Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs en naar de wc moeten

Drugs en naar de wc moeten

317 antwoorden
53 weergaven
18-5-2026
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Rivalrie zei:
Stuiter poep?
Klik om te vergroten...
🤷‍♀️
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#2
TripJess zei:
Kakie gedropt?
Klik om te vergroten...
Ff een kaki draaien.
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ik hier kon inspreken dan had ik het gedaan. Kaki gedropt klinkt veelste leuk
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Neem 2CB-FLY!
Dan is het niet een vraag OF je moet poepen, maar wel WANNEER.....rotzooi die 2CB-FLY!
Wat een buikkrampen je hiervan krijgt!
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb dit altijd op coke...
C
Cruelti.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
Ja, wij schijten ook.
Klik om te vergroten...
Wow
S
SchitterendschutterendLid
01-01-2024, 00:00
#7
Met veel plezier meegelezen afgelopen dagen. Had zelf van maandag t/m donderdag niet gepoept. En gisteravond na liters gemberthee eindelijk aandrang, drukken en een (bescheiden) storting gedaan.
T
TaktakLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heerlijk toch.

@Salvia op een mooie ochtend word je wakker met verstopte darmen.

Je denkt gewoon meteen aan -het maakt niet uit welke drug het is- te gebruiken

Hoef je zelf al de thuisarts niet lastig te vallen! 🙌🏼🤪
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#9
Iedere keer als ik op het punt sta om iets van drugs te doen (m.u.v. medicijnen) moet ik poepen (op z'n Nederlands, al zou je kunnen zeggen dat het op z'n Vlaams nog steeds klopt, maar daar gaat dit topic niet over :innocent:), echt iedere keer. Het maakt niet uit welke drug het is. Tot nu toe heb ik het altijd met ketamine, wiet, sigaretten, amfetamine, GHB, diacetylmorfine, you name it. Weet iemand hoe dit komt? Het is alsof ik op een gegeven moment gewoon onbewust de associatie gelegd heb tussen drugsgebruik en naar de wc moeten en het automatisme geworden is. Zijn er nog meer mensen die dit hebben? Of heeft iemand een verklaring hiervoor? Ben erg benieuwd.

Edit: dit gebeurt dus al nog vóórdat ik überhaupt iets op heb.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#10
haha geen verklaring maar wel dat ik vroeger een maatje had dat altijd moest schijten na een eerste lijn coke.
Verder erg weinig over gehoord
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mezelf zei:
haha geen verklaring maar wel dat ik vroeger een maatje had dat altijd moest schijten na een eerste lijn coke.
Verder erg weinig over gehoord
Klik om te vergroten...
Van coke moete er wel meer schijten vgm een bekend fenomeen. Althans bij ons in de groep van 20 moeten er 15 schijte na het eerste puntje coke.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Had dat ook altijd. Kwam doordat ik er zoveel zin in had en dan buik kriebels kreeg en daarna moest schijten... 😂
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#13
Spyro zei:
Had dat ook altijd. Kwam doordat ik er zoveel zin in had en dan buik kriebels kreeg en daarna moest schijten... 😂
Klik om te vergroten...
Hahahahahaha zou zomaar kunnen dat het bij mij ook door zo'n spanning komt.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#14
Syl zei:
Google zegt :

Waarom moet je soms poepen als je drugs op hebt? “Stimulerende drugs verhogen de spieractiviteit. Dus ook de spieren rond je endeldarm. En die zorgen voor het knijpende gevoel dat de poep uit je darmen werkt.
Klik om te vergroten...
Het gekke is dat ik het heb vóórdat ik überhaupt iets op heb. De gedachte alleen al zorgt ervoor dat ik naar de wc moet.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Salvia zei:
Hahahahahaha zou zomaar kunnen dat het bij mij ook door zo'n spanning komt.
Klik om te vergroten...
Hahahaha. Denk dat het redelijk normaal is 😁
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#16
voor sigaretten is wel redelijk uitzonderlijk lijkt me..
hoe vaak rook je een sigaret?
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gympie zei:
voor sigaretten is wel redelijk uitzonderlijk lijkt me..
hoe vaak rook je een sigaret?
Klik om te vergroten...
3 á 4 per dag.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Snuffelaar zei:
Heb dit altijd op coke...
Klik om te vergroten...
Ik op bijna alles 🙄
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Spyro zei:
Ik op bijna alles 🙄
Klik om te vergroten...

1:06

S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Snuffelaar zei:
1:06

Klik om te vergroten...
Hahahahahaha. Ik wil ook schijten... Kan al maanden niet normaal poepen zonder medicatie. Heb eigenlijk een punt pep of coke nodig 🥺

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."