#1
keta en mdma/5-mapb/4-fma (denk eigenlijk alle met entactogenen) is super vet. dan komt de ket ongeveer 3x zo hard binnen. laatst 50-60mg hoge kwaliteit naaldjes ket gedaan na 4-fma. kon bijna niet meer lopen, lang geleden dat ik mezelf moest balanceren om naar de bank te lopen. 100mg en dan is het kruipen, blij dat ik die lijn niet had genomen maar slechts de helft. erg van genoten. voelde alsof ik 15 jaar terug in de tijd ging.