Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Combineren dat was toch nooit verstandig? ;p"
"En ds Mevrouw Pløp zei: Bs Ben nog wel ff snel benieuwd naar je mening over rijden onder invloed van middelen trouwens Klik om te vergroten... In vrijwel alle gevallen is dat een ernstige misdraging."
"Mevrouw Pløp zei: Zie hier iets naar boven. Zie dat je je hele topic gewijzigd hebt, misschien kom je ermee weg. Klik om te vergroten... jazeker , ik heb mijn best gedaan om het aan te passen!"
"Damm dat is niet mis, vooruit doe me dan maar 4 puntjes, ik heb deze maand nog zat plekken vrij in mijn agenda. doe het wel alleen maar zonder C. Blauweaap zei: Ik moet 50x op mijn knieetjes voor 1 puntje. Dus in jou geval 200x want ik ben natuurlijk de best💁 Klik om te vergroten..."
"De combi met amfetamine. In lagere dosis(onder 2 G) geeft het mij vaak een wat heldere blik, daarboven word ik alleen maar wouzer Bij bijv 4Gram in combii (weinig tot geen torelantie) werd ik toch echt te vraag, geen normaal gesprek kunnen voeren , onbelans, welgezegd niet prettig."
"Wie spat ? Blauweaap zei: Ik verwacht je over een uur bij duitsburgh! Klik om te vergroten..."
"space-kees zei: Wie spat ? Klik om te vergroten... 2 stunden ist besser, ich hab allein ein fahrad ? enschuldgung"
"Bossie1988 zei: Nadat ik ziek ben geworden van Corona en ik blijkbaar de long COVID klachten heb overgehouden, dus vreselijk moe als je niks doet en snel buiten adem etc. Wilde ik de werking van speed eens testen om te kijken of dat nou wel werkt of niet, en ik krijg er in me hoofd enkel wat energie van maar ik blijf nog steeds zo stil op de bank liggen als dat ik het niet neem. De speed is van goede kwaliteit dus dat is het probleem niet. zijn er meer mensen die dit hebben of bij is opgevallen dat de werking van drugs minder is na het krijgen van Corona. ben zelf wel benieuwd naar andere verhalen van mensen en hoe het daarbij werkt. Drugs werkt namelijk op je receptoren en Corona lijkt hier dan ook op in te werken? Klik om te vergroten... Rust lijkt me de oplossing, iets wat je volgens mij niet krijgst van een synthetisch phychoformacon. Maar misschien heb ik het wel mis"
"Netjes hoor ,zoveel bijhouden , respect!"
"GHB , Het eerste GHB weekend werd ik thuisgebracht in een kruiwagen. Wat een rotzooi kan het zijn, toen was ik nog jong en onverstandig, zoveel waarschuwingen gekregen. Ik had het zelf niet meer in de hand. Ach het is gelukkig goed afgelopen, joepie wat vond mijn vader het leuk! "ik ben trots op je mijn zoon, daar kan je broer nog wat van leren" ging het haha"