me :P

TechNora zei:
Eerste keer ketamine, waaah! :mrgreen: En xtc...
Klik om te vergroten...

hehe ik weet wat je bedoelt, geweldig he dat spul :grin:

^_^ zei:
Ghb is leuk elke dag de hele dag :wink:
Klik om te vergroten...

Dat is mooi dan :grin: zelf nog nooit een heel weekend elke dag gedaan dus geen idee :P Maar klinkt relaxd :sunglasses:
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Wacky zei:
psychonaut'86 zei:
Psycho_Chrono zei:
psychonaut'86 zei:
Afgelopen zaterdag keta gebruikt... tussen allemaal dronken feestende mensen... :rolleyes: ik viel dus niet zo op :P Ik was aardig van de wereld en totaal gedesoriënteerd.

Toch nog een béétje weten te dansen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Dansen op de keta? Zag je eruit als bambi die ging lopen ? :grin:
Klik om te vergroten...

Ja zo ongeveer... ik zwalkte wel heen en weer enzo. Maar daarom wat ik al zei, het viel niet op tussen al die dronken mensen :P (was op een hockey feest)
Klik om te vergroten...

Keta op een hockeyfeest ?
Is mijn beeld van hockeyspelers dan zo verkeerd ? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Haha ik ben van nature geen hockeyspeler hoor :P ik hou dr niet van om gebukt over een veld heen en weer te rennen :openmouth: ... Een vriend had me uitgenodigd en zei dat ik best een paar vrienden mee kon nemen. Toen ik aankwam bij deze vrienden waren die al zo beschonken als wat en ik nog brood nuchter. Dat is snel ingehaald met ket (aangezien bier dr niet in gaat bij mij :openmouth: )

Was een geslaagd feestje :mrgreen:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dit weekend.. even denken.. ontzettend veel bier op vrijdag, en heel veel wiet, en zaterdag lsd en heel veel hasj.
Maar lsd :hearteyes: !!
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#16
paf, alcohol sos en keta
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#17
Beter dan paddo's?

Of niet echt te vergelijken?
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#18
azgaza zei:
Dit weekend.. even denken.. ontzettend veel bier op vrijdag, en heel veel wiet, en zaterdag lsd en heel veel hasj.
Maar lsd :hearteyes: !!
Klik om te vergroten...

Was dat je eerste keer lsd?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dissonant zei:
azgaza zei:
Dit weekend.. even denken.. ontzettend veel bier op vrijdag, en heel veel wiet, en zaterdag lsd en heel veel hasj.
Maar lsd :hearteyes: !!
Klik om te vergroten...

Was dat je eerste keer lsd?
Klik om te vergroten...

Ja, en zomaar uit het niets, heel.. spontaan, en leuk.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
:mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3435363738...261
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."