Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeniale quotes uit je eigen drugs momenten

Geniale quotes uit je eigen drugs momenten

1162 antwoorden
230 weergaven
18-5-2026
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#1
kokosmakroon900 zei:
Gister ben ik naar Utrecht geweest, kende de stad niet en had een vrij dagje (sightseeing je weet toch :sunglasses: ). Dus ik op een gegeven moment op zoek naar een coffeeshop (was al aardig stoned :stoned: ) zie ik opeens een winkel die ''De Groene Winkel'' Heette. Dus ik dacht: dat is echt de perfecte coffeeshop naam. Dus ik daar naar binnen, bleek het een of andere biologische winkel te zijn. :grin:
Klik om te vergroten...
Whahaha, lol.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#2
Leuk topic! Een greep uit mijn "onder invloed van drugs-uitspraken"-memos en "grapjes over drugs"-memos:

"Ik ben hoogbegaaid."
"Ober, twee croissants, jus d'orange en een blowjob graag. Oh, daar heb ik nog een tegoedbon voor!"
"We zijn aanwazig."
"Methamvitamientjes zijn goed voor je."
"Jukeboxen." "Wat is dat?" "De hele avond kwartjes slikken."
"Te veel genomen, maar het viel goed: een toverdosis."
"Ik heb een ketamorfose doorgemaakt."
"De appel stoot zich niet twee keer aan dezelfde boom."
"KOM HIER alsjeblieft."

En een paar van anderen:
"Fuck off, ik weet dat ik geen slang ben."
"Zaterdag is geen zondag."
"We kunnen niet vertrekken als we hier blijven."
"Oh. Dat was geen aspirientje."
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#3
na een nacht doorhalen en een lijn ketamine:

zet jij de tv uit?

''de tv stond niet aan''
V
Verwijderd lid 131925Lid
01-01-2024, 00:00
#4
"Mag ik een hijs van je biertje?"
G
GhbeetjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je kijkt alsof je een bosbrand op zee ziet
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat we aan de eigenaresse van het B&B in de Ardennen wilden vragen, waar we een nachtje mdma gepland hadden en een nachtelijke wandeling gingen doen:
'Weet u misschien een plekje waar we veilig kunnen vrijen? En met veilig bedoelen we ergens waar we niet gestoord kunnen worden.'
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#7
'Gaan we nou nog roken/sigaretten halen, want we staan hier nu al een paar uur bij de automaat te praten met andere mensen' lol
G
Generaal_GrafsteenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mdma en xtc quotes zijn bij mij de grappigste:

"ahh het beweegt ieuw wat"
"mijn brein doet niet meer hoe functioneer moet"
"waarom zou ik nu op moeten staan als die zaklamp net zo paars is als het gras, of niet?"
"with you and me on a VIIIIIIIRD"

en dit was 1 van mn eerste keren xtc:

ik: "help m'n lamp vergaat!"
Vriend: "hoe bedoel je gast"
ik: "mijn lamp is een bloem en hij vergaat"
vriend: "hij staat aan hij is niet dood"
Ik: "JAWEL JAWEL mijn bloementjes lamp moet water anders vliegen de bloementjes weg :sob:"
T
TechnoChickenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Twee sterren in een rechte lijn
M
MeshLid
01-01-2024, 00:00
#10
Op seven sunday dit jaar op 2cb en mdma.

‘Ik denk dat ik mijn ziel heb verloren in de techno tent’

Om nog geeb 1 min later iemand een random dude horen roepen:
‘IK HEB M GEVONDEN’
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#11
FOK ik ben de vloei vergeten!

Na minimaal 5 minutenlang pogingen om een shaggie dicht te rollen. Dank aan MDMA
I
IskraLid
01-01-2024, 00:00
#12
Casaan zei:
FOK ik ben de vloei vergeten!

Na minimaal 5 minutenlang pogingen om een shaggie dicht te rollen. Dank aan MDMA
Klik om te vergroten...

Heb je ook weleens een shaggie bijna opgegeten omdat je niet meer wist dat ie in je mond zat?

Je herkebare quote deed mij daar aan denken.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Iskra zei:
Heb je ook weleens een shaggie bijna opgegeten omdat je niet meer wist dat ie in je mond zat?

Je herkebare quote deed mij daar aan denken.
Klik om te vergroten...
Dat niet. Wel sigaret achterstevoren in mijn mond en t filter helemaal kapot gefikt terwijl ik niet snapte waarom ik mijn peuk niet aan kreeg.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Met een gripzakkie heb je meer grip op je nakkie
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#15
Casaan zei:
Dat niet. Wel sigaret achterstevoren in mijn mond en t filter helemaal kapot gefikt terwijl ik niet snapte waarom ik mijn peuk niet aan kreeg.
Klik om te vergroten...
haha heb ik ook veel voor gehad. Zeker vroeger in mijn hoogdagen in een goeie donkere club weg van de xtc, speed en alcohol lol
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#16
"Hey dit werkt niet?!" - na een serieuze poging om mijn portemonaie op te peuzelen.

(door de paddo's was ik ervan overtuigd dat het niet uit zou maken of een object 'binnen' of 'buiten' mij zou zijn. Dit moest natuurlijk getest worden)
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#17
'Smurfen zijn blauw'
S
Snelle peppieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lekker pep scheppe!!
"Zullen we nog effe aan onze neus sleutelen":thinking::thinking:
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#19
Snelle peppie zei:
Lekker pep scheppe!!
"Zullen we nog effe aan onze neus sleutelen":thinking::thinking:
Klik om te vergroten...
Pep scheppen hmmmmm...Doet me aan dit denken. Check op 02:03 min op filpje :grin: wahahaaaa


S
Snelle peppieLid
01-01-2024, 00:00
#20
pelgrim zei:
Pep scheppen hmmmmm...Doet me aan dit denken. Check op 02:03 min op filpje :grin: wahahaaaa


Klik om te vergroten...
Hahaha, ja het zou heel goed kunnen dat we het daarvan hebben, maar volgens mij bedoelen mijn vrienden meer met het sleuteltje scheppen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5556575859
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."