Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCocaine valt een beetje tegen

Cocaine valt een beetje tegen

32 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DruggersLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een antwoord waar weinig mensen iets mee gaan doen. Ik heb zelf ook ADD en voor mij werkt sporten heel goed. Van sporten ga je meer dopamine en endorfines produceren en heeft tot 48 uur na je sessie nog effect op je lichaam. Dit geeft mij zo'n enorme boost dat ik zonder problemen al mijn klusjes doe. Zo kan ik dus ook medicatie voorkomen.
t
theacidwizardLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb ook ad(h)d, nog nooit coke gedaan though.
Maar ik werd een schoonmaakmonster van ketamine. Werkt totaal niet als een verdovingsmiddel voor mij, eerder een energizer. 2 weken gebruikt, huis was nog nooit zo schoon. Toch maar mee gestopt omdat het zo leuk/fijn was.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Casrus zei:
Alcohol of coke?
Klik om te vergroten...
Alle 3
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tino73 zei:
Ik gebruik drugs (coke en 3mmc en soms speed) om me eens goed te kunnen ontspannen. Ik ben fier dat ik echt maar om de maand een keertje snuif of slik. Of soms zelfs om de twee maanden. Meer mag en zal het niet worden. Het doet me goed, al jaren. Ooit zal ik ermee misschien definitief stoppen, maar heb nog nooit enige nadelen ondervonden. Ik neem ook enkel drugs wanneer ik weet dat ik de dag erna kan rusten. Ik plan dat in. VoilĂ , zou wil ik het houden. Fijne week iedereen!
Klik om te vergroten...
In mijn hoofd doe ik precies hetzelfde maar in de realiteit kan ik dat helemaal niet ik heb de verslavingsgevoeligheid totaal niet onder controle. Alleen in het weekend gebruiken met een uitglijder doordeweeks is gewoon vrijdag tot maandag naar de ratten zonder slaap en dinsdag proberen niet in slaap te vallen op werk
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#5
Monstera123 zei:
Ik gebruik af en toe drugs.
Klik om te vergroten...
Volgens mij gebruik je wel vaker dan af en toe drugs. In andere topics geef je aan de je verslaafd was aan 3-mmc en benzos. Je zegt ook last te hebben van epileptische aanvallen en psychoses. Ik vraag me dus af of het voor jou wel een goed idee is om te experimenteren met drugs.
M
Monstera123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hi!

Ik gebruik af en toe drugs. Vaak op een feestje (3MMC en XTC). Mijn leeftijd is rond de 30.

Nu heb ik ook last van ADD en kom ik moeilijk tot dingen afmaken (huis schoonmaken, administratie, je kent het wel).
Ik heb daarom mijn dealer cocaĂŻne gevraagd, maar het valt me wat tegen. Ik voel me mellow, een beetje chill. Beetje zoals bij XTC maar dan niet het euforische.

Ik had verwacht dat ik als een razende klusjes ging oppakken en binnen no-time al mijn nog gedane klussen zou kunnen doen.

Ook las ik dat de effecten slechts een uurtje aanhouden. Dit is mijn eigen schuld, hier had ik in eerste instantie zelf naar moeten kijken.

Maar de gewone effecten die je leest, dat je helemaal 'aan' staat, en de wereld voor je gevoel aankan, ervaar ik helemaal niet. Ik heb zo'n 3 lijntjes weggesnoven. Ik had gewoon gehoopt dat ik zonder er bij na te denken keihard alles ging aanpakken.

De XTC bij mijn dealer is wel goed.

Weten jullie misschien andere drugs die hier wel voor zou kunnen helpen? Dus niet recreatief maar echt even gedachteloos je klauwen uit de mouwen steken?

Ik ga hier absoluut geen gewoonte van maken maar zo nu en dan zou wel lekker zijn.

Ik ben wel benieuwd of iemand hier ook ervaring mee heeft. Ik gebruik zelf verder helemaal geen medicatie, ook niet voor mijn ADD want daar kan ik niet tegen.

Ik dank jullie alvast voor het belezen en het eventuele antwoorden.

Een fijne dag gewenst!
R
RubrixLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kleine hoeveelheden Speed maken je enorm productief! 2-FA of 2MMC als je een RC wilt, werkt ook goed heb ik mij laten vertellen. Of gewoon een flinke bak koffie:)

Zorg wel dat het echt geen gewoonte wordt. Je glijd daar zo makkelijk in, vooral omdat je op middelen als pep en 2M zo lekker functioneert
l
lijpemanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je zou speed kunnen gebruiken, werkt 8-12 uur . Maar dan meer is om te proberen , het moet geen must zijn om je dingen te regelen thuis
k
klxaasxLid
01-01-2024, 00:00
#9
speed. maar pas op het sluipt erin. opt einde van de rit doe en wil en kan je niks meer zonder die zooi
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Monstera123 zei:
Hi!

Ik gebruik af en toe drugs. Vaak op een feestje (3MMC en XTC). Mijn leeftijd is rond de 30.

Nu heb ik ook last van ADD en kom ik moeilijk tot dingen afmaken (huis schoonmaken, administratie, je kent het wel).
Ik heb daarom mijn dealer cocaĂŻne gevraagd, maar het valt me wat tegen. Ik voel me mellow, een beetje chill. Beetje zoals bij XTC maar dan niet het euforische.

Ik had verwacht dat ik als een razende klusjes ging oppakken en binnen no-time al mijn nog gedane klussen zou kunnen doen.

Ook las ik dat de effecten slechts een uurtje aanhouden. Dit is mijn eigen schuld, hier had ik in eerste instantie zelf naar moeten kijken.

