#1
Ik ga voor een combinatie die ik niemand aanraadt zonder flinke tolerantie.
Fentanyl 100+mcg pleister, met 30-60mg oxycodon, 3-4mg clonazepam en whiskey.
Vind het heerlijk vergeet alle rotzooi dan , en geniet lekker van de onbezorgdheid.
Don't copy me I'm no role model š¤Ŗ
Fentanyl 100+mcg pleister, met 30-60mg oxycodon, 3-4mg clonazepam en whiskey.
Vind het heerlijk vergeet alle rotzooi dan , en geniet lekker van de onbezorgdheid.
Don't copy me I'm no role model š¤Ŗ