Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt in het weekend ??

Wat gebruikt in het weekend ??

5213 antwoorden
792 weergaven
18-5-2026
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#1
halve gram mdma, halve gram keta, mdmcat, n2o en wat wiet om de scherpe randjes ervan af te werken :P
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#2
riflexz zei:
vrijdagnacht, 5 xtc, 1gr speed, 4 joints, héél wat bier
zaterdag: 8uur werken
zaterdagnacht: 3 xtc, 1gr speed, 2 joints, héél wat bier
vanavond eens slapen
Klik om te vergroten...
zwaar weekend :wink:
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#3
BuZzRiDeR zei:
riflexz zei:
vrijdagnacht, 5 xtc, 1gr speed, 4 joints, héél wat bier
zaterdag: 8uur werken
zaterdagnacht: 3 xtc, 1gr speed, 2 joints, héél wat bier
vanavond eens slapen
Klik om te vergroten...
zwaar weekend :wink:
Klik om te vergroten...

je zou bijna zeggen dat hij een ongeloofelijke weekend-junk is...hehehe

... anders rommel gekocht..

caoi.. :wave:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#4
vode zei:
Ik wilde een beetje wakker worden en helder zijn, dus ik dacht ik neem een beetje dex. Een BEETJE. Bleek dat spul tien keer sterker te zijn dan de dex die ik gewend was.. Ik stuiter nog nog, van dat 'beetje' :grin:
Klik om te vergroten...

Als Dex niet gewoon minimaal 70% zuiver is, noem ik het geen Dex meer...

On-topic; zaterdag weer een bommetje Dex op :hearteyes: hij was weer lekker, maar zondag wel de hele dag een kutgevoel in maag gehad :(

Hemi
m
magicwassoLid
01-01-2024, 00:00
#5
cocaine...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
4 FMP :hearteyes:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
En ik maar denken dat ik alleen maar wat alcohol zou nuttigen dit weekend, maar van zondag op maandag TOCH een beetje pep gedaan. Het was niet van ons zelf en ook niet meer dan een paar lijntjes genomen, zodat ik nu tenminste wel kon pitten, maar toch....

Ach ja, volgend weekend volgepland met allemaal leuke dingetjes waar pep niet in past, dus ik zie dat wel heerlijk nuchter tegemoed! :wink:
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#8
4 joints, 2gr speed, heel wat bier, en één xtc pil!!!! (met veel mdma in)
ben nu al 3 dagen wakkr pfft, en ik wil slapen, maar het gaat niet ... pfft, ik zie er zoals e wrak uit
heb nu in mijn mondhoeken zo'n wit laagje, en ik krijg dat er echt NIET UIT, pfft, pupille staan veel te :hearteyes:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#9
[SF] Safiertje zei:
Spor zei:
4 fluoramphetamine
xtc (blauwe mitsu's)
73% pure pep
2cb
R ketamine
DMT
Coke
temazepam
oxazepam
nitrazepam
zopiclon
Heel veel wiet
Hasj

Wat een weekend :grin:
Klik om te vergroten...

zo goed bezig geweest :wink:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Na mijn het bericht dat ik geslaagd was, ben ik ook maar aan de drugs gegaan :P
Alcohol, sos, MDMA, speed (onbedoeld, maar de klootzak die ons een halfje "sos" verkocht had ons speed gegeven :angry:)
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja het was mooi :grin:

Nu weer lekker weekje detoxen met wat puur natuur

Heb ook besloten maar weer te stoppen met roken :grin: een van de weinige drugs die minder zeggend zijn als coke, en schiet toch niet meer op als het niet meer mag.

Vandaag dag 2 en gaat prima

Pep als sos verkocht krijgen :angry: de eerste dealer die dat bij mij zou doen zou ik verhangen, behalve dat het een stuk goedkoper is haat ik pep en kan ik er niet echt tegen, wat zich uit in daaaaagen wakker zijn als ik een halve gram weg zou snuiven
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#11
Spor zei:
Pep als sos verkocht krijgen :angry: de eerste dealer die dat bij mij zou doen zou ik verhangen, behalve dat het een stuk goedkoper is haat ik pep en kan ik er niet echt tegen, wat zich uit in daaaaagen wakker zijn als ik een halve gram weg zou snuiven
Klik om te vergroten...

Ja, het was inderdaad niet echt prettig. Het was inmiddels na een nachtje doortrekken al 11 uur 's ochtends, de mdma was op en er was trek in sos. Rond die tijd was er echt niemand bereikbaar van de bekende dealers, en dit nummer hebben we via via gekregen.
Was echt niet fijn om om 11 uur 's ochtend nog aan de pep te zitten (hoewel ik hierdoor wel de energie om die volgende nacht gewoon weer door te gaan en nog even naar feestje te kunnen :P).
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#12
Delirium zei:
Spor zei:
Pep als sos verkocht krijgen :angry: de eerste dealer die dat bij mij zou doen zou ik verhangen, behalve dat het een stuk goedkoper is haat ik pep en kan ik er niet echt tegen, wat zich uit in daaaaagen wakker zijn als ik een halve gram weg zou snuiven
Klik om te vergroten...

Ja, het was inderdaad niet echt prettig. Het was inmiddels na een nachtje doortrekken al 11 uur 's ochtends, de mdma was op en er was trek in sos. Rond die tijd was er echt niemand bereikbaar van de bekende dealers, en dit nummer hebben we via via gekregen.
Was echt niet fijn om om 11 uur 's ochtend nog aan de pep te zitten (hoewel ik hierdoor wel de energie om die volgende nacht gewoon weer door te gaan en nog even naar feestje te kunnen :P).
Klik om te vergroten...

Om vervolgens bij mij sos te regelen :mrgreen: Haha jammer genoeg heb ik weinig sos connecties in apeldoorn. Waren sowieso weinig bekenden op dat feessie alhoewel het wel goed te doen was :rock:
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Alcohol
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Lijntje dextro, 3 of 4 blauwe mitsu's, 3 a 4 flessen wijn, 20 a 30 bier, drie pakjes peuken, 2 a 3g wiet en 1 ritalin.
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#15
1g sos en een paar biertjes
T
TeknoKuttekopLid
01-01-2024, 00:00
#16
3lijntues pep wat rose en bier
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oei wat een afgrijselijke nickname. Hoe ontstaat zoiets uberhaupt, ergens in de natuur is dan iets niet goed gegaan volgens mij.
T
TeknoKuttekopLid
01-01-2024, 00:00
#18
Deranged zei:
Oei wat een afgrijselijke nickname. Hoe ontstaat zoiets uberhaupt, ergens in de natuur is dan iets niet goed gegaan volgens mij.
Klik om te vergroten...

wie bedoel jij?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oh, hij is nou net weg.
T
TeknoKuttekopLid
01-01-2024, 00:00
#20
Deranged zei:
Oh, hij is nou net weg.
Klik om te vergroten...

wat was zijn die nickname dan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...122123124125126...261
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."