Met zie dingen anders bedoel ik dat ik schaduwen anders zie, ja t klinkt vaag.
Ja, maar die schaduwen enzo, dat kun je dus absoluut uitvergroot verwachten als je ook nog keta of 2f gebruikt. Ik denk dat âvaagâ sowieso de beste omschrijving van ket is: alles wordt vaagđ
Heb je een van de twee al eens los gebruikt? Zo niet dan zou ik sowieso eerst dat doen, kijken of het wat is. En dan dus met de heul grote disclaimer dat het nog veul anders en intenser is tijdens/ na mdmaâŠ
Ik zou het echt meer benaderen als een toevoeging, een andere/nieuwe drugservaring, dan een manier om de comedown te onderdrukken. Dan ga je echt van een heel koude kermis thuiskomen en kun je beter ene jointje roken voor je gaat slapen (wat sommige mensen na mdma óók als heel heftig en psychedelisch kunnen ervaren trouwens⊠maar wel aanzienlijk minder vgm).
En ik neem vaak 1 pill van 150 en neem soms bij met een halfje maar das niet vaak (ik ben 178 en 90 kg
Ah, dat is opzich niet al te gek inderdaad. De vuistregel is: in TOTAAL 1,5 x je lichaamsgewicht in mg, dus voor jou zou dat 135mg zijn. En vaak wordt aangeraden max. een keer bij te pakken, dan kun je eerst 2/3e en dan 1/3e van die 135 (of ietsje meer) pakken.
Maar het kan ook goed zijn dat je er gewoon bovengemiddeld gevoelig voor bent. Heb je al een geëxperimenteerd met een lagere dosering en hoe dat voor je is? En ook niet onbelangrijk: hoe lang zit er tussen je gebruik?
Maar voel je de comedown wel minder als je 2-fdck neemt?
Tuurlijk, want je voelt (ook) de 2fdck ipv (alleen) de naeffecten van mdma.
En wanneer zou je het dan ong moeten nemen? En op t laatste wat je zei, ik lees van verschillende mensen op dit forum dat het eigenlijk best wel op elkaar lijkt, hoe verschilt t dan?
Ik ervaar ook geen ongelofelijk verschil, maar heel veel anderen wel. Daarom ook: probeer het eerst eens zonder mdma om te kijken welk effect het voor jouw heeft en bouw de dosis op zodat je weet wat voor jou goed is. Ik vind de dosissen, zowel de sweetspot als âde maxâ ook heel verschillend bij veel mensen namelijk⊠Bovendien is keta een echte stapeldrug, wat het nog meer tricky maakt. Dat laatste beetje erbij kan ineens echt VEUL te veel zijn.