Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je favoriete drugs combo?

Wat is je favoriete drugs combo?

43 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rain zei:
klinkt interessant. Is deze combi Psychedelisch? Sorry ben effe te lui voor google ;p
Klik om te vergroten...

zeker, dat het pscycedelics zijn
S
SnuffLid
01-01-2024, 00:00
#2
Keta +3-mmc + ghb + lachgas
LSD + MDMA + NN-DMT + lachgas
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#3
A-pihp en clonazolam
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Limonade en stokbrood.

Mwa. Nee

Coke en whisky
M
Morethenafeeling🔒Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Rain zei:
En waarom?

Leg eens uit :)
Klik om te vergroten...
nou in de afterglow van 6apb voel je je nog helemaal top, iniedergeval ik dan. Ik heb laatst na 6apb 2fdck gepakt en t was heerlijk echt top gewoon. De space kwam terug maar dan op een andere manier echt heel cartoon werd alles ik zag iemands hoofd als een rare snapchat filter dus dat was best grappig :tearsofjoy: dit vind ik daarom de leukste combi tot nu toe. gr asha
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pep en wiet
Etizolam en wiet
đŸ€Ł
L
Lid 153090Lid
01-01-2024, 00:00
#7
assie2002 zei:
nou in de afterglow van 6apb voel je je nog helemaal top, iniedergeval ik dan. Ik heb laatst na 6apb 2fdck gepakt en t was heerlijk echt top gewoon. De space kwam terug maar dan op een andere manier echt heel cartoon werd alles ik zag iemands hoofd als een rare snapchat filter dus dat was best grappig :tearsofjoy: dit vind ik daarom de leukste combi tot nu toe. gr asha
Klik om te vergroten...
Ik heb in Zuid Amerika in Cusco op de markt een zak van 50 gr Mescaline gekocht en dat was ook heel cartoonesk, ook heb ik toen urenlang een gesprek gevoerd met een poster van Bob Marly. Heel fijne ervaring - alleen het innemen van de M was minder; 25 gr is 1 dosis en het is net zand dat je doorslikt...
F
FunfactLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mdma met thc of 2cb met thc
Alle 2 met ballonnetje bij
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
# 1 Speedball, hele bekende en gewaardeerde drug combi beetje oldschool

(2 lijnen heroine, 1 grote lijn cocaĂŻne)

# 2 oxy, dia, indica cannabis

#3 whisky, (soms met coke) clonazolam/etizolam/diazepam

# 4 Truffels/lsd met lage dosis opiaat en in de na-trip benzodiazepine
S
SnoozerboyđŸ±Lid
01-01-2024, 00:00
#10
mitchieee zei:
de 4 ho met visuels zijn al vrij sterk op 20-30mg maar mis ik eigelijk het echte trippende het stukje stukje (headspace) waarbij de 4 ho mipt z’n werk zal doen(vrij goed stuurbaar) en de combinatie zelf zullen de visuels je een andere kant laten zien terwijl de 2 middelen samen dansen, een echt spektakel
Klik om te vergroten...

Heel nice klinkt dit wil dit wel is proberen :)
De Apotheker zei:
A-pihp en clonazolam
Klik om te vergroten...
Deze stiekem ook maar werd afgeraden gezien andere verslavings struggle's
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hasj + wiet
S
SnoozerboyđŸ±Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Rotjoch zei:
Hasj + wiet
Klik om te vergroten...
Ja?!

En je favoriete mix drank bubbeltjes water met normaal water?

Saai man :unamused:
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#13
Keta + 3mmc + lachgas ( met de film fear and loathing in las vegas )
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Snoozerboy5000 zei:
Ja?!

En je favoriete mix drank bubbeltjes water met normaal water?

Saai man :unamused:
Klik om te vergroten...
Saai? Je weet niet half wat saai is!

Wacht.. ehhh

A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Snoozerboy5000 zei:
Ja?!

En je favoriete mix drank bubbeltjes water met normaal water?

Saai man :unamused:
Klik om te vergroten...
Nee ff serieus ik heb veel shit gedaan, maar ben 17 jaar verslaafd geweest aan cannabis. Kan wel zeggen dat zijn mijn meest geliefde drug is. Maar ook de meest gehate though.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
GHB en pep

Ketamine + alle andere druks
S
SnoozerboyđŸ±Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Rotjoch zei:
Nee ff serieus ik heb veel shit gedaan, maar ben 17 jaar verslaafd geweest aan cannabis. Kan wel zeggen dat zijn mijn meest geliefde drug is. Maar ook de meest gehate though.
Klik om te vergroten...
Ja mijn antwoord zou zijn oxycontin, ghb, basecoke

Dus miss maar beter gewoon saai doen :dizzy:
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Snoozerboy5000 zei:
Ja mijn antwoord zou zijn oxycontin, ghb, basecoke

Dus miss maar beter gewoon saai doen :dizzy:
Klik om te vergroten...
Haha ja rustig.

meh zijn echt wel chille combi’s:

‱ pep + cannabis
‱ Pep + alcohol
‱ Cannabis + morfine (kreeg morfine in het ziekenhuis maar was stoned. Wist niet wat me overkwam zo chill
‱ paddo’s + cannabis
‱ cannabis + lachgas
‱ Mdma + lachgas

toch blijft mijn favoriete cannabis + cannabis haha. Er gaat niks boven dat. En wat je niet mag is altijd extra verleidelijk
m
mdmazingsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mensen uit Utrecht die gezellig willen komen afteren?
T
The Curious CatLid
01-01-2024, 00:00
#20
GHB en LSD

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."