Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ketaverslaafde😔 zei: Goede nacht, Ik ben een meisje , 20 jaar en heb een verslaving aan ketamine.. Ketamine is in beeld gekomen toen ik dit samen voor de leuk wilde proberen.. na een lange tijd werd ik uit huis gezet sliep ik in een tent en ging ik meer gebruiken... Na een relatie breuk ging ik dagelijks gebruiken, dit liep op tot max 3 gram per dag... toen op ten duur had mijn ex gezegd dat ik van zijn keta had gepakt .. kregen we ruzie kwam politie alles er bij kijken... Dus ik die week naar de dokter gevraagd voor hulp om te kunnen stoppen met keta. Deze hulp is in januari aangevraagd en heb ik pas deze week wat van gehoord.. Tussen door ben ik gestopt met keta maar toen ging ik t weer een keer voor de leuk doen met iemand en had ik weer de drang er naar om meer te doen, dus ik bleef bestellen .. toen kreeg ik op 1 nacht hele heftige krampen in me maag , moest ik overgeven enzo. Ik had deze avond bijna een ambulance gebeld maar toch maar de nightcare gebeld en deze verteld wat er was.. ze zeiden dat het niks te maken had met het gebruik van ketamine. Vond ik zelf super apart want ik wist niet van wat t dan kon komen dus ik had maagbeschermers mee gekregen. Vervolgens ben ik de dag daarna weer gaan gebruiken (dit was t enige wat de pijn weg nam) maar mijn tolerantie was zo hoog op gelopen dat t van 6 tot 8 gram per dag ging .. en dan niet een paar lijnen maar echt 1 gram in een keer omdat het anders niet werkte.. en toen kwamen de blaas klachten. Je ligt te krimperen op de grond van de pijn want als dat druppeltje plas er uit komt doet het zoveel pijn, nu heb ik laatste tijd veel bloed bij me urine en dokter weet daar van af maar ik moest maar even afwachten zeiden ze. Nu ben ik zo stom om weer te gaan gebruiken en heb ik t weer gedaan terwijl ik weet dat ik er af moet blijven maar het lukt me niet. De pijn begint ook steeds weer meer te worden bij t plassen .. niks helpt , alleen als ik ga douche en dan ga zitten in de douche bak.. Iemand help hoe kom ik van die pijn af bij t plassen en hoe stop ik met die klote ketamine ... het neemt de pijn even weg maar daarna moet ik gewoon 3x zo vaak naar de wc.. En als ik dan moet plassen schreeuw ik t uit van de pijn en zit ik met tranen in me ogen😔 Ik denk zo vaak van waar ben ik mee bezig.. maar t lukt me gewoon niet om er vanaf te blijven ookal wil ik dat zo graag .. Klik om te vergroten... Alles afkappen wat ook maar voor een % naar keta leidt of je aan de keta zet, die vreselijke tijd zal je moeten doorstaan en de confrontatie met jezelf aan gaan wellicht helpt een enkele psilocybine ervaring super goed"
"PamoSpanje zei: Beste allemaal, Ik ga al enkele jaren regelmatig naar festivals en neem dan wat XTC in. Ik heb aan 2 pillen XTC meer dan genoeg. Ik reageer er altijd sterk en goed op. Nu is het zo dat mijn vrouwtje nu pas open staat voor XTC gebruik. Ze was altijd alleen maar van de alcohol coctails We zijn beide trouwens 50 jaar oud. Een aantal weken geleden had ze haar 1e keer XTC ervaring. Dat was een tegenvaller, zelfs had ze in het begin een "bad trip" Haar dosering was als volgt; (Ze weegt 52 kg) (pil was niet getest, maar ik vond hem redelijk licht) De pil is bij mij bekend en prettig) tijdstip )--> 1/4 XTC pil Ze voelde helemaal niks hiervan. Na 1,5 uur --> weer 1/4 XTC pil Ook hiervan voelde ze niks. Na 0,5 uur--> weer 1/4 XTC pil. Toen sloeg bij haar de bom in. In het begin kreeg ze een love feeling maar die duurde maar 3 minuten. Gelijk daarachter aan werd ze overweldigd, licht in haar hoofd, en werd ze angstig, Teveel voor haar dus denk ik. Deze "bad trip" ervaring duurde ongeveer 1 tot 1,5 uur. Daarna ging het beter. Love feeling heeft ze niet gevoeld, alleen maar ietsjes meer energie maar nauwelijks noemsnwaardig. Hoe kan dit zijn gebeurd? Normaal is de 1e keer XTC altijd erg speciaal en leuk, maar dit was een tegenvaller voor haar. Ze is gezond, sportief. Nu is mijn vraag aan jullie: -Hoe kan dit zijn gebeurt? -Heeft ze teveel of juist in het begin te weinig genomen? -Is het in haar geval niet beter om in het vervolg gelijk met 0,5 pil XTC beginnen en dan na 2,5 uur 1/4 pil erbij te nemen en thats it? Of gewoon beginnen met 1/4 pil en dan pas na 2 uur de volgende 1/4 pil te nemen en te wachten? Eerlijk gezegd weet ik niet wat voor haar wijsheid is in deze.. Ik hoop dat jullie me kunnen adviseren. Alvast super bedankt voor de tips! Klik om te vergroten... Houdt je cardiovasculair en je bloedvaten etc gezond op deze leeftijd met mdma en amfetamines"
