Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik speel alleen maar MW4 multiplayer onder coke ik begin meestal rond 19u en ik merk ook dat de 1ste 2 potjes het beste presteren wat ook normaal is onder coke maar helaas rond 2u ‘s nachts begin ik minder te presteren. Voor de PS5 raad ik je de PlayStation 5 PRO controller aan oftewel PlayStation draadloze controller DualSense Edge dan haal je makkelijk 60 kills mee Zonder coke gemiddeld 15 kills Met coke gemiddeld 40 kills Zo’n multiplayer potje duurt 15 min dan heb je 3 minuten (pauze) voor een nieuwe match start maar omdat je zo in die game zit heb je niet door dat je om de 15 minuten een dikke lijn pakt dus pas daar ook mee op want je hartslag en alles gaat flink omhoog ik raad je aan om de 2 uur eens even naar buiten te gaan om ff tot rust te komen. Specs: PS5 Philips Evnia 42M2N8900/00"
"*modknip* op Snapchat beste coke ben ik niet ik promoot me zelf niet maar gewoon iemand die kwaliteit shit geeft"
"Coke"
"Ik ga die hele bijbel nie lezen maar aan je topic JAAAAA iedereen die nu drugs gebruikt wenst en bid elke dag dat die nooit drugs heeft gebruikt drugs verkracht je hele leven sommige beseffen en sommige niet. Kom nie met af met wiet/hasj is niet schadelijk of wat dan ook een plant roken is sws schadelijk ben je omgekeerde vegetariër ofwa? Ik pak 4 jaar coke dag in dag uit tot de dag van vandaag die drugs heeft me hele kanker leven verziekt dus voor iedereen die het stoer vind om te beginnen (of je bent al begonnen) te roken je bent voor de vuilbak gooi uzelf weg gwn iedereen begon met een sigarette of nu tegenwoordig al die kinderen met vapes ge wordt gewoon in de kont geneukt door drugs Ook nie afkomen met Google zegt dat die tripmiddelen veiliger zijn dan wat dan ook ja tuurlijk wat denk je dat de overheid probeert te doen al die beginnende drugsgebruikers aan tripmiddelen zetten omdat die shit gewoon door een drugslab wordt gemaakt daar kunnen ze als wij allemaal onder de grond steken door hartaanval of wtf dan ook kunnen ontruimen omdat dat veel makkelijker is om te vinden dan een bealo die denkt dat die Pablo escobar is in de haven van Antwerpen te vinden. En als gy denkt ja paddenstoelen groeien in de grond bealo zijt ge gewoon of die shit zelf groeien broer internet van vandaag politie weten alles door satellieten die kijke gewoon wat ge gisteren hebt gegeten bewijzen van spreken coke en speed en wtf dan ook nie laboratorium is gemaakt laten ze uitsterven door proberen iedereen aan laboratorium gemaakte shit te zetten Nu die fentynal shit binnenkort malen ze die shit in die coke blokken of in uw jonko kapot zijt ge dan BLIJF VAN DE DRUGS KINDEREN EN VOLWASSENEN"
"Ik heb geen account maar voor hier op te reageren heb ik toch een account gemaakt luister dus allemaal goed naar dit mensen. Ff wat info: De meeste mensen 8/10 die het de eerste weken nemen kunnen er niet op wakker blijven en dan een groot deel na 6 maanden nog niet. Ik kon er op wakker blijven wat ik een leuke space vind onder coke dus ik wou het eens snuiven omdat ik niet het hele effect meer ervaarde maar dat doe ik nooit meer en jij moet het ook nooit doen! Quetiapine/Seroquel zou ik NIET snuiven je gaat er niet dood van maar ik heb het een keertje gedaan en het is een doodservaring je krijgt 2 uur lang steken in uw hoofd en geloof mij dat was een hell."
"COCAINE"
"Maat da was sarcasme maar maakt nie uit ga slape ofzo"
"Goeieavond, Ik heb ongeveer 20 tot 30 sleutels genomen tussen 2019 en 2024 niet veel dus maar op nieuwjaar 2020 was ik bij vrienden Ketamine aant snuiven heel leuk en gezellig ze waren gewoon normaal en gedroegen hun niet als een kind van 14 ze kwamen als volwassen personen over van 20, 23, 24, 28 jaar. Tijdens corona ben ik nergens geweest maar ik ben deze nieuwjaar terug gegaan en ze waren helemaal veranderd ze gedroegen hun als kinderen van 14 en hun woordenschat trok op niks hun zinnen klopten voor geen meter en nee dit lag niet aan de keta want we moesten nog wachten op de dealer. Ik weet niet als iemand dit van zichzelf merkt of van hun vrienden."
"N3K0 zei: Ik ben zo dom dat ik dadelijk een puntje ga nemen Klik om te vergroten... Echt grappige jongen gy hé hahahaha nene broer geen zorgen je bent echt dom"
"Zeebats zei: Heb jij ook een tik van de ketamine gehad? Klik om te vergroten... Nee was sarcasme omdat hij er een lachende emotie achter zijn bericht zet dus ik denk dat hij zichzelf grappig probeert te voelen waar op ik reageer als sarcasme Echt grappige jongen gy hé hahahaha Zijn jullie blijven hangen ofzo dat ge niks begrijpt"