Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ketamine en alcohol samen zou ik sowieso afraden, slechte combinatie. Denk niet dat dit k-cramps zijn maar eerder een reactie van je lichaam op dit combinatiegebruik."
"Mezelf zei: De combi keta en alcohol combineren is voor het lichaam toch niet zo erg? Klik om te vergroten... Voor je hersenen vooral extra toxisch. Ketamine verdoofd je hersenen en zorgt voor geheugenverlies en alcohol droogt je uit (en is ook verdovend) dus je krijgt een extra opdonder. Misschien als je extra veel water drinkt dat het meevalt maar deze combi leverde mij in ieder geval geen plezier op"
"ketaverslaafde😔 zei: Update, ik heb weer een hendige terugval gehad en zit echt in de stress heeft iemand tips om echt er vanaf te blijven? Klik om te vergroten... Heb ook jaren lang gebruikt uiteindelijk 3 gram per dag. Had maar niet de kracht mentaal om er vanaf te blijven. Uiteindelijk een half jaar afgekickt in de gevangenis. Heeft wel geholpen al denk ik er soms nog wel aan in het weekend maar lang niet zon intensive drang om te gebruiken. Denk dat één keer weer vaker word dus denk dat ik er maar af moet blijven. Gevangenis wens ik je niet toe maar een kliniek voor langere tijd zou wel goed zijn als het je zelf niet lukt."
"Warme douche straal op je rug/buik laten vallen en het zakt met een kwartiertje weg, en rustig blijven ademen"
"Niet geprobeerd je kan wel 2 gram verdeeld over een avond nemen (lijntjes of puntjes) om in een k-hole te komen. Wel een maagbeschermer nemen en veel water drinken dat is beter voor je blaas/maag en je hebt dan geen kater."
"Wil dit vanavond proberen welke dosis voor een eerste keer raden jullie aan?"
"Heb net IM 80mg gedaan viel me nog meer volgende keer ietsje meer. Wel leuke ervaring."
"Laat je het water ook helemaal afkoelen in het buisje of kan het lauw ook?"
"Heb er geen moeite mee neem constant kleine lijnen"
"Lizzy.simpson zei: Hoi hoi, ik ben zelf ook nieuw op dit forum. Ik heb vanaf volgende week, 3 weken vakantie. Ik heb deze weken vakantie juist genomen puur omdat ik wil afkicken van gbl. Ik heb tussendoor al meerdere keren proberen te stoppen maar liep tegen verschillende complicaties aan Hoelang ben je al verslaafd? Is jouw dosering altijd 1.3m geweest en om de hoeveel tijd pakte je normaliter bij? Wat voor afkick verschijnselen ervaar je vooral? Ik wens je heeel veel succes!!! De eerste stap heb je al overwonnen, stap dat je er klaar mee bent en wilt afkicken. Hoop en ik denk dat we wat veel aan elkaar hebben hiermee! Klik om te vergroten... Ik zou wel uitkijken met vakantie nemen, ik ben juist verslaafd geraakt door (te lang) vakantie in combinatie met de lockdown. Misschien kun je je vakantie in ieder geval wat inkorten of bijvoorbeeld weekenden gebruiken om af te bouwen/te stoppen. Maar ik weet natuurlijk ook jou situatie niet. Mijn punt is als je geen verplichtingