#1
klinkt interessant. Is deze combi Psychedelisch? Sorry ben effe te lui voor google ;p
zeker, dat het pscycedelics zijn
klinkt interessant. Is deze combi Psychedelisch? Sorry ben effe te lui voor google ;p
nou in de afterglow van 6apb voel je je nog helemaal top, iniedergeval ik dan. Ik heb laatst na 6apb 2fdck gepakt en t was heerlijk echt top gewoon. De space kwam terug maar dan op een andere manier echt heel cartoon werd alles ik zag iemands hoofd als een rare snapchat filter dus dat was best grappigEn waarom?
Leg eens uit![]()
Ik heb in Zuid Amerika in Cusco op de markt een zak van 50 gr Mescaline gekocht en dat was ook heel cartoonesk, ook heb ik toen urenlang een gesprek gevoerd met een poster van Bob Marly. Heel fijne ervaring - alleen het innemen van de M was minder; 25 gr is 1 dosis en het is net zand dat je doorslikt...nou in de afterglow van 6apb voel je je nog helemaal top, iniedergeval ik dan. Ik heb laatst na 6apb 2fdck gepakt en t was heerlijk echt top gewoon. De space kwam terug maar dan op een andere manier echt heel cartoon werd alles ik zag iemands hoofd als een rare snapchat filter dus dat was best grappigdit vind ik daarom de leukste combi tot nu toe. gr asha
de 4 ho met visuels zijn al vrij sterk op 20-30mg maar mis ik eigelijk het echte trippende het stukje stukje (headspace) waarbij de 4 ho mipt zân werk zal doen(vrij goed stuurbaar) en de combinatie zelf zullen de visuels je een andere kant laten zien terwijl de 2 middelen samen dansen, een echt spektakel
Deze stiekem ook maar werd afgeraden gezien andere verslavings struggle'sA-pihp en clonazolam
Ja?!Hasj + wiet
Saai? Je weet niet half wat saai is!Ja?!
En je favoriete mix drank bubbeltjes water met normaal water?
Saai man![]()
Nee ff serieus ik heb veel shit gedaan, maar ben 17 jaar verslaafd geweest aan cannabis. Kan wel zeggen dat zijn mijn meest geliefde drug is. Maar ook de meest gehate though.Ja?!
En je favoriete mix drank bubbeltjes water met normaal water?
Saai man![]()
Ja mijn antwoord zou zijn oxycontin, ghb, basecokeNee ff serieus ik heb veel shit gedaan, maar ben 17 jaar verslaafd geweest aan cannabis. Kan wel zeggen dat zijn mijn meest geliefde drug is. Maar ook de meest gehate though.
Haha ja rustig.Ja mijn antwoord zou zijn oxycontin, ghb, basecoke
Dus miss maar beter gewoon saai doen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."