#1
Ik zou het eerst zoeken in minder xtc gebruiken
dan 2-fdck.Ketamine is sterker, euforischer, psychedelischer
Xtc heb ik al redelijk vaak los gebruikt maar (2f) ketamine nog niet.. ja ik ga helaas niet zo goed op tabak en dat heb je opzich wel nodig voor een jointJa, maar die schaduwen enzo, dat kun je dus absoluut uitvergroot verwachten als je ook nog keta of 2f gebruikt. Ik denk dat āvaagā sowieso de beste omschrijving van ket is: alles wordt vaagš
Heb je een van de twee al eens los gebruikt? Zo niet dan zou ik sowieso eerst dat doen, kijken of het wat is. En dan dus met de heul grote disclaimer dat het nog veul anders en intenser is tijdens/ na mdmaā¦
Ik zou het echt meer benaderen als een toevoeging, een andere/nieuwe drugservaring, dan een manier om de comedown te onderdrukken. Dan ga je echt van een heel koude kermis thuiskomen en kun je beter ene jointje roken voor je gaat slapen (wat sommige mensen na mdma óók als heel heftig en psychedelisch kunnen ervaren trouwens⦠maar wel aanzienlijk minder vgm).
Ah, dat is opzich niet al te gek inderdaad. De vuistregel is: in TOTAAL 1,5 x je lichaamsgewicht in mg, dus voor jou zou dat 135mg zijn. En vaak wordt aangeraden max. een keer bij te pakken, dan kun je eerst 2/3e en dan 1/3e van die 135 (of ietsje meer) pakken.
Maar het kan ook goed zijn dat je er gewoon bovengemiddeld gevoelig voor bent. Heb je al een geƫxperimenteerd met een lagere dosering en hoe dat voor je is? En ook niet onbelangrijk: hoe lang zit er tussen je gebruik?
Tuurlijk, want je voelt (ook) de 2fdck ipv (alleen) de naeffecten van mdma.
Ik ervaar ook geen ongelofelijk verschil, maar heel veel anderen wel. Daarom ook: probeer het eerst eens zonder mdma om te kijken welk effect het voor jouw heeft en bouw de dosis op zodat je weet wat voor jou goed is. Ik vind de dosissen, zowel de sweetspot als āde maxā ook heel verschillend bij veel mensen namelijk⦠Bovendien is keta een echte stapeldrug, wat het nog meer tricky maakt. Dat laatste beetje erbij kan ineens echt VEUL te veel zijn.
Met zie dingen anders bedoel ik dat ik schaduwen anders zie, ja t klinkt vaag. En ik neem vaak 1 pill van 150 en neem soms bij met een halfje maar das niet vaak (ik ben 178 en 90 kgHelpt? Waarbij zou het helpen?
Het is niet dat je comedown alleen āverdwijntā. Je voegt een heel nieuwe substantie toe. Ik vind het een van de lekkerste combinaties, maar het kan heel psychedelisch worden. Dus ik weet niet wat je bedoelt met āik zie dingen andersā maar dat is precies wat de keta gaat doen haha. Tis nie of je er ineens super ontspannen van ligt te snurken.
Wat wel vaak aangeraden wordt bij die spierspanning - mits je je mdma verstandig gebruikt - is vooraf extra magnesium slikken. Zelf kan ik Ɣltijd slapen na mdma, dus ben ook wel benieuwd hoe je gebruik is: hoeveel mg en hoevaak snoep je bij?
Ja met helpen bedoelde ik niet perse dat de comedown weggaat want die hoort er gewoon bij, maar dat het beetje in elkaar verloopt. Maar voel je de comedown wel minder als je 2-fdck neemt? En wanneer zou je het dan ong moeten nemen? En op t laatste wat je zei, ik lees van verschillende mensen op dit forum dat het eigenlijk best wel op elkaar lijkt, hoe verschilt t dan?Ik weet niet of ketamine kan helpen bij de comedown van xtc. Het is een fijne combo als je beiden voorzichtig doseert (en tegelijkertijd gebruikt). Maar even los van je vraag: ik zou 2-fdck niet zomaar gelijk stellen aan ketamine. Zoals een ander lid laatst zei
Ja, maar die schaduwen enzo, dat kun je dus absoluut uitvergroot verwachten als je ook nog keta of 2f gebruikt. Ik denk dat āvaagā sowieso de beste omschrijving van ket is: alles wordt vaagšMet zie dingen anders bedoel ik dat ik schaduwen anders zie, ja t klinkt vaag.
Ah, dat is opzich niet al te gek inderdaad. De vuistregel is: in TOTAAL 1,5 x je lichaamsgewicht in mg, dus voor jou zou dat 135mg zijn. En vaak wordt aangeraden max. een keer bij te pakken, dan kun je eerst 2/3e en dan 1/3e van die 135 (of ietsje meer) pakken.En ik neem vaak 1 pill van 150 en neem soms bij met een halfje maar das niet vaak (ik ben 178 en 90 kg
Tuurlijk, want je voelt (ook) de 2fdck ipv (alleen) de naeffecten van mdma.Maar voel je de comedown wel minder als je 2-fdck neemt?
