#1
Drugs gebruiken voor productieve redenen is nog een stap moeilijker om vanaf te komen dan bij recreatief gebruik. Imo.
Nou, misschien. Maar ik ben in Mexico op reis geweest, daar is coke goedkoper dan een biertje, en volgens kenners daar heel goed spul. Maar mij deed het helemaal niets, behalve de plafond dienst dan; geen euforie geen energie geen lol. En heb het zeker vijf keer geprobeerd. (Mexicanen weten het aan mijn lengte) . Mijn verbazing was dan ook enorm toen ik daarna voor de eerste keer xtc gebruikte: dat was (en is nog steeds) de beste ervaring ooit. Voor mij werkt wiet nog beter dan coke; overhyped goedjeCoke werkt vaak pas echt lekker nadat je het vaker hebt gebruikt, beetje zoals bij opioden. Alsof je lichaam nog moet herkennen hoe ze op dit middel moet reageren, zegmaar.
💯💯💯Ik heb een antwoord waar weinig mensen iets mee gaan doen. Ik heb zelf ook ADD en voor mij werkt sporten heel goed. Van sporten ga je meer dopamine en endorfines produceren en heeft tot 48 uur na je sessie nog effect op je lichaam. Dit geeft mij zo'n enorme boost dat ik zonder problemen al mijn klusjes doe. Zo kan ik dus ook medicatie voorkomen.
Coke is gemaakt om mee te zuipen, dan wordt het pas leuk. Wel extra schadelijk icm alcohol dus pas er mee op.
Coke is gemaakt om mee te zuipen, dan wordt het pas leuk. Wel extra schadelijk icm alcohol dus pas er mee op.
Ik heb ook ad(h)d, nog nooit coke gedaan though.
Maar ik werd een schoonmaakmonster van ketamine. Werkt totaal niet als een verdovingsmiddel voor mij, eerder een energizer. 2 weken gebruikt, huis was nog nooit zo schoon. Toch maar mee gestopt omdat het zo leuk/fijn was.
Maar net zeg je van niet.. als het andere lukt zou ik echt van de keta afblijvenOh ik lees dit nu.. Hmm. Misschien toch eens proberen.
Ja maar ketamine ken ik nog niet!Maar net zeg je van niet.. als het andere lukt zou ik echt van de keta afblijven
Klopt helemaal. Ik heb ook ADD (nu officieel sinds ik erop ben onderzocht). Ik voel coke ook niet zo. Toch heb ik afgelopen jaar een flinke (helaas...) cokeverslaving opgebouwd. Nooit gedacht, ook al omdat ik niet zo van de coke was). Tis meer een gewoontedingetje. Ik heb even geen motivatie om te stoppen, maar gaat wel gebeuren mezelf kennende.Hi!
Ik gebruik af en toe drugs. Vaak op een feestje (3MMC en XTC). Mijn leeftijd is rond de 30.
Nu heb ik ook last van ADD en kom ik moeilijk tot dingen afmaken (huis schoonmaken, administratie, je kent het wel).
Ik heb daarom mijn dealer cocaïne gevraagd, maar het valt me wat tegen. Ik voel me mellow, een beetje chill. Beetje zoals bij XTC maar dan niet het euforische.
Ik had verwacht dat ik als een razende klusjes ging oppakken en binnen no-time al mijn nog gedane klussen zou kunnen doen.
Ook las ik dat de effecten slechts een uurtje aanhouden. Dit is mijn eigen schuld, hier had ik in eerste instantie zelf naar moeten kijken.
Maar de gewone effecten die je leest, dat je helemaal 'aan' staat, en de wereld voor je gevoel aankan, ervaar ik helemaal niet. Ik heb zo'n 3 lijntjes weggesnoven. Ik had gewoon gehoopt dat ik zonder er bij na te denken keihard alles ging aanpakken.
De XTC bij mijn dealer is wel goed.
Weten jullie misschien andere drugs die hier wel voor zou kunnen helpen? Dus niet recreatief maar echt even gedachteloos je klauwen uit de mouwen steken?
Ik ga hier absoluut geen gewoonte van maken maar zo nu en dan zou wel lekker zijn.
Ik ben wel benieuwd of iemand hier ook ervaring mee heeft. Ik gebruik zelf verder helemaal geen medicatie, ook niet voor mijn ADD want daar kan ik niet tegen.
Ik dank jullie alvast voor het belezen en het eventuele antwoorden.
Een fijne dag gewenst!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."