#1
Dabkje voor de tips , ik heb idd nog schuld bij de dealer en die liep alleen maar hoger op. Het is gewoon te verleidelijk om hem een berichtje kan sturen van kan je komen. Hulp zijn we mee bezig, maar alles laat lang op zich wachten.
Het gaat gelukkig nu weer wat beter , het is gewoon echt moeilijk om er van af te blijven. Ik heb een schulden bij de dealer lopen nu van 495 euro en heb gezegd dat ie echt nee moet gaan zeggen als ik keta wil hebben.Hey lieverd,
zit in hetzelfde schuitje ook 20 en verslaafd. Hoe is het nu met je?
Alles afkappen wat ook maar voor een % naar keta leidt of je aan de keta zet, die vreselijke tijd zal je moeten doorstaan en de confrontatie met jezelf aan gaan wellicht helpt een enkele psilocybine ervaring super goedGoede nacht,
Ik ben een meisje , 20 jaar en heb een verslaving aan ketamine..
Ketamine is in beeld gekomen toen ik dit samen voor de leuk wilde proberen.. na een lange tijd werd ik uit huis gezet sliep ik in een tent en ging ik meer gebruiken...
Na een relatie breuk ging ik dagelijks gebruiken, dit liep op tot max 3 gram per dag... toen op ten duur had mijn ex gezegd dat ik van zijn keta had gepakt .. kregen we ruzie kwam politie alles er bij kijken...
Dus ik die week naar de dokter gevraagd voor hulp om te kunnen stoppen met keta.
Deze hulp is in januari aangevraagd en heb ik pas deze week wat van gehoord..
Tussen door ben ik gestopt met keta maar toen ging ik t weer een keer voor de leuk doen met iemand en had ik weer de drang er naar om meer te doen, dus ik bleef bestellen .. toen kreeg ik op 1 nacht hele heftige krampen in me maag , moest ik overgeven enzo. Ik had deze avond bijna een ambulance gebeld maar toch maar de nightcare gebeld en deze verteld wat er was.. ze zeiden dat het niks te maken had met het gebruik van ketamine.
Vond ik zelf super apart want ik wist niet van wat t dan kon komen dus ik had maagbeschermers mee gekregen.
Vervolgens ben ik de dag daarna weer gaan gebruiken (dit was t enige wat de pijn weg nam) maar mijn tolerantie was zo hoog op gelopen dat t van 6 tot 8 gram per dag ging .. en dan niet een paar lijnen maar echt 1 gram in een keer omdat het anders niet werkte.. en toen kwamen de blaas klachten. Je ligt te krimperen op de grond van de pijn want als dat druppeltje plas er uit komt doet het zoveel pijn, nu heb ik laatste tijd veel bloed bij me urine en dokter weet daar van af maar ik moest maar even afwachten zeiden ze.
Nu ben ik zo stom om weer te gaan gebruiken en heb ik t weer gedaan terwijl ik weet dat ik er af moet blijven maar het lukt me niet. De pijn begint ook steeds weer meer te worden bij t plassen .. niks helpt , alleen als ik ga douche en dan ga zitten in de douche bak..
Iemand help hoe kom ik van die pijn af bij t plassen en hoe stop ik met die klote ketamine ... het neemt de pijn even weg maar daarna moet ik gewoon 3x zo vaak naar de wc..
En als ik dan moet plassen schreeuw ik t uit van de pijn en zit ik met tranen in me ogen😔
Ik denk zo vaak van waar ben ik mee bezig.. maar t lukt me gewoon niet om er vanaf te blijven ookal wil ik dat zo graag ..
Alles uit je huis houden, en alles dat in je huis ligt doorspoelen.Update, ik heb weer een hendige terugval gehad en zit echt in de stress heeft iemand tips om echt er vanaf te blijven?
Het antwoord op deze vraag zit in jezelf.Update, ik heb weer een hendige terugval gehad en zit echt in de stress heeft iemand tips om echt er vanaf te blijven?
Update, ik heb weer een hendige terugval gehad en zit echt in de stress heeft iemand tips om echt er vanaf te blijven?
Niemand kan het bedrag voor jou voorschieten zodat je geen contact meer hoeft te hebben bij hem?Dabkje voor de tips , ik heb idd nog schuld bij de dealer en die liep alleen maar hoger op. Het is gewoon te verleidelijk om hem een berichtje kan sturen van kan je komen. Hulp zijn we mee bezig, maar alles laat lang op zich wachten.
Nee dat is te hoog , 570€😪Niemand kan het bedrag voor jou voorschieten zodat je geen contact meer hoeft te hebben bij hem?
Zit de dealer met dwang achter het bedrag dat je hem nog moet?Nee dat is te hoog , 570€😪
De dealert gaat jou zoals je merkt jou niet helpen met nee zeggen enzo.Nee dat is te hoog , 570€😪
Ik sta onder bewind , krijg 50 per week en dat lever ik elke week inDe dealert gaat jou zoals je merkt jou niet helpen met nee zeggen enzo.
Wil/kan niemand de helft (of 1/4) ofzo dan voorschieten? Ipv alles?
Heb je zelf geen baan(tje) (enof ander inkomen)
Heb je al een berekening gemaakt hoe lang het jouzelf dan gaat duren voordat je schuldvrij bent? ( hoeveel €€ kan jij per maand missen?)
Probeer voor nu dan ook echt geen schulden meer te maken. Ga niet over de 600€ heen.
Probeer voor jezelf telkens een bedrag vast te stellen waar je NIET overheen mag gaan
En dan zo snel als je kan naar de 0€
Eigenlijk kan je dan je dealer niet betalen, weet je bewindvoerder van de schuld bij je dealer?Ik sta onder bewind , krijg 50 per week en dat lever ik elke week in
Dus die kan je helpen met geld apart zetten.Ik sta onder bewind , krijg 50 per week en dat lever ik elke week in
Ik ben ook ruim een jaar verslaafd aan ketamine. Het is zo moeilijk om van deze shit af te komen, ookal bij kliniek geweest , hulp gehad . Kom er maar niet van af . Gelukkig heb ik nog geen klachtenUpdate, ik heb weer een hendige terugval gehad en zit echt in de stress heeft iemand tips om echt er vanaf te blijven?
Het is inderdaad moeilijk maar niet onmogelijk. Ik loop nu bij Brijder en dat heeft me ontzettend geholpen. Ben over de afgelopen 4 maanden sterk aan t minderen geweest. Nog wel eens teruggevallen maar dat was max 1 of twee keer in een maand. Nu ben ik een maand clean en naast een enkele craving bij een bepaalde trigger denk ik er niet veel meer aan. Als ik er aan denk denk ik voornamelijk aan het feit dat ik er eindelijk mee gekapt ben 😅 Ben er zeker nog niet helemaal maar goed op weg. Mijn dm’s staan trouwens open voor lotgenotenIk ben ook ruim een jaar verslaafd aan ketamine. Het is zo moeilijk om van deze shit af te komen, ookal bij kliniek geweest , hulp gehad . Kom er maar niet van af . Gelukkig heb ik nog geen klachten
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."