Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Peter75 zei: Testservice in het Noorden vertelde vandaag dat ze geen echte 3mmc hebben getest dit jaar. Vorig jaar was 30% nog wel echte 3mmc. Klik om te vergroten... Bizar... Dat dealers het nog zo durven te adverteren en dat zoveel mensen het nog consumeren niet wetende dat ze waarschijnlijk een slap aftreksel snuiven"
"2MMC oraal is voor mij de beste manier om het middel te gebruiken. Het effect is iets euforischer als je slikt, terwijl het met snuiven meer neigt naar speed. Ook werkt het langer en zijn de effecten iets sterker. Dus je zou eigenlijk minder hoeven gebruiken voor hetzelfde effect. 250mg is een prima dosis, niet super sterk maar wel sterk genoeg voor een hoop leuke effecten!"
"Welkom! Mooi dat je inziet wat risico's en gevolgen van drugs kunnen zijn, al is het soms zo leuk!"
"Vandaag naar The Straikerz: Casino Heist. Zin in verdomme!!"
"Tegenwoordig luister ik echt veel naar bounce uptempo! Ga daar zo lekker op!"
""
"Dit is toch echt een bizar goeie set! Kan echt geen genoeg krijgen van dat Unresolved stijltje!"
"BelowTheFlow zei: Yip, zeven keer getest in de laatste maanden: geen enkele keer raak. Voor de regio AMS schat ik de kans in op NIHIL. Klik om te vergroten... Zodra eruit komt dat het niet 3-MMC is maar 3CMC of 2MMC, gooi je dan je batch weg of consumeer je het nog wel, lettende op dat het niet het echte spul is?"