Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt in het weekend ??

Wat gebruikt in het weekend ??

5213 antwoorden
796 weergaven
18-5-2026
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#1
[SF] Safiertje zei:
De afgelopen dagen: bromo dragonfly, lsd, dmt, 2c-e, 5 meo-dipt, thc, ketamine, nicotine
Klik om te vergroten...
damn, wat een weekend :grin:
en ik maar blij zijn met een paar dikke joints :tearsofjoy:
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#2
:)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
xtc,speed,alcohol en ketamine
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#4
teveel alcohol
ketamine
2 c-i
sos
half snoepje
beetje pep

was me het weekendje wel weer.. pff weer ff tot oud en nieuw rustig aan doen
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#5
speed, coke, weed, alcohol

:hearteyes:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#6
alcohol en eerst 25 mg 2cb erna nog een likje erbij op nope is dope! :hearteyes:
a
aliblablaLid
01-01-2024, 00:00
#7
net terug van een lekker paddo tripje om het begin van de vakantie te vieren^^


was weer awesome^^
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#8
4 xtc pillen en wat wiet gewoon
witte mercedes
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
FTW*TERRORGIRLY*FTW zei:
Deranged zei:
Oh, hij is nou net weg.
Klik om te vergroten...

wat was zijn die nickname dan?
Klik om te vergroten...


wat een conversatie...

geniaal... duidt er ook meteen op hoeveel een nickname over de intelligentie kan zeggen...

:grin:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gister veel te veel alcohol en wiet op :openmouth:
En nu net een lijn speed naar binnen gewerkt, straks nog eentje :hearteyes:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#11
just BEER :beer:
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#12
4 witte mercedes's xtc & heel wat bier & wiet vrijdagavond
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gister speed... Het was niet de bedoeling, maar ik ging naar de wc op een verjaardag, en die jongen van t feest zei: dr ligt speed in de badkamer dus als je wilt mag je pakken. Nou... ik keek mezelf recht aan in de spiegel, wist dat het beter was van niet, (kwam totaal niet uit eigenlijk) en heb t toch genomen. Zolang ik t niet tegenkom is er niks aan de hand, maar in zo;'n geval... achja, ook niet zo erg :grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gisteravond een stuk of zes wodka's gedronken, niet zo slim achteraf gezien. Ik zat in het park tot 02u 's nachts met een beginnende keelpijn en het motregende ook nog een tijdje. Alles was klam en vochtig geworden en ik had alleen mijn dunne zomerjurkje aan. Door de alchol voelde ik die keelpijn ook niet meer, dus ik zat er stevig bij te paffen.... Gevolg: nu ben ik grieperig, is de keelpijn nog erger en voel ik me gaar. De geplande lsdtrip voor morgen moet ik dus wederom een weekje uitstellen. Bah, had me er zo op verheugd!! :angry:
m
magicwassoLid
01-01-2024, 00:00
#15
alcohol, en een leuke dame :hearteyes:

:wave:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#16
tot nu toe enkel wiet
s
scientist71Lid
01-01-2024, 00:00
#17
mdma op 10 days off (de hele Vooruit stond overigens strak van de pillen)
't viel alleen bij mij niet zo lekker als mn eerste keer.. desalniettemin een topfeest
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#18
Met 3 man 2 kratten bier opgezopen, grammetje pep erbij, 30 lachgaspatronen, 5 gram wiet en een paar vage gasten aan de X. Wel gezellig feestje enzo... :hearteyes:
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Joint, wiet also also! :stoned:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Xtc...
witte Ying-yang

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...124125126127128...261
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."