#1
Psycho_Chrono zei:psychonaut'86 zei:Afgelopen zaterdag keta gebruikt... tussen allemaal dronken feestende mensen...ik viel dus niet zo op :P Ik was aardig van de wereld en totaal gedesoriënteerd.
Toch nog een béétje weten te dansen![]()
Dansen op de keta? Zag je eruit als bambi die ging lopen ?![]()
Ja zo ongeveer... ik zwalkte wel heen en weer enzo. Maar daarom wat ik al zei, het viel niet op tussen al die dronken mensen :P (was op een hockey feest)
ik viel dus niet zo op :P Ik was aardig van de wereld en totaal gedesoriënteerd.