Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt in het weekend ??

Wat gebruikt in het weekend ??

5213 antwoorden
567 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
LSD, MDMA, 4-FMP, Ketamine, AMT, alcohol, nicotine.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#2
2 puntjes pep, 2 likjes mdma en heel veel bier, niet aan het spacen maar wel anders dronken als normaal heerlijk
s
safcaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sublimo zei:
LSD, MDMA, 4-FMP, Ketamine, AMT, alcohol, nicotine.
Klik om te vergroten...
Geen wonder dat je 't naar je zin hebt gehad op Tomorrowland... :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Petrovic zei:
Alleen alcohol.
Klik om te vergroten...
En sigaretten.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
30 g Royal Beluga truffels, 6 g gedroogde paddestoelen (mix van Colombiaanse, Golden Teachers en Keeper's Creepers), DMT, 4-fmp, methylone, MDMA (pillen), speed, hasj, ketamine (nasaal en I.M. :hearteyes: ), nicotine en alcohol.

Dit was wel verspreidt over 4 dagen. Het was een lang weekend. :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Beanhead zei:
:hearteyes:

Das pas een overheerlijk weekend geweest, nice one sublimo!

Hoe was de IM?
Klik om te vergroten...

Als ik dit zo lees heeft hij elk weekend, a nice one :grin:

goed bezig!!!!

:rock: :wave:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja, mijn weekendjes zijn meestal wel aangenaam. :hearteyes:

I.M. was heel apart. Ik ben helaas niet in k-hole geweest, daar was mijn tolerantie denk ik iets te hoog voor. Ik had namelijk de dag daarvoor ook al ketamine gesnoven op het festival, en redelijk veel.

Maar het was wel een enorm aangename ervaring. De eerste spuit heb ik in 2 x laten zetten omdat het een vrij hoge dosis was, daar merkte ik eigenlijk vrij weinig van. Best raar. De tweede spuit was nog meer en die kwam lekker binnen.

Het is komt anders aan dan snuiven. 5-10 min. nadat je gespoten hebt wordt je helemaal warm vanbinnen en begint alles te draaien. Ik ben opzich vrij ver geweest, maar op de ene of andere manier niet in k-hole. Nu ga ik het volgende weekend gewoon weer proberen. :grin:

Het spuiten zelf valt reuze mee, ik voelde eigenlijk alleen de naald mijn spierweefsel binnenkomen. Scopolamine voelde de vloeistof wel prikken, ik had daar geen last van.

Mijn kameraad, Scopolamine, had bij een veel lagere dosis een veel beter effect. Hij heeft echt ongelooflijk hard getript. Dat was echt grappig om te zien. :grin: Hij zal waarschijnlijk eerdaags wel een tripreportje schrijven. :wink:

Als ik nu moet kiezen tussen snuiven en spuiten, zou ik spuiten. :)
P
PottendaarmLid
01-01-2024, 00:00
#8
1 jointje & voor de rest gewoon Bier gedronken
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sublimo zei:
Ja, mijn weekendjes zijn meestal wel aangenaam. :hearteyes:

I.M. was heel apart. Ik ben helaas niet in k-hole geweest, daar was mijn tolerantie denk ik iets te hoog voor. Ik had namelijk de dag daarvoor ook al ketamine gesnoven op het festival, en redelijk veel.

Maar het was wel een enorm aangename ervaring. De eerste spuit heb ik in 2 x laten zetten omdat het een vrij hoge dosis was, daar merkte ik eigenlijk vrij weinig van. Best raar. De tweede spuit was nog meer en die kwam lekker binnen.

Het is komt anders aan dan snuiven. 5-10 min. nadat je gespoten hebt wordt je helemaal warm vanbinnen en begint alles te draaien. Ik ben opzich vrij ver geweest, maar op de ene of andere manier niet in k-hole. Nu ga ik het volgende weekend gewoon weer proberen. :grin:

Het spuiten zelf valt reuze mee, ik voelde eigenlijk alleen de naald mijn spierweefsel binnenkomen. Scopolamine voelde de vloeistof wel prikken, ik had daar geen last van.

Mijn kameraad, Scopolamine, had bij een veel lagere dosis een veel beter effect. Hij heeft echt ongelooflijk hard getript. Dat was echt grappig om te zien. :grin: Hij zal waarschijnlijk eerdaags wel een tripreportje schrijven. :wink:

Als ik nu moet kiezen tussen snuiven en spuiten, zou ik spuiten. :)
Klik om te vergroten...

Beter aanpakken, IV :hearteyes:

Have fun dit weekend, ik waarschijnlijk ook ketamine maar dan gewoonweg nasaal. Héérlijk.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Beanhead zei:
Sublimo zei:
Ja, mijn weekendjes zijn meestal wel aangenaam. :hearteyes:

I.M. was heel apart. Ik ben helaas niet in k-hole geweest, daar was mijn tolerantie denk ik iets te hoog voor. Ik had namelijk de dag daarvoor ook al ketamine gesnoven op het festival, en redelijk veel.

Maar het was wel een enorm aangename ervaring. De eerste spuit heb ik in 2 x laten zetten omdat het een vrij hoge dosis was, daar merkte ik eigenlijk vrij weinig van. Best raar. De tweede spuit was nog meer en die kwam lekker binnen.

Het is komt anders aan dan snuiven. 5-10 min. nadat je gespoten hebt wordt je helemaal warm vanbinnen en begint alles te draaien. Ik ben opzich vrij ver geweest, maar op de ene of andere manier niet in k-hole. Nu ga ik het volgende weekend gewoon weer proberen. :grin:

Het spuiten zelf valt reuze mee, ik voelde eigenlijk alleen de naald mijn spierweefsel binnenkomen. Scopolamine voelde de vloeistof wel prikken, ik had daar geen last van.

Mijn kameraad, Scopolamine, had bij een veel lagere dosis een veel beter effect. Hij heeft echt ongelooflijk hard getript. Dat was echt grappig om te zien. :grin: Hij zal waarschijnlijk eerdaags wel een tripreportje schrijven. :wink:

Als ik nu moet kiezen tussen snuiven en spuiten, zou ik spuiten. :)
Klik om te vergroten...

Beter aanpakken, IV :hearteyes:

Have fun dit weekend, ik waarschijnlijk ook ketamine maar dan gewoonweg nasaal. Héérlijk.
Klik om te vergroten...

Echt niet. :) I.V. komt het direct op, er zou nog geen tijd zijn om de naald uit mijn ader te trekken. Veel en veels te gevaarlijk. :grin: I.M. is alsof je een griepspuit hebt gekregen. 10 min. later draai je weg en kan het feestje beginnen. :hearteyes:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Als donderdag al telt als weekend:

Nicotine, SOS, Wiet, S Keta..

:wink:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fishhead0707 zei:
Als donderdag al telt als weekend:
Klik om te vergroten...

Jij hebt gewoon een verlengd weekend. Heb ik ook wel vaker. :wink:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Sublimo zei:
Fishhead0707 zei:
Als donderdag al telt als weekend:
Klik om te vergroten...

Jij hebt gewoon een verlengd weekend. Heb ik ook wel vaker. :wink:
Klik om te vergroten...

Precies.. :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fishhead0707 zei:
Sublimo zei:
Fishhead0707 zei:
Als donderdag al telt als weekend:
Klik om te vergroten...

Jij hebt gewoon een verlengd weekend. Heb ik ook wel vaker. :wink:
Klik om te vergroten...

Precies.. :)
Klik om te vergroten...

Maar hoe noemen we dat dan als het weekend zich uitstrekt over de hele week tot aan het volgende weekend ?

Vakantie. :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Sublimo zei:
Maar hoe noemen we dat dan als het weekend zich uitstrekt over de hele week tot aan het volgende weekend ?

Vakantie. :grin:
Klik om te vergroten...

Juistem.. :hearteyes:

Wat kan het leven toch mooi zijn.. Vooral de onverwachte dingen.

:wave: :wave: :wave:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Fishhead0707 zei:
Sublimo zei:
Maar hoe noemen we dat dan als het weekend zich uitstrekt over de hele week tot aan het volgende weekend ?

Vakantie. :grin:
Klik om te vergroten...

Juistem.. :hearteyes:

Wat kan het leven toch mooi zijn.. Vooral de onverwachte dingen.

:wave: :wave: :wave:
Klik om te vergroten...

Inderdaad. :hearteyes:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vrijdag: Speed
Zaterdag: Speed en een snuifje ketamine.
Zondag: Speed, XTC, MDMA, LSD, Ketamine, Spacecake

Het was een "lieve" zondagnamiddag.

Ik rook en blow niet, die cake was dan ook wel een onbedoelde afsluiter.
Het was bijna 2 jaar geleden dat ik nog iets van thc in m'n lichaam kreeg.

MDMA en XTC precies 'tzelfde, dat is iets van om de 3 maanden/half jaar. Ik was dan ook een vreselijk lief jochie die middag.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Sublimo zei:
Fishhead0707 zei:
Sublimo zei:
Maar hoe noemen we dat dan als het weekend zich uitstrekt over de hele week tot aan het volgende weekend ?

Vakantie. :grin:
Klik om te vergroten...

Juistem.. :hearteyes:

Wat kan het leven toch mooi zijn.. Vooral de onverwachte dingen.

:wave: :wave: :wave:
Klik om te vergroten...

Inderdaad. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Damn, You Old Love Junk.. But It's Nice to Be..

:hearteyes:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Scopolamine zei:
Ketamine,
Klik om te vergroten...

En ik maar in waan blijven dat het een rustig weekend ging zijn ! :openmouth:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Debris zei:
MDMA en XTC precies 'tzelfde, dat is iets van om de 3 maanden/half jaar. Ik was dan ook een vreselijk lief jochie die middag.
Klik om te vergroten...

Haha, daar was ik graag bijgeweest :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...247248249250251...261
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."