Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je favoriete drugs combo?

Wat is je favoriete drugs combo?

43 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mezelf zei:
Sowieso doe ik overal al wiet bij dus alle drugs in combi met wiet.

Maar even daarbuiten gezien dan :grin:

- MDMA (6-apb, 5-mapb oid kan ook) met Keta is echt wel een heel heel hele fijne combi voor mij. Eerst de M en precies net na de piek met de keta beginnen :hearteyes:
- Vele soorten stims met een benzo's. Lekkere lulkicks zonder eventueel wat anxiety te voelen van de stims. Maar die %$#*&%^benzo's zijn te verslavend dus een waarschuwing is wel op zijn plaats hier.
- Coke met alcohol. Ja lekker dronken en door kunnen zuipen met een ego dat niet in 1 huis past. Ook te lekker eigenlijk....
- Op stims nachtje doorhalen (of 2) en dan afsluiten met keta of 2fdck. Ik raak dan helemaal in een filosofische staat met alsof ik alles weet. Maar dan met een geheugen van 9 seconde.( wel 2 seconde langer dan @De Apotheker :wink: :tearsofjoy: )
- Tramadol met wiet. Ja deze mag even apart benoemd worden. ( !! Tramadol met niks anders combineren !! )
*Met stims bedoel ik voor 95% eigenlijk alleen amfetamine, 3mmc en NEP (als het goede batch is). Dus niet de zwaardere pyro's. Merk toch dat ik me bij die middelen niet echt lekker voel.

Psychedelica doe ik eigenlijk alleen met wiet. Heel soms met keta maar niet perse favo combi want dat is dan meer om de trip terug te halen.

Heel soms wil ik ook wel eens wat psychedelica als 4-HO-MET (voor de kleurtjes) met 4-AcO-DMT (voor wat diepgang) combineren maar ook niet perse favorieten wat dat betreft.

Nou oke één dan :) Psychedelica met lachgas kan ook wel echt hemels zijn!
Klik om te vergroten...
Ik pleit het op een zwijgen!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jepje zei:
Van mij is echt met de volle 110 procent, xtc en wiet. zelf doe ik maar heel weinig xtc en wiet deed ik in het verleden veel, maar dat begin ik echt vies te vinden. maar xtc en wiet is echt zo fantastisch. ik kan het bijna niet beschrijven, maar je bent zo energiek en sloom te gelijken tijd. en uit mijn ervaring als je het goed doet kun je niet higher worden. eerst xtc en na een paar uur lang te hebben genoten, dan lekker gaan blowen en veel ook
Klik om te vergroten...

Same here! Ook mijn favo combo! 😍
Zelfs de volgende dag voelt de wiet nog lekkerder als normaal.
G
GeelzuchterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoe zou je odsmt met tramadol vergelijken?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ga voor een combinatie die ik niemand aanraadt zonder flinke tolerantie.
Fentanyl 100+mcg pleister, met 30-60mg oxycodon, 3-4mg clonazepam en whiskey.

Vind het heerlijk vergeet alle rotzooi dan , en geniet lekker van de onbezorgdheid.

Don't copy me I'm no role model 🤪

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."