Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nol zei: Hoi ik ben Nol uit eindhen ik gebruik dagelijks. Nep of Speed . Want dat kan gewoon. Al jaaaaren lang en gewoon functioneren. herkenbaar voor iemand? Zo leven? Klik om te vergroten... Herkenbaar ja, omdat dat mijn plan was. Maar voor mij dus onmogelijk. Het duurde niet lang voor ik all-in ging in junk modus en functioneren ho maar."
"Wanneer ik ketamine gebruikte en dan meerdere grammen verdeeld over een aantal dagen dan zat mijn neus op gegeven moment helemaal potdicht, nog meer dan ik herinner bijvoorbeeld bij verkoudheid. Daarentegen meerdere jaren dagelijks speed gebruik heeft bij mij nooit voor problemen gezorgd."
"Ik hoop dat je het volhoudt want de gevolgen kunnen heel ernstig zijn. Geen medisch advies maar als het binnen een paar dagen iets beter wordt zou ik gewoon afwachten."
"Mijn laatste periode van 4 jaar intensief (elke dag) voornamelijk speed gebruik is alweer 3 jaar en 2 maanden geleden. Ik gebruik sindsdien helemaal niets meer ook geen alcohol. Ook is het meer dan een jaar geleden dat ik ben gaan vapen ipv roken. Langzaamaan went het wel maar het nuchtere leven is nog altijd ietwat saai."
"Handhaving zei: Mijn laatste periode van 4 jaar intensief (elke dag) voornamelijk speed gebruik is alweer 3 jaar en 2 maanden geleden. Ik gebruik sindsdien helemaal niets meer ook geen alcohol. Ook is het meer dan een jaar geleden dat ik ben gaan vapen ipv roken. Langzaamaan went het wel maar het nuchtere leven is nog altijd ietwat saai. Klik om te vergroten... Jeuj! Vandaag precies 4 jaar clean! En onderhand ook 6,5 maand gestopt met vapen. Groetjes en mede-stoppers, hou vol!"
"Ik heb ergens gelezen dat aceton maximaal 5% aan cafeine op kan lossen (in het gewicht van de aceton). Of dit waar is weet ik niet maar stond volgens mij zelfs op dit forum ooit in 2010 ofzo"
"Kleine J zei: Hallo iedereen, ik heb denk ik een jaar geen speed aangeraakt, dus dacht ik voor deze week dat het wel weer een keertje kon, ik heb er al wel een paar dagen al op zitten (als ik het doe dan wil ik er altijd weer even aan wennen, want de eerste aantal lijntjes of in mijn geval bommetjes omdat ik mijn neus wil sparen geven meestal een stuk minder lekker gevoel, dus niet dat het verslaafd klinkt). Maar ik kreeg dus gisteren zo'n raar gevoel achter in mijn keel en als ik even voelde dan voelde het net alsof er ergens een gat steeds groter en groter werd (lijkt me wel sterk dat het sterke weefsel van je mond zomaar zou scheuren als nat papier, maar op dat moment kreeg een lading paniek toch wel de overhand omdat ik dit nog nooit heb meegemaakt), maar ik ging dus in de spiegel krijgen met wat extra licht en ik zag dat mijn huig (nu nog steeds) erg ver naar voren hing. Sindsdien kan ik niet uitademen zonder dat de lucht ook mijn neus uit stroomt, gaat mijn neus ophalen erg moeilijk (vooral veel lucht ipv slijm), ik had bijna 2x zoveel lucht nodig om een normale zin uit te spreken en dan klinkt het ook nogal nasaal, bij slikken, hoesten en ademen zit het ook in de weg en moet ik soms kokhalzen en door die spanning die het meebrengt voel ik ook een bepaalde paniekerige druk op mijn borst. Sinds die symptomen is er nog een andere bijgekomen en en dan mag ik in mijn handjes klappen dat ik dit heb kunnen typen, want om een of andere reden kan ik de diepte bij bepaalde soort dingen, zoals bij mijn scherm en toetsenbord het contrast verschil, of toen ik dus naar mijn huig keek, bedrogen mijn ogen me dat mijn huig in 2 helften lag of dat het puddeltje water in de wc dieper lag dan vloerhoogte. Nog een symptoom was koude rillingen over mijn armen en benen. Hebben meer mensen hier het wel eens vaker gehad, en hoe serieus moet ik het nou nemen, want ik neem het nu wel heel erg serieus, maar misschien maak ik me overdreven veel druk en was al die paniek die ik had niet nodig. Ik weet in ieder geval dat na zo'n korte periode van gebruik, dat het niet aan de speed te verwijten valt, maar dat het eerder een trigger is geweest van iets onderliggends wat op het moment vóór het gebruik ongemerkt aan het opspelen was Klik om te vergroten... Als je al een paar dagen wakker bent zou ik eerst gaan slapen en dan nuchter even checken of je er nog steeds last van hebt. Het klinkt een beetje typisch op dingen die ik in mijn zombie perioden ook had."