Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je favoriete drugs combo?

Wat is je favoriete drugs combo?

43 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
G
GeelzuchterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe zou je odsmt met tramadol vergelijken?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ga voor een combinatie die ik niemand aanraadt zonder flinke tolerantie.
Fentanyl 100+mcg pleister, met 30-60mg oxycodon, 3-4mg clonazepam en whiskey.

Vind het heerlijk vergeet alle rotzooi dan , en geniet lekker van de onbezorgdheid.

Don't copy me I'm no role model 🤪
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#3
M en (veel) ket, komt een bijzondere psychedelische gloed overheen met een intens relaxt gevoel. Maarja voorderest op wiet en alcohol na weinig gecombineerd.
S
SpeedPietLid
01-01-2024, 00:00
#4
Geneesmiddel zei:
M en (veel) ket, komt een bijzondere psychedelische gloed overheen met een intens relaxt gevoel. Maarja voorderest op wiet en alcohol na weinig gecombineerd.
Klik om te vergroten...
eerste khole was met mdma en wtf, ik wist niet wat ik mee maakte lag met een andere vriend op bed en hij vroeg hoe het met me ging maar ik wist echt even niet meer wat de realiteit was en toen ik mijn ogen open deed zag ik alles nog steeds niet als de realiteit en sloeg hem keihard op zn bek uit response en 5 seconde later vroeg ik aan hem: HEB IK JE GESLAGEN?! hele avond sorry tegen hem gezegd maar Kholes zijn echt eng als je ze niet verwacht

Maar favoriete combi is Nog steeds MDMA + lachgas + een of twee sleutelpuntjes ket na de piek
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#5
whisky cocaine

bier benzo s
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Titel spreekt voor zich! Ik ga voor clonazolam en o-dsmt, clona ong. een uur na de o-dsmt innemen en 'tis hemel op aarde (mocht je dit willen proberen wel oppassen! Ik neem altijd 0.2 mg clona met 40-50 mg o-dsmt maar had een keer per ongeluk te veel genomen en toen heb 'k zitten kotsen. Veilig is het niet, maar die euforie, comfort gevoel.. Goddomme). Honorable mention: 2fdck en wiet!
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Geelzuchter zei:
Hoe zou je odsmt met tramadol vergelijken?
Klik om te vergroten...
Weet niet, een keertje tramadol geprobeerd maar 't was maar 50 mg oid en voelde er niks van, had nog o-dsmt bijgepakt ook haha. O-dsmt is het werkzame deel in tramadol dus neem aan dat er niet zo'n verschil is
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
4ho mipt + 4ho met
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mezelf zei:
Sowieso doe ik overal al wiet bij dus alle drugs in combi met wiet
Klik om te vergroten...

šŸ‘ ikkes ook! Vooral stims.
M
MorethenafeelingšŸ”’Lid
01-01-2024, 00:00
#10
6apb, en 2fdck
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nice topic!

Lastige vraag. Op feestjes GHB, Speed en/of XTC wellicht hier en daar een poppertje. Of ben ik ouderwets? :P haha
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mijn favoriete den vwrugs is met LSD ( of analogen,)
zijn disso's erbij wiet
s
space-keesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Combineren dat was toch nooit verstandig? ;p
b
billnyeLid
01-01-2024, 00:00
#14
oxy 10mg fijn kauwen en een biertje er bij
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#15
mitchieee zei:
4ho mipt + 4ho met
Klik om te vergroten...
En waarom?
assie2002 zei:
6apb, en 2fdck
Klik om te vergroten...
Leg eens uit :)
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rain zei:
En waarom?

Leg eens uit :)
Klik om te vergroten...

de 4 ho met visuels zijn al vrij sterk op 20-30mg maar mis ik eigelijk het echte trippende het stukje stukje (headspace) waarbij de 4 ho mipt z’n werk zal doen(vrij goed stuurbaar) en de combinatie zelf zullen de visuels je een andere kant laten zien terwijl de 2 middelen samen dansen, een echt spektakel
J
JepjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Van mij is echt met de volle 110 procent, xtc en wiet. zelf doe ik maar heel weinig xtc en wiet deed ik in het verleden veel, maar dat begin ik echt vies te vinden. maar xtc en wiet is echt zo fantastisch. ik kan het bijna niet beschrijven, maar je bent zo energiek en sloom te gelijken tijd. en uit mijn ervaring als je het goed doet kun je niet higher worden. eerst xtc en na een paar uur lang te hebben genoten, dan lekker gaan blowen en veel ook
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#18
lorazepam
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#19
mitchieee zei:
de 4 ho met visuels zijn al vrij sterk op 20-30mg maar mis ik eigelijk het echte trippende het stukje stukje (headspace) waarbij de 4 ho mipt z’n werk zal doen(vrij goed stuurbaar) en de combinatie zelf zullen de visuels je een andere kant laten zien terwijl de 2 middelen samen dansen, een echt spektakel
Klik om te vergroten...
klinkt interessant. Is deze combi Psychedelisch? Sorry ben effe te lui voor google ;p
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rain zei:
klinkt interessant. Is deze combi Psychedelisch? Sorry ben effe te lui voor google ;p
Klik om te vergroten...

zeker, dat het pscycedelics zijn

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."