Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt in het weekend ??

Wat gebruikt in het weekend ??

5213 antwoorden
786 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pep en alcohol .... voel me vandaag nog wel redelijk :wink:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drientje zei:
200 mics LSD
250mg MDMA
ongeveer 200 mg ketamine
33mg 2CB

Waarschijnlijk zometeen nog wat GHB als afterroesje.

Wat een vet weekend.
Klik om te vergroten...
lekkere combi :hearteyes: :smoke:

OT:

speed
mdma
ghb
alcohol
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
SperSIZEboon zei:
Drientje zei:
200 mics LSD
250mg MDMA
ongeveer 200 mg ketamine
33mg 2CB

Waarschijnlijk zometeen nog wat GHB als afterroesje.

Wat een vet weekend.
Klik om te vergroten...
lekkere combi :hearteyes: :smoke:
Klik om te vergroten...
Jaah! Was zo vet! De MDMA was perfect getimed. Timer gezet toen ik de LSD nam wat de trip nog zoveel vetter en intens maakte. Keta was verdeeld over de hele nacht. Gewoon flinke lijnen en op de ienimini boxjes teknoën in de huiskamer.

PERFECT!!!!
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik wil ook weer eens keta doen :(
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dex, alcohol, poppers en nicotine.
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Technically speaking is het nog geen weekend, maar gisteren toch al twee nieuwe stofjes uitgeprobeerd: dimetocaïne (niets vermeldenswaard, behalve de afgrijselijke drip na snuiven) en buphedrone (een soort mephedrone-plus ultra die véél langer duurt, maar kwalitatief niet zo héél anders is).

Enfin beide stofjes zullen nader getrialed moeten worden voor definitieve conclusies te trekken. :P
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik gok dat ik dit weekend niets zal gebruiken, maar wie weet.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gisteravond in de kroeg alcohol .... verder dit weekend helemaal niks meer
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#9
28mg 2ci met een spaytje ket op vrijdag :) maar toen mocht het want toen was DIMLITE live !! :hearteyes:
L
LaunchedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Alcohol en wiet...maar t weekend is nog niet afgelopen :tearsofjoy:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#11
ghb,speed en alcohol
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Alcohol en wiet, niets bijzonders dus
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Alcohol, Speed, Ghb.
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#14
In totaal 3 jointjes, zozo poeh poeh hey hey. Wat goed van mij :P
Ohja en 3 glaasjes Baileys :grin:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#15
niets
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#16
veel bier en wat snaak
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Speed en een lijntje mephedrone en methylone. Hebben we dat ook weer gehad.

Ik moet zeggen dat zo'n lijn mephedrone verdacht veel aanvoelde als coke.

But it's still gay :smilingimp:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#18
W.F.L. zei:
Speed en een lijntje mephedrone en methylone. Hebben we dat ook weer gehad.

Ik moet zeggen dat zo'n lijn mephedrone verdacht veel aanvoelde als coke.

But it's still gay :smilingimp:
Klik om te vergroten...

Echt? Okay niet proberen die rommel dus, dacht dat het wat weg had van mdma (meph is toch bk-mdma?)

Maar wat zeg ik nou niéts kan het mdma gevoel vervangen :tearsofjoy:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mdma, 2 pillen van 110 mg

Leuke avond, totdat ik moest werken de volgende dag
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Het is trouwens ook rotzooi, want ik heb maar iets van een 120mg gehad en toen ie insloeg vond ik het al bizar, dacht echt dat ik een paniekaanval ging krijgen ofzo. Niet dus, en dat viel verder wel mee. Nu zijn we iets van 50 uur en 800mg speed verder en gisteren al last van ongezond veel paranoia en audiohallucinaties (wat ik nooit zo snel en intens heb na 24u op pep) en vandaag.. Tsja, ik heb m'n laatste lijn pep gehad om 13:30 gisterenmiddag en ik heb vannacht dus niet kunnen slapen (god weet waarom, afgezien van dex dan) maar dat valt lelijk tegen. Ik tweak nog altijd voor het leven en het ziet er naar uit dat deze vertoning de naam "amfetamine psychose" wel waard gaat worden als ik straks niet kan slapen. Gezien er nu een duivelse overvloed aan dopamine aanwezig is in mijn hoofd lijkt mij dat wel een plausibele verklaring voor 1) strak staan en 2) hallucinaties. Van speed gaat het allemaal niet zo snel, dus ik vermoed dat die mephedrone er voor iets tussenzit, wat ook dopamine vrijmaakt of heropname blokkeert. Zal wel niet zo gezond zijn mocht de 1 een absurde hoeveelheid aan dopamine vrijmaken (Mephedrone) en de ander nog eens dopamine vrijmaken en heropname/afbraak voor lange tijd blokkeren.

Blijkbaar lijkt Mephedrone op MDMA en daarna pep/coke als je het oraal neemt; geen ervaring mee. Maar gesnoven heeft het dus echt wel meer weg van coke dan wat anders vind ik. Het roept blijkbaar ook gelijkaardige cravings op die je krijgt na een lijn coke (geen last van gehad want ik had pep gesnoven naar het einde toe) Het is in elk geval wel fair priced, 10 euro per gram als je de labrat wilt uithangen :beer:

Mephedrone is 4-methylmethcathinone. Geen amfetamine dus, zoals MDMA. Mephedrone is krachtiger omdat het beter oplost in vet dan methylone (methyleendioxymethylcathinone). Ik heb het even opgezocht en bk-MDMA is Methylone, lijkt me ook minder troep te zijn dan Mephedrone. Maar ja, RC's.. :wave:
Van mij mag het gerust verboden worden. Dat mijn lul zich sinds zaterdagavond niet meer heeft laten zien vind ik eerlijk gezegd ook beangstigend, zegt nogal wat over de vaatvernauwende capaciteiten van het spul :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...140141142143144...261
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."