#1
Er zijn drugs waarvan het bekend is dat ze vaak na het gebruiken nog potentieel gevaarlijk kunnen zijn ,denk daarbij aan cocaïne dus ik raad het ten zeerste af om dit spul nog te pakken.
Ik vraag me af hoe je zo lang zo weinig kunt drinken? Dan is je bek/tong opgezwollen en voelt aan als rubber toch?Veelste weinig gedronken
Onmiddelijk stoppen !Hoi, ik heb 31 december op 1 januari snachts gefeest, verder niks aan de hand. Toen zijn we 1 op 2 januari ook nog doorgegaan. Savonds kreeg ik 3 januari snachts een discussie of ruzie met iemand maar toen merkte ik al dat ik dicht klapte en niet meer kon praten en als ik wou praten stotterde ik. Ik ben toen naar bed gegaan. Ik had 2 januari tussen 6 en 8 uur de laatste benzofury gepakt dus hoe kan het dan zijn dat ik 2 of 3 uur snachts die aanval krijg dat ik begin te stotteren en niet meer kan praten. Een dag later rond 1 uur smiddags kreeg ik ineens een aanval dat ik op de grond lag te schokken, ik trilde alleen maar, ik werd een beetje paars en mijn ogen draaide helemaal weg. Ik heb 15 minuten zo op de grond gelegen (volgens mensen om me heen) en rond etenstijd kreeg ik nog zo'n aanval. Terwijl ik de dag ervoor voor het laatst de drugs had genomen. Iemand die weet wat dit kan zijn of die hetzelfde meegemaakt heeft?
Als je blauw aanloopt gaat het giga fout ,dat is een zuurstoftekort.Wat zei de dokter ervan?
Je snapt denk ik wel dat er iets serieus mis is hè.Ik heb zelf ook niks meegekregen van die 2 aanvallen, ik ben me daar niet bewust van geweest. Ik was me er wel bewust van dat ik begon te stotteren als ik wou praten en dat ik dan dicht klapte. Maar als ik dan wou praten en ik begon te sttoteren dan kreeg ik daarna die aanval volgens mensen om me heen.
Het schokken en trillen terwijl je op de grond lag was waarschijnlijk een epileptische aanval. Dat kan gebeuren als je overprikkeld bent, maar het is wel een ernstig incident dat medische aandacht nodig heeft. Hebben je vrienden geen ambulance gebeld toen je 15 minuten buiten bewustzijn was..?Hoi, ik heb 31 december op 1 januari snachts gefeest, verder niks aan de hand. Toen zijn we 1 op 2 januari ook nog doorgegaan. Savonds kreeg ik 3 januari snachts een discussie of ruzie met iemand maar toen merkte ik al dat ik dicht klapte en niet meer kon praten en als ik wou praten stotterde ik. Ik ben toen naar bed gegaan. Ik had 2 januari tussen 6 en 8 uur de laatste benzofury gepakt dus hoe kan het dan zijn dat ik 2 of 3 uur snachts die aanval krijg dat ik begin te stotteren en niet meer kan praten. Een dag later rond 1 uur smiddags kreeg ik ineens een aanval dat ik op de grond lag te schokken, ik trilde alleen maar, ik werd een beetje paars en mijn ogen draaide helemaal weg. Ik heb 15 minuten zo op de grond gelegen (volgens mensen om me heen) en rond etenstijd kreeg ik nog zo'n aanval. Terwijl ik de dag ervoor voor het laatst de drugs had genomen. Iemand die weet wat dit kan zijn of die hetzelfde meegemaakt heeft?
Gaat ook vaak gepaard door uitval van ledematen ,het paars aanlopen is ook een serieus probleemhersenbloeding kan duiden.
Ik heb vaak reanimatiecursussen gevolgd, maar ik hoop dat ik het nooit hoef te doen. Dat is echt fucking heftig. Allereerst is bij een ademhalingstop en hartstilstand de overlevingskans slechts 50%. Vervolgens moet je letterlijk iemands ribben breken om het hart voldoende in te drukken. Dat is ook nog eens zwaar werk waar je minimaal twee mensen voor nodig hebt omdat die elkaar moeten afwisselen.Vroeger gaven wij als hero junks elkaar wel een the kiss of death ,ken je die?
Reanimeren dus bij een od cq ademstilstand,
Ik denk dus dat het een epileptische aanval is geweest. Stimulerende middelen zoals speed, 6-APB, MDMA, cocaïne, of whatever verhogen de kans op een epileptische aanval. Dat is met name het geval als je een hoge dosis neemt, en/of als je lang wakker blijft. Dat je meerdere dagen wakker was, en steeds stimulerende drugs hebt bijgepakt, dat was dus een opstapeling van risicofactoren. Een epileptische aanval ontstaat uiteindelijk door een overprikkeld brein. Wat dat betreft zou de ruzie een extra stressor geweest kunnen zijn die je over het randje heeft getild.maar ik zou het wel fijn vinden of mensen dit ook eens meegemaakt hebben of om te weten wat het is.
Overigens blijven speed en 6-APB heel lang in je systeem zitten. Je zegt dat de drugs al waren uitgewerkt, maar amfetamine blijft 2,5 dag in je bloed zitten. De uitwerktijd van 6-APB is niet precies bekend omdat het een research chemical is, maar aangezien de subjectieve effecten al 8 tot 12 uur duren, kun je verwachten dat 6-APB ongeveer even lang in je systeem blijft als amfetamine. De drugs activeren je centraal zenuwstelsel zowel direct als indirect. Gebruik van speed verhoogt bijvoorbeeld de afgifte van het stresshormoon cortisol, wat ook weer het zenuwstelsel activeert. Daarnaast speelt slaaptekort dus een rol. Vandaar dat je vele uren later nog steeds drugsgerelateerde epileptische aanvallen kunt krijgen.Ik had 2 januari tussen 6 en 8 uur de laatste benzofury gepakt dus hoe kan het dan zijn dat ik 2 of 3 uur snachts die aanval krijg dat ik begin te stotteren en niet meer kan praten.
Ik ben begonnen rond 9 uur savonds (31 december) en gestopt op 2 januari rond 8 uur savonds en de nacht van 3 januari heb ik dat gekregen en de middag van 3 januari kreeg ik die aanvallen.Heb je 3 dagen lang benzofury (6-apb) gebruikt?
Je slaaptekort heb ook bijgedragen aan de schade die je bij jezelf heb aangericht ,een lichaam en geest moet na 36 uur max rusten anders gaan er gekke dingen gebeuren ,in jou geval levensbedreigende situaties.Ik ben begonnen rond 9 uur savonds (31 december) en gestopt op 2 januari rond 8 uur savonds en de nacht van 3 januari heb ik dat gekregen en de middag van 3 januari kreeg ik die aanvallen.
Maarja
ik dacht
nooit geen problemen mee gehad
En toen was je blij dat je nog leefde en hopelijk leef je nog lang, gezond en gelukkig….nu is het ipv 1 of 2 nachten doorhalen 3 geworden
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."