Maar de gewone effecten die je leest, dat je helemaal 'aan' staat, en de wereld voor je gevoel aankan, ervaar ik helemaal niet. Ik heb zo'n 3 lijntjes weggesnoven. Ik had gewoon gehoopt dat ik zonder er bij na te denken keihard alles ging aanpakken.

De XTC bij mijn dealer is wel goed.

Weten jullie misschien andere drugs die hier wel voor zou kunnen helpen? Dus niet recreatief maar echt even gedachteloos je klauwen uit de mouwen steken?

Ik ga hier absoluut geen gewoonte van maken maar zo nu en dan zou wel lekker zijn.

Ik ben wel benieuwd of iemand hier ook ervaring mee heeft. Ik gebruik zelf verder helemaal geen medicatie, ook niet voor mijn ADD want daar kan ik niet tegen.

Ik dank jullie alvast voor het belezen en het eventuele antwoorden.

Een fijne dag gewenst!
Klik om te vergroten...
Heb je dan niets geleerd van je Benzo-avontuur? Het wordt weer precies hetzelfde verhaal joh.
G
G.AmerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Monstera123 zei:
Nu heb ik ook last van ADD en kom ik moeilijk tot dingen afmaken
Klik om te vergroten...
Beetje haze en een paar kopjes koffie helpen bij mij altijd goed.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
_shikantaza zei:
Heb je dan niets geleerd van je Benzo-avontuur? Het wordt weer precies hetzelfde verhaal joh.
Klik om te vergroten...
Een terechte vraag en zorg.
Gebruik met zoveel mogelijk pauze's
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oke, first things first:
Pas enorm op met “zelfmedicatie” bij AD(H)D. Zoals je waarschijnlijk weet, ben je ook verslavingsgevoeliger. Zomaar drugs als medicatie inzetten is dus echt een enórm risico.
Als je een officiële diagnose hebt, kun je gewoon bij je huisarts aangeven dat je medicatie wil. Hij/zij kunnen je doorsturen naar een specialist die de medicatie precies afstemt op jouw lichaam en leven. De medicatie is zo gemaakt, dat het ook de risico’s op verslaving beperkt.
Dus: waarom “kan je er niet tegen”? En waarom denk je dat drugs dan wel een goed idee zijn…? Het zijn vaak middelen die erg op elkaar lijken met vergelijkbare effecten.

Dan:
Coke werkt vaak pas echt lekker nadat je het vaker hebt gebruikt, beetje zoals bij opioden. Alsof je lichaam nog moet herkennen hoe ze op dit middel moet reageren, zegmaar. Ik heb geen idee of dit ook bewezen/onderzocht is, maar heb dit wel zelf zo ervaren en daarna heel veel van mensen gehoord. Maar om functioneel aan de sos te zitten moet je wel echt een fortuin op je rekening hebben staan. Zonde gewoon.
Pep/speed en 2-FA doen het erg goed bij de functionele gebruikers. Maar afhankelijkheid en verslaving zijn echt een mega risico, het forum staat er vol van. Bovendien lijken deze stoffen éxtreem op de legele medicatie zoals dexamfetamine. Zou dus niet weten waarom je daar niet gewoon voor kiest.

Edit: tijdens het schrijven zijn er reacties gekomen over je eerdere misbruik… tsja. Dan zou ik je alles gewoon ten zeerste afraden en gewoon meer hulp voor je ADD zoeken, dat kan ook prima zonder medicatie of drugs.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#14
FredKroket zei:
Alle 3
Klik om te vergroten...

Ja.
P
Piet ZahutLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mooi
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#16
Monstera123 zei:
Weten jullie misschien andere drugs die hier wel voor zou kunnen helpen? Dus niet recreatief maar echt even gedachteloos je klauwen uit de mouwen steken?
Klik om te vergroten...
Gewoon een super slecht idee, niet doen.
Nuchter lekker aan het werk gaan, ook klote klussen oppakken geven achteraf een lekker voldaan gevoel.

Als ik drugs had moeten nemen voor alles waar ik me niet toe kon zetten had mijn leven er anders uit gezien dan nu.
Denk dat ik nu een veel voldaner en gelukkiger gevoel heb.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zelfmedicatie oeff. Slippery slope. Bijna altijd.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#18
Coke is inderdaad best wel saai. Lekker links laten liggen.
M
Monstera123Lid
01-01-2024, 00:00
#19
OtherShore zei:
Volgens mij gebruik je wel vaker dan af en toe drugs. In andere topics geef je aan de je verslaafd was aan 3-mmc en benzos. Je zegt ook last te hebben van epileptische aanvallen en psychoses. Ik vraag me dus af of het voor jou wel een goed idee is om te experimenteren met drugs.
Klik om te vergroten...
Klopt! Ik ben in 2020 gesopt met 3mmc. Mede door die psychoses en epileptisch aanvallen. Die epileptische aanvallen kwamen trouwens volgens mij meer door het abrupte stoppen van de slaappillen. Maar zo ver laat ik het niet meer komen :)
M
Monstera123Lid
01-01-2024, 00:00
#20
En of ik dus niets geleerd heb van mijn benzo avontuur: jazeker wel. Zoals ik hierboven schreef, was dat echt de hel om er vanaf te komen. Plus, ik ga het gewoonweg niet redden op mijn werk om iedere dag nog stoned van de avond ervoor aan te komen zetten (lukte een tijdje met 3mmc wel). Maar dat ga ik echt niet meer doen, daar heb ik mijn lesje wel in geleerd. Maar ik vind drugs gewoon leuk om zo eens te proberen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."