#1
Ik pleit het op een zwijgen!Sowieso doe ik overal al wiet bij dus alle drugs in combi met wiet.
Maar even daarbuiten gezien dan
- MDMA (6-apb, 5-mapb oid kan ook) met Keta is echt wel een heel heel hele fijne combi voor mij. Eerst de M en precies net na de piek met de keta beginnen
- Vele soorten stims met een benzo's. Lekkere lulkicks zonder eventueel wat anxiety te voelen van de stims. Maar die %$#*&%^benzo's zijn te verslavend dus een waarschuwing is wel op zijn plaats hier.
- Coke met alcohol. Ja lekker dronken en door kunnen zuipen met een ego dat niet in 1 huis past. Ook te lekker eigenlijk....
- Op stims nachtje doorhalen (of 2) en dan afsluiten met keta of 2fdck. Ik raak dan helemaal in een filosofische staat met alsof ik alles weet. Maar dan met een geheugen van 9 seconde.( wel 2 seconde langer dan @De Apotheker![]()
)
- Tramadol met wiet. Ja deze mag even apart benoemd worden. ( !! Tramadol met niks anders combineren !! )
*Met stims bedoel ik voor 95% eigenlijk alleen amfetamine, 3mmc en NEP (als het goede batch is). Dus niet de zwaardere pyro's. Merk toch dat ik me bij die middelen niet echt lekker voel.
Psychedelica doe ik eigenlijk alleen met wiet. Heel soms met keta maar niet perse favo combi want dat is dan meer om de trip terug te halen.
Heel soms wil ik ook wel eens wat psychedelica als 4-HO-MET (voor de kleurtjes) met 4-AcO-DMT (voor wat diepgang) combineren maar ook niet perse favorieten wat dat betreft.
Nou oke één danPsychedelica met lachgas kan ook wel echt hemels zijn!