Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi ik ben Nol uit eindhen ik gebruik dagelijks. Nep of Speed . Want dat kan gewoon. Al jaaaaren lang en gewoon functioneren. herkenbaar voor iemand? Zo leven?"
"Nou ja ik weet niet hoor maar was niet om trots te zijn dat ik dit schrijf. Enkel het feit dat ik zo ben en dat dat prima gaat. over gezondheid heeft niemand iets te vertellen over zichzelf niet of aan een ander ook niet. al eet je 80 appeltjes op een dag en trek je van die roze rubberen handschoenen aan bij de afwas omdat het niet Okay is. Maakt geen bal uit. Ik heb ook tijden gehad van onthouding maar dan wordt het minder interssant. kan ik daar iets aan doen? Ja als ik wil wel, maar waarvoor? Ik ben liefdevol naar mijn medemens. Het is gevoel +++ Niks mis mee."