Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Weet iemand hoeveel mg amfetamine er ong. in adderall zit?"
"Minimaal anderhalve maand pauze als k echt een leuk feest op de planning heb"
"FredKroket zei: Elke dag speed gebruiken is gewoon.enorm slecht voor je lijf en mentale gezondheid, dat valt niet te ontkennen. Maar ben blij voor je dat het werkt voor jou. Klik om te vergroten... Hoe zit dat dan met mensen die dagelijks Adderall moeten innemen?"
"Ik pak soms in 1 keer de hoeveelheid die jij over heel de dag hebt genomen (ook in capsules). En ik heb dit gevoel nog niet gehad. Ik denk om die reden niet dat het aan de hoeveelheid ligt, maar dat je het zo over de dag verspreid had. (mogelijk idd allemaal opstapelende pieken zoals Harry al zei) Weet je trouwens wel zeker dat er 15 mg in je pillen zitten en niet een stuk meer? Of vul je zelf capsules met een mg weegschaal?"
"MisterDopamine zei: Dag iedereen, ik gebruik dus regelmatig speed en wat ik 1 van de beste dingen vind aan speed is dat ik altijd zo’n lekker tintelend gevoel krijg in mijn hoofd, alsof ik een “orgasme” in m’n brein heb. Ik dacht dus dat dit bij iedereen zo was. Nu ben ik er dus achtergekomen dat ik de enige ben (van de mensen die ik ken) die dit heeft. Ook kan ik de tintelingen triggeren door een slok cola te nemen. Ik heb al proberen opzoeken hoe dit komt maar vind niet echt een antwoord op mijn vraag. Nu is mijn vraag voor jullie of er nog mensen zijn die van die tintelingen hebben en/of dat iemand zou kunnen uitleggen hoe dit juist komt. Klik om te vergroten... Ik heb dit alleen als ik bommetjes pak waarin behoorlijk wat mg zit (rond de 200 mg), zo niet meer. Ik dacht eerst dat ik goed inschatte hoeveel mg ik in de capsules deed, tot ik het daadwerkelijk ging wegen (woops). Het was een fijn gevoel maar als ik die hoeveelheid vergelijk met wat mensen normaal in hun bommetjes doen was het best riskant volgens mij."
"FredKroket zei: 1,5 maand pauze is sowieso te kort. Klik om te vergroten... Klopt, ik zei ook minimaal."
"Hopelijk heeft iemand anders dit ook meegemaakt. Ik heb tijdens heel het corona gedoe geen xtc gebruikt, bijna 2 jaar niks aan drugs gedaan. Nou is het zo dat ik voor corona xtc altijd heel goed voelde, ik ging er heerlijk hard op, praatte met alles en iedereen, genoot van het gevoel etc. Maar sinds corona voorbij is, en ik bij een nieuwe dealer mijn xtc haal, voel ik er bijna niks meer van. Eerst duurde het ook altijd maar 3 kwartier tot een uur voor ik iets voelde, en nu duurt het soms wel 2 uur lang! Zelfs als ik wat minder heb gegeten. Als ik dan eindelijk iets voel, krijg ik het misschien een half uur een stuk warmer, en krijg ik niet eens meer zin om helemaal los te gaan. Ipv dat sta ik eerder de rest van de avond strak naar het podium te staren en wil ik alleen nog maar een beetje bewegen, geen zin om rondjes te lopen en mensen te ontmoeten etc. Ik heb altijd minimaal een pauze van 1,5 maand ertussen gehouden. Ik heb dit al bij 2 verschillende pillen gehad (ook een keer een andere dealer geprobeerd, wel uit dezelfde stad, komt dit spul uit hetzelfde lab per stad ofzo?) Ik heb 1 keer ook xtc pillen gehad van compleet iemand anders, andere stad, en die voelde juist wel heel goed, zoals typisch xtc! Heeft iemand dit probleem ook? Ik ben ten einde raad, zou het enorm jammer vinden als ik het typische xtc gevoel niet meer mee ga maken.. Ik ben niet depressief, sterker nog, ik heb alles op orde, hou van mijn dagelijkse leven, zit veel beter in mijn vel dan voor corona, dus daar kan het ook niet aan liggen."
"Heeft 2-FMA invloed op serotonine? Of is 2-FMA in dit opzicht hetzelfde als pep?"
"Ze Herbs Mang zei: Je zal minder energie hebben wat bij XTC bij mij in ieder geval altijd een kutgevoel gaf en maagzuur a.f. Keto dieet doe je voor je gezondheid lijkt mij, dat combineren met drugs is zonde van je keto toch? Aan de andere kant vliegen de kilos er wel af 😜 Klik om te vergroten... Minder energie vergeleken met iemand die "normaal eet" en die XTC gebruikt bedoel je? Zolang XTC er niet voor zorgt dat ik uit ketose raak, en ik toch hetzelfde voel als "normale eters" zou dit echt perfect zijn, vandaar dat ik me dit afvraag. Ik kan me heel vaag herinneren dat iemand op een forum ooit zei dat als je het keto dieet volgt, je niks van xtc voelt. Maar dit kan ook aan zijn situatie / eten / dosis etc hebben gelegen die avond. Dus ik hoop dat een fellow keto dieet volger goed nieuws voor me heeft :P als het elkaar totaal niet in de weg zit heb ik best of both worlds, kilos eraf met een smile op mijn gezicht haha"
"Ik ben heel erg benieuwd of er hier mensen zijn die wel is XTC hebben genomen terwijl zij in ketose waren / het keto dieet volgen. Klopt het dat wanneer je in ketose bent, je de XTC minder goed tot bijna niet zal voelen? Of is dit juist helemaal niet waar?"