#1
Volgens mij deed Herman Brood dat ook zo'n jaartje of 30. Ja, dus het kan.
Elke dag speed gebruiken is gewoon.enorm slecht voor je lijf en mentale gezondheid, dat valt niet te ontkennen. Maar ben blij voor je dat het werkt voor jou.Nou ja ik weet niet hoor maar was niet om trots te zijn dat ik dit schrijf. Enkel het feit dat ik zo ben en dat dat prima gaat.
over gezondheid heeft niemand iets te vertellen over zichzelf niet of aan een ander ook niet.
al eet je 80 appeltjes op een dag en trek je van die roze rubberen handschoenen aan bij de afwas omdat het niet Okay is. Maakt geen bal uit. Ik heb ook tijden gehad van onthouding maar dan wordt het minder interssant.
kan ik daar iets aan doen? Ja als ik wil wel, maar waarvoor?
Ik ben liefdevol naar mijn medemens. Het is gevoel +++
Niks mis mee.
Hoi ik ben Nol uit eindhen ik gebruik dagelijks. Nep of Speed .
Want dat kan gewoon.
Al jaaaaren lang en gewoon functioneren.
herkenbaar voor iemand? Zo leven?
Elke dag speed gebruiken is gewoon.enorm slecht voor je lijf en mentale gezondheid, dat valt niet te ontkennen. Maar ben blij voor je dat het werkt voor jou.
Adderal is medicatie. Wat betekent dat de kwaliteit medisch is en dus niet vervuild en zo puur als de stof het toe laat. Daarnaast zijn de doseringen een stuk lager en als je het op de juiste manier gebruikt neem je het alleen oraal.Hoe zit dat dan met mensen die dagelijks Adderall moeten innemen?
Is ook gewoon slecht voor het lichaam.Hoe zit dat dan met mensen die dagelijks Adderall moeten innemen?
Totnu hebben alle studies bewezen dat levenslang gebruik van medische methylfenidaat/amfetamine geen impact heeft op je gezondheid dus dat is een fabeltje. De voorgeschreven dosering moet uiteraard wel gevolgd worden.Adderal is medicatie. Wat betekent dat de kwaliteit medisch is en dus niet vervuild en zo puur als de stof het toe laat. Daarnaast zijn de doseringen een stuk lager en als je het op de juiste manier gebruikt neem je het alleen oraal.
Maar een leven lang adderal nemen is uiteraard ook niet goed uiteindelijk.
Alles kan Nol.Hoi ik ben Nol uit eindhen ik gebruik dagelijks. Nep of Speed .
Want dat kan gewoon.
Al jaaaaren lang en gewoon functioneren.
herkenbaar voor iemand? Zo leven?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."