#1
Whisky en wodka ![:confused:]()

Levo, hoe bevalt dat?pascal828 zei:Eén bommetje levo-amfetamine, wiet en GHB.
Beetje energiek, maar merendeels vaag in je hoofd. Wel plezant, maar geen party-shit ofzo.Petrovic zei:Levo, hoe bevalt dat?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."