#1
Het gaat niet zozeer om de Santa Maria als wel om de intentie waarmee je het rookt. Overigens is de Santa Maria van Almasto zelf gekweekt, heeft hij ervoor gebeden en is het een bevruchte plant.
Ik ben benieuwd wanneer dat buitensporige drugsgebruik zn tol gaat eisen.Spor zei:[...]


Flameon zei:Drank, benzo
plantenbak zei:@ spor
Het enige probleem is dat je nog niet weet hoe al die RC's later op je lichaam uit gaan werken.
Maar goed als we na 20 jaar of zo jou zwaar gestoord in je rolstoel zien schuren met uitspraken die niet veel verschillen van vogel, weten wij iig dat ze niet 100% onschadelijk waren![]()
underworld zei:ik wel hoor. was op solar festival
ik heb echt wel meer nodig om niet te weten waar ik ben. kan prima functioneren op zulke combinaties.
ja natuurlijk, wat zouden we zonder ons DF-proefdier moetenSpor zei:plantenbak zei:@ spor
Het enige probleem is dat je nog niet weet hoe al die RC's later op je lichaam uit gaan werken.
Maar goed als we na 20 jaar of zo jou zwaar gestoord in je rolstoel zien schuren met uitspraken die niet veel verschillen van vogel, weten wij iig dat ze niet 100% onschadelijk waren![]()
Ja maar dan zijn jullie wel blij dat ik het voor jullie onderzocht heb of niet ?
Spor zei:DrippTone zei:Spor zei:Het 330mg verhaal ken ik inderdaad, dat zou ik hem (in ieder geval nu nog niet) nadoen, met opzet.
Gast. Ik mag hopen dat dat een typ fout is. Je zegt nu dat je het hem na zou doen met opzet. :P
Ik zeg dat ik hem in ieder geval nu niet met opzet na zou doen... Ik zeg zeker niet dat ik het in de toekomst wel ga doen, maar in all fairness zou ik het echt niet zeker weten, ik heb wel dingen gedaan waarvan ik nooit had verwacht dat ik ze zou doen, dus wie weet ?
Al denk ik niet dat dat erin zit hoor![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."