"AnonymousNoob zei: Hallo iedereen, Ik ben nieuw op dit forum dus ik hoop dat ik het op de juiste manier plaats. Anders alvast mijn excuses Afgelopen donderdag 27-04-2023 heb ik voor de derde keer ooit xtc gepakt. Mijn eerste keer was augustus 2022 op een pil van (volgens de dealer) 160 mg, maar de pillen heb ik niet laten testen. Ik heb toen 2x een halfje genomen en dit is goed bevallen. Afgelopen februari heb ik mijn 2e gepakt, toen ook dezelfde pil, 2x een halfje en dit is ook allemaal prima gegaan. Nu heb ik dus afgelopen donderdag voor de 3e keer xtc gepakt. We hadden eerst friet gegeten als bodem en toen heb ik een halfje van weer diezelfde pil van (waarschijnlijk 160mg) gepakt. Na 1,5 uur voelde ik nog niks noemenswaardig terwijl mijn vrienden al goed gingen en ik heb toen een kwartje bijgepakt en nog een klein hoekje van de pil van een vriend (200mg volgens de dealer). Ik denk dat ik dus in totaal die dag zo'n 170-200mg op heb. (Ik ben begin 30 en weeg zo'n 72 kg en weet dat ik eigenlijk 80-105mg zou moeten nemen) 5 minuten na het bijnemen begon het gevoel wat ik eigenlijk wilde, klapte hij in en heb ik gefeest. Af en toe kwam hij wat zwaar binnen maar niet dusdanig dat ik paniek raakte of het te heftig was. Uiteindelijk thuis gekomen en gaan slapen en die nacht vaak wakker geworden omdat ik moest plassen maar daarna terug in bed steeds wel weer snel in slaap gevallen waardoor ik alsnog zo'n 6 uur heb geslapen. Het vele plassen had ik bij mijn eerste 2 keer xtc gebruik ook dus daar was ik op voorbereid. Tijdens deze eerste nacht heb ik wel veel hoofdpijn gehad (overal, maar vooral op mijn kruin/achterhoofd en achterkant nek) maar ondanks dat kon ik wel steeds goed in slaap komen. De volgende dag (28-04-2023) merkte ik dat ik nog behoorlijk energiek was (terwijl ik normaal gesproken juist vaak moe ben gedurende de dag) en hield de hoofdpijn aan waardoor ik die nacht een paracetamol voor het slapen heb genomen. Nu begint mijn probleem: Het viel me al op dat ik gedurende de dag nog veel energie had en 's avonds eigenlijk nog niet echt moe was zoals ik dat normaal gesproken ben. Ik ging naar bed om te slapen maar net voordat ik daadwerkelijk in slaap zou vallen kreeg ik een soort trillingen/tintelingen over mijn hele lichaam. Dit voelt gek genoeg een soort van lekker, echter zorgt het ervoor dat ik niet in slaap kom en daarna weer helemaal alert en wakker ben. Ook schokken mijn benen of armen soms ineens. De volgende dag 29-04-2023 had ik 's ochtends nog een beetje hoofdpijn maar dit trok gedurende de dag weg. Ook merkte ik dat ik nog steeds gewoon simpelweg niet moe werd, iets waar ik eerder nooit problemen mee heb gehad en ik nu ook nog eens slecht had geslapen. Die dag heb ik overdag groene thee gedronken, 3x vitamine C calcium ascorbaat (in totaal 3500mg) genomen en daarnaast nog Visolie, multivitamine, b12 10.000 met folaat en q10. Ik heb gezond gegeten, goed gedronken, veel buiten gelopen en ben 's avonds nog in bad geweest en heb daarna voordat ik naar bed ging "goede nachtrust thee" gedronken. Jullie raden het al, toen ik in bed lag kwam ik helaas weer niet in slaap door de combinatie van niet echt moe zijn en de trillingen/tintelingen net voordat ik wel in slaap zou vallen. Daarom besloten om 5 mg melatonine te nemen. Ik merkte dat ik 1 uur daarna wel moeier werd achter mijn ogen maar nog steeds kon ik niet in slaap komen. Iedere keer dat dit wel bijna gebeurde krijg ik dus meteen die (soort van lekkere) schokken/tintelingen over mijn hele lichaam of een bepaald lichaamsdeel. Ook als ik me uitrek voelt dit anders dan normaal (lekkerder lijkt het wel) en krijg ik vooral een licht gevoel in mijn benen. Ik moet af en toe nog wel geeuwen maar als ik geeuw is het ook niet meer zo'n diepe geeuw van moeheid maar zijn ze veel korter en lijken wel onmiddellijk onderdrukt te worden ofzo. Terwijl ik het zelf zeer zeker niet onderdruk. Ik heb dit ook nooit eerder gehad. Aangezien ik de eerste 2x na xtc gebruikt te hebben hier totaal geen last van heb gehad en prima kon slapen is me nu de angst bekropen dat ik te veel heb gebruikt en ik mijn receptoren of iets dergelijks kapot heb gemaakt en ik wellicht nooit meer goed kan slapen (dit klinkt misschien hypochonder maar dit zijn nu eenmaal mijn gedachten helaas. Ik heb al veel op websites en forums gezocht en kom wel wat verhalen tegen van mensen die raakvlakken hebben met mijn situatie, maar zie niet echt een oplossing of lees ook niet of het probleem zich later vanzelf op heeft gelost. Daarnaast lees ik ook vaak dat er geadviseerd wordt dat mensen meteen aan de slaapmiddelen moeten gaan etc. Iets waar ik eigenlijk niet op zit te wachten i.v.m. verslaving en dat het ook niet echt een oplossing voor het probleem is. Ik ben verder geen fervente drugsgebruiker. Vorig jaar heb ik 1x lsd gedaan 130 ug en 2 weken geleden voor het eerst Ayahuasca (dit was met therapeutische insteek en niet voor de kick of beleving of iets dergelijks). Hooguit 4x per jaar een paar trekjes van een jointje en daarnaast drink ik ook nauwelijks alcohol en leef ik relatief gezond (3x per week sporten en veelal gezond eten) In alle eerlijkheid heeft deze situatie me echt bang gemaakt en ik heb me ook meteen afgezworen om ooit nog XTC, en misschien zelf wel überhaubt drugs te gebruiken. Overigens zou ik volgens mij gisteren (29-04-23) en/of vandaag mijn dip moeten hebben. Ik voel me wel wat vlak, iets sneller geïrriteerd en emotioneler maar er is geen sprake van een enorme crash of iets dergelijks. Nu zou ik graag weten of er iemand is die antwoord kan geven op mijn vragen: 1: Hoe komt het dat ik nu ineens zoveel energie blijf houden na mijn laatste keer xtc en ik, na een aantal dagen, nog steeds niet echt moe word en goed kan slapen? (terwijl ik hier de vorige keren geen last van had) 2: Waarom schokt/tintelt mijn lichaam steeds net voordat ik daadwerkelijk in slaap wil vallen? (dit lijkt het grootste probleem te zijn waardoor ik niet in slaap kom) 3: Hoe los ik dit op, of zal dit vanzelf overgaan? (en zo ja, op welke termijn dan?) en is er nog iets wat ik kan doen om dit proces te helpen en te zorgen dat ik wel weer op natuurlijk wijze normaal in slaap kom? Alvast enorm bedankt voor het lezen van mijn verhaal en de moeite voor het reageren! PS: Ik ben echt op zoek naar een constructieve en permanente oplossing voor deze situatie. Ik zit niet te wachten op reacties als "ga maar lekker aan de slaappillen" etc. Klik om te vergroten... Maximaal tot net voor je lichamelijke bijwerkingen krijgt van de xtc stoppen met nemen zo behoud je de roes en de euforie wat de intentie van xtc is en zal je ook geen naeffecten of een dip zien"
"thunder-droopy zei: hmmm hoeveel pillen is afhankelijk van de samenstelling van de pil. hoe je pil "valt" en hoe je je voelt. drink je alchohol erbij of niet en hoeveel. gebruik je evt. nog een andere drug ernaast bijv. weed of hash. ga uit van je eigen gevoel en denk niet te snel na het innemen van een pil, hij werkt niet. wacht eerst rustig af tot de pil gaat werken voordat je er nog een neemt, en kijk hoe je je dan voelt, voel je je lekker dan kun je er nog wel een nemen. vergeet niet goed te drinken tijdens het gebruik!!! en zorg dat je goede vrienden bij je hebt die een oogje in het zeil houden. have fun!! Klik om te vergroten... Alcohol is met alle drugs de pretbederver"
"blacky90 zei: wel een hele zegel ja Klik om te vergroten... Echte lsd doseringen is meerdere tabs nemen wil je licht pak je 1 a 2 zegels wil je normaal 3 a 4 en wil je in het gebied van er echt volledig in gaan komen moet je daarboven gaan gegeven moment merk je dat het niets meer doet en zal je overtollige stof gwn weer uit piesen via het slurfje zoals met vitamine c Mod edit: DOE DIT NIET! Bizar slecht advies."
"FredKroket zei: Nog nooit coke gedaan zeker? Klik om te vergroten... Nee klopt das 1 van de drugs die ik niet wil aanraken alleen al door het productieprocess"