Ik ervaar ook geen ongelofelijk verschil, maar heel veel anderen wel. Daarom ook: probeer het eerst eens zonder mdma om te kijken welk effect het voor jouw heeft en bouw de dosis op zodat je weet wat voor jou goed is. Ik vind de dosissen, zowel de sweetspot als āde maxā ook heel verschillend bij veel mensen namelijk⦠Bovendien is keta een echte stapeldrug, wat het nog meer tricky maakt. Dat laatste beetje erbij kan ineens echt VEUL te veel zijn.En wanneer zou je het dan ong moeten nemen? En op t laatste wat je zei, ik lees van verschillende mensen op dit forum dat het eigenlijk best wel op elkaar lijkt, hoe verschilt t dan?
ik zou gewoon een klein beetje GHB nemen en dan lekker gaan pitten of een benzoHi, ik vind de comedown van xtc echt zwaar kut. Ik zie dingen anders en iets anders doen dan in bed liggen is teveel spierpijn. En ik las ergens op dit forum dat ketamine na xtc echt een goede combo is alleen kon ik er buiten 1 bericht weinig over vinden, ook ga ik 2f-ketamine gebruiken als t echt helpt.
dus: zouden mensen ervaringen hiervan willen delen en willen uitleggen hoe en wat (met doseringen en tijden)
Ketamine is niet zomaar een drug waar je lekker rustig en opgewekt van wordt. Het is echt een middel dat behoorlijk wat met je gaat doen in de zin van dissociatie en trippen. Ketamine gebruiken alleen om de comedown wat de verzachten lijkt me daarom niet zoān goed idee. Hetzelfde geldt eigenlijk voor 2c-b. Als je het toch gaat proberen zou ik het bij een lage dosis houden (check hier).Xtc heb ik al redelijk vaak los gebruikt maar (2f) ketamine nog niet..
Dit is volgens mij meer waar je naar op zoek bent @achteruitkoprol123 Geen rare fratsen, gewoon lekker chil worden en de comedown een beetje verdoven. Niet dat dit slim of gezond is, verre van, maar zo kun je de klap van de comedown wel goed opvangen.ik zou gewoon een klein beetje GHB nemen en dan lekker gaan pitten of een benzo
Ik bedoelde ketamine of 2fdck inderdaad.Xtc heb ik al redelijk vaak los gebruikt maar (2f) ketamine nog niet..
Tuurlijk nieeeeet. In de coffeeshops mag je niet een meer met tabak rokenš¤ja ik ga helaas niet zo goed op tabak en dat heb je opzich wel nodig voor een joint
Hi, ik vind de comedown van xtc echt zwaar kut. Ik zie dingen anders en iets anders doen dan in bed liggen is teveel spierpijn. En ik las ergens op dit forum dat ketamine na xtc echt een goede combo is alleen kon ik er buiten 1 bericht weinig over vinden, ook ga ik 2f-ketamine gebruiken als t echt helpt.
dus: zouden mensen ervaringen hiervan willen delen en willen uitleggen hoe en wat (met doseringen en tijden)
Let op dat stimulerende middelen zoals MDMA, speed, cocaĆÆne en 3-MMC de effecten van ketamine enorm versterken. Persoonlijk heb ik ook wel een paar keer de fout gemaakt met denken dat een stimulerend middel wel zo'n beetje was uitgewerkt. Nam ik een klein beetje ket erbij, en POEF, weg naar een andere dimensie. Terwijl ik normaal gesproken helemaal niet zo onder invloed zou zijn geweest van zo'n beetje ket. Zulke onverwacht sterke effecten is iets wat best wel onprettig kan worden.Xtc heb ik al redelijk vaak los gebruikt maar (2f) ketamine nog niet.. ja ik ga helaas niet zo goed op tabak en dat heb je opzich wel nodig voor een joint
ik heb een keer een halfje geprobeerd alleen ik voelde de effecten echt minimaal dus das beetje kut
en er zitten meestal 2 maanden tussen!
dankjewel voor t advies!
Je kunt heel makkelijk een stukje hasj verdampen door het op een metalen paperclip te prikken, even in de brand te steken, uitblazen, en dan de kringeltjes rook die er vanaf komen opvangen met een glas wat je ondersteboven over de paperclip met hasj zet.ja ik ga helaas niet zo goed op tabak en dat heb je opzich wel nodig voor een joint
De paar keer dat ik dit heb geprobeerd werkte dat wel zo voor mij. Enerzijds nam de āvaagheidā de overhand. Raakte meer verdoofd en was daardoor minder bezig met de comedown. Ook word je er moe van en viel ik op termijn ook beter in slaap. Volgens mij heeft ketamine daarnaast een anti depressieve werking. Ik spreek hier wel echt over LAGE dosissen ketamine.Ik weet niet of ketamine kan helpen bij de comedown van xtc.
... wat zou dan een verstandige startdosis keta zijn? (n.b. we gaan waarschijnlijk pluggen)Let op dat stimulerende middelen zoals MDMA, speed, cocaĆÆne en 3-MMC de effecten van ketamine enorm versterken. Persoonlijk heb ik ook wel een paar keer de fout gemaakt met denken dat een stimulerend middel wel zo'n beetje was uitgewerkt. Nam ik een klein beetje ket erbij, en POEF, weg naar een andere dimensie. Terwijl ik normaal gesproken helemaal niet zo onder invloed zou zijn geweest van zo'n beetje ket. Zulke onverwacht sterke effecten is iets wat best wel onprettig kan worden.
Ik zou eerder adviseren om hele kleine beetjes te snuiven zodat je het even kan aanvoelen.... wat zou dan een verstandige startdosis keta zijn? (n.b. we gaan waarschijnlijk pluggen)
Mijn vriendin kan niet snuiven door een overgevoelig neusslijmvlies. Een eerdere poging werd een beetje een pijnlijk drama voor haar.. We gaan starten met de helft van onze gebruikelijke dosis die we pluggen (dat is 100mg dus we starten met 50) en kijken dan wat er gebeurt! En inderdaad dat zal minder seksen en meer trippen worden, dat weten we en willen we graag weer eens ervaren.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."