Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine verslaving en pijn bij het plassen

Ketamine verslaving en pijn bij het plassen

75 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
k
ketaverslaafde😔Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Heeey UPDATE time


Okey een terugval gehad in de vakantie 🥺 ik was eindelijk lang gestopt maar ja.. dus nu.. het ziekenhuis heeft weer gebeld en ze willen botox in mijn blaas gaan doen ... iemand hier ervaringen mee??
Klinkt zo naar eigenlijk ... ik moet ook gaan werken met een katheter en dat leren ze me dan aan bij de uroloog ..

Dus ja .. stay out of ketaminee... you don't want this 😪
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#2
Godverdomme dat is wel heftig.
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Of gewoon je keta herkristaliseren en nergens last van hebben
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Maar ik denk dat het daar inmiddels al te laat voor is
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sowieso niet zo slim om er mee door te gaan als ik jou was
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#6
ketaverslaafde😔 zei:
Heeey UPDATE time


Okey een terugval gehad in de vakantie 🥺 ik was eindelijk lang gestopt maar ja.. dus nu.. het ziekenhuis heeft weer gebeld en ze willen botox in mijn blaas gaan doen ... iemand hier ervaringen mee??
Klinkt zo naar eigenlijk ... ik moet ook gaan werken met een katheter en dat leren ze me dan aan bij de uroloog ..

Dus ja .. stay out of ketaminee... you don't want this 😪
Klik om te vergroten...
Je zei in een recent bericht dat alles oke was en dat je nog redelijk goed op tijd was, bleek dit dan niet zo te zijn??
k
ketaverslaafde😔Lid
01-01-2024, 00:00
#7
jereeke zei:
Je zei in een recent bericht dat alles oke was en dat je nog redelijk goed op tijd was, bleek dit dan niet zo te zijn??
Klik om te vergroten...
Ik was er ook optijd bij , maar mijn medijcijnen slaan niet aan zoals ze horen te doen dus heeft ziekenhuis besloten dat botox misschien een laatste optie kan zijn en anders word ik door verwezen naar een polikliniek in nijmwegen die meer verstand hebben van een "ketamine blaas"

Ze gaan met de botox eerst weer een cytoscopie doen om te kijken of me blaas er nog rustig uit ziet
k
ketaverslaafde😔Lid
01-01-2024, 00:00
#8
annihilation zei:
Hoe gaat dat? Welke week zit je in?
Geen problemen meer bij de dealer? 🙂
Klik om te vergroten...
Het gaat okey , 2e week nu gestopt .. en nog wel schulden bij de dealer
k
ketaverslaafde😔Lid
01-01-2024, 00:00
#9
caninus zei:
Sowieso niet zo slim om er mee door te gaan als ik jou was
Klik om te vergroten...
Nee zover was ik ook wel😅 maar this lastiger om er mee te stoppen dan dat het lijkt .. maar daar voor heb ik verslavings zorg
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#10
ketaverslaafde😔 zei:
Nee zover was ik ook wel😅 maar this lastiger om er mee te stoppen dan dat het lijkt .. maar daar voor heb ik verslavings zorg
Klik om te vergroten...
Hoe gaat dat? Welke week zit je in?
Geen problemen meer bij de dealer? 🙂
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#11
ketaverslaafde😔 zei:
Nee zover was ik ook wel😅 maar this lastiger om er mee te stoppen dan dat het lijkt .. maar daar voor heb ik verslavings zorg
Klik om te vergroten...
Daar heb ik niet zo'n hoge pet van op. Kreeg na 7 weken te horen, dat ze mij niet konden helpen vanwege een autistische spectrum stoornis die ik had. Einde behandeling. Was bij trubendorfer. Maar ondertussen wel gewoon bijna 7000 euro van de verzekering indienen. Nog een laatste exit gesprek gehad en dat was het.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
caninus zei:
Maar ondertussen wel gewoon bijna 7000 euro van de verzekering indienen.
Klik om te vergroten...
Heb je dit ook gemeld bij de verzekering?
k
ketaverslaafde😔Lid
01-01-2024, 00:00
#13
caninus zei:
Daar heb ik niet zo'n hoge pet van op. Kreeg na 7 weken te horen, dat ze mij niet konden helpen vanwege een autistische spectrum stoornis die ik had. Einde behandeling. Was bij trubendorfer. Maar ondertussen wel gewoon bijna 7000 euro van de verzekering indienen. Nog een laatste exit gesprek gehad en dat was het.
Klik om te vergroten...
Dat is veel geld 😱
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#14
ketaverslaafde😔 zei:
Het gaat okey , 2e week nu gestopt .. en nog wel schulden bij de dealer
Klik om te vergroten...
Gewoon niet meer heengaan. Op het moment kopen dealers het in voor iets meer als 20 kikkertjes (die groen/witte snoepjes die je vroeger voor 5cent p.st. kon kopen). En niet omdat het troep is geworden, zie regelmatig dat mensen originele rode zegel vaatjes hebben weten te bemachtigen. (Hoe ze dat doen dat interesseert me niet, maar had een sample voor ze ingeleverd bij testservice en was keurig 86%)
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dus die dealer die moet niet janken
k
ketaverslaafde😔Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Update!

Ik heb vandaag mijn botox gehad.
Ik heb hier enorm veel pijn bij ervaren en de kamer bij elkaar geschreeuwd en gejankt.
Het plassen is nu nog moeilijk maar ik hoop dat het de pijn waard was.
Nog paar terug vallen gehad
B
BerderLid
01-01-2024, 00:00
#17
ketaverslaafde😔 zei:
Update!

Ik heb vandaag mijn botox gehad.
Ik heb hier enorm veel pijn bij ervaren en de kamer bij elkaar geschreeuwd en gejankt.
Het plassen is nu nog moeilijk maar ik hoop dat het de pijn waard was.
Nog paar terug vallen gehad
Klik om te vergroten...
Hoe gaat het nu?
k
ketaverslaafde😔Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Berder zei:
Hoe gaat het nu?
Klik om te vergroten...
Goeiemiddag ,

Vandaag heb ik officieel al mijn schulden afbetaald aan de dealer!
Zijn nummer is geblokkeerd en verwijderd
Ik had vorige week een flinke terugval waar ik 112 voor heb moeten bellen maar het gaat gelukkig nu een stuk beter en t voelt alsof er een hele last van me schouders is😇
K
KetaminewisdomLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ketalicious zei:
Heb ook jaren lang gebruikt uiteindelijk 3 gram per dag. Had maar niet de kracht mentaal om er vanaf te blijven. Uiteindelijk een half jaar afgekickt in de gevangenis. Heeft wel geholpen al denk ik er soms nog wel aan in het weekend maar lang niet zon intensive drang om te gebruiken. Denk dat één keer weer vaker word dus denk dat ik er maar af moet blijven.
Gevangenis wens ik je niet toe maar een kliniek voor langere tijd zou wel goed zijn als het je zelf niet lukt.
Klik om te vergroten...
Ben je een half jaar de gevangenis ingegaan uit zelfbescherming? Ik heb daar ook wel eens over nagedacht. Online staat veel beschreven dat de gewoonte gewoon even uit je systeem moet komen en dit gemiddeld tussen de 42 en 90 dagen duurt.
k
ketaverslaafde😔Lid
01-01-2024, 00:00
#20
2025...
Ja .. ik was er een tijdje van afgebleven en het ging ook allemaal goed maar helaas... me ex moest gebruiken en ik vond het heel lastig ik wilde ook ...
Nu zit ik weer terug in de verslaving en moet ik zeggen dat de botox in me blaas wel geholpen had toen ik was gestopt maar ben daarna blijven gebruiken ... ik wil dr zo graag vanaf maar keta blijft me roepen ..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."