Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke sigaretten rook jij?

Welke sigaretten rook jij?

68 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#1
PsyTekz zei:
Geen
Klik om te vergroten...
Retweetje. Ooit in m'n stoere puberjaren 1 sigaret geprobeerd en daar is het bij gebleven gelukkig! Als ik dan een poging doe tot blowen (ongeveer 2x per jaar) is dat errrrrg lachwekkend en goor als niet roker zijnde. 😂
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#2
Braniff rood. Nog niet de helft van de prijs van andere merken. Zijn officieel cigarillos met tabaksblad ipv papier maar wel met gewone sigaretten tabak. Perfect voor jointjes. Rookt wel wat minder lekker weg dan normale sigaretten maar ik rook toch amper peuken. Vrijwel uitsluitend vermengd in joints of met andere verdovende middelen dus kan me weinig schelen.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Afgelopen week sinds lange tijd weer eens gerookt.
Wel maar 1 of 2 per dag. Dus dat valt enerzijds nog mee. Maakte me gek genoeg wel rustig na een intensieve therapie dag.
Maar denk dat ik ook weer gauw de rem erop ga zetten. Want tsjezus wat is dat roken duur geworden zeg.

Hier rokers gestopt door deze hoge prijzen?
Of roken de rokers nog allemaal vrolijk door?
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#4
Toen ik nog rookte sowieso Van Nelle zwaar of Export/black

Sigaretten rook ik verschillende.
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Blauwe gauloises of rode lucky's, pakje of 3 per week als ik niet ga stappen, ga ik wel komt er een pakje per avond bij
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#6
miles zei:
het word wel bijna tijd
Klik om te vergroten...
Maar nog niet helemaal! Stoppen met nicotine is niet makkelijk.. Ik zeg dat je minstens 1 jaar leegte gevoel moet kunnen doorstaan. En dat is best pittig.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#7
miles zei:
Blauwe gauloises of rode lucky's, pakje of 3 per week als ik niet ga stappen, ga ik wel komt er een pakje per avond bij
Klik om te vergroten...

Jij moet een goeie baan hebben :)
Gezien de huidige prijzen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kordie zei:
Jij moet een goeie baan hebben :)
Gezien de huidige prijzen.
Klik om te vergroten...
Moet je je dood werken zodat je je vervolgens nog een keer dood kunt roken.

Spoiler
Te zwarte humor?
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kordie zei:
Jij moet een goeie baan hebben :)
Gezien de huidige prijzen.
Klik om te vergroten...
Ik mag niet klagen, maar evengoed stoort het me hoeveel ik er aan uitgeef, dus ik denk dat ik er binnenkort maar eens mee ophoud.
Ik heb altijd gezegd dat ik voor mn 35e gestopt zou zijn, ben nu 37, dus het word wel bijna tijd
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Manu76 zei:
Maar nog niet helemaal! Stoppen met nicotine is niet makkelijk.. Ik zeg dat je minstens 1 jaar leegte gevoel moet kunnen doorstaan. En dat is best pittig.
Klik om te vergroten...
Ik ben al eens eerder een half jaartje gestopt, ging me verrassend makkelijk af, een maandje vakantie met veel alcohol is waar het mis ging toen
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#11
miles zei:
Ik ben al eens eerder een half jaartje gestopt, ging me verrassend makkelijk af
Klik om te vergroten...

Herkenbaar.
Ik kan nu gek genoeg ook best nog eens een sigaretje roken en dan geen zin hebben in een tweede. Maar het kan inderdaad snel opvlammen.
L
Lampenkapje96Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Camel Blue, maar gelukkig (op de immense stress momentjes na) zo goed als gestopt😅. Nadat ik een pas een pakje Marlboro Light (Camel uitverkocht) haalde en 27 euro moest afrekenen, was een redelijke instant afkick 😅.
M
MrmiyagiLid
01-01-2024, 00:00
#13
PapaverMan zei:
Braniff rood. Nog niet de helft van de prijs van andere merken. Zijn officieel cigarillos met tabaksblad ipv papier maar wel met gewone sigaretten tabak. Perfect voor jointjes. Rookt wel wat minder lekker weg dan normale sigaretten maar ik rook toch amper peuken. Vrijwel uitsluitend vermengd in joints of met andere verdovende middelen dus kan me weinig schelen.
Klik om te vergroten...
Braniffo's ? Die klappen er bij mij goed op de keel vind ze niet heel tof

Nu rook ik marlboro maar dan de namaak smaken ook iets minder maar zijn nog geen 5 euro per pakje
s
stinkende katLid
01-01-2024, 00:00
#14
pall mall red
R
RotterdamO10Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Momenteel Marlboro gold pit shag uit Luxemburg 38 eu voor 300g normaal ook potten shag Marlboro maar zijn niet meer te betalen in Nederland gelukkig heb ik een maat die 1 keer in decmaand een pot voor me meeneemt
N
NiimauwenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik haal een pot tabak in België eens per maand. Daar klik ik sigaretten van en af en toe een jointje.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik rook niet tenzij...... een heel enkele keer dus en dan meestal Malboro Gold
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#18
stinkende kat zei:
Pall mall
Klik om te vergroten...

Wat kosten die nu na de verhoging?
Waren voorheen altijd toch de goedkopere peuken

Mrmiyagi zei:
Braniffo's
Klik om te vergroten...

Nooit van gehoord.
Nederlands?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Laatst, Gitanes zonder filter.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik rookte altijd Winston Pink. Nu rook ik alleen maar als iemand het me aanbiedt en ik geen vape bij me heb.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."