#1
Retweetje. Ooit in m'n stoere puberjaren 1 sigaret geprobeerd en daar is het bij gebleven gelukkig! Als ik dan een poging doe tot blowen (ongeveer 2x per jaar) is dat errrrrg lachwekkend en goor als niet roker zijnde. 😂
Retweetje. Ooit in m'n stoere puberjaren 1 sigaret geprobeerd en daar is het bij gebleven gelukkig! Als ik dan een poging doe tot blowen (ongeveer 2x per jaar) is dat errrrrg lachwekkend en goor als niet roker zijnde. 😂
Maar nog niet helemaal! Stoppen met nicotine is niet makkelijk.. Ik zeg dat je minstens 1 jaar leegte gevoel moet kunnen doorstaan. En dat is best pittig.het word wel bijna tijd
Blauwe gauloises of rode lucky's, pakje of 3 per week als ik niet ga stappen, ga ik wel komt er een pakje per avond bij
Moet je je dood werken zodat je je vervolgens nog een keer dood kunt roken.Jij moet een goeie baan hebben
Gezien de huidige prijzen.
Ik mag niet klagen, maar evengoed stoort het me hoeveel ik er aan uitgeef, dus ik denk dat ik er binnenkort maar eens mee ophoud.Jij moet een goeie baan hebben
Gezien de huidige prijzen.
Ik ben al eens eerder een half jaartje gestopt, ging me verrassend makkelijk af, een maandje vakantie met veel alcohol is waar het mis ging toenMaar nog niet helemaal! Stoppen met nicotine is niet makkelijk.. Ik zeg dat je minstens 1 jaar leegte gevoel moet kunnen doorstaan. En dat is best pittig.
Ik ben al eens eerder een half jaartje gestopt, ging me verrassend makkelijk af
Braniffo's ? Die klappen er bij mij goed op de keel vind ze niet heel tofBraniff rood. Nog niet de helft van de prijs van andere merken. Zijn officieel cigarillos met tabaksblad ipv papier maar wel met gewone sigaretten tabak. Perfect voor jointjes. Rookt wel wat minder lekker weg dan normale sigaretten maar ik rook toch amper peuken. Vrijwel uitsluitend vermengd in joints of met andere verdovende middelen dus kan me weinig schelen.
Pall mall
Braniffo's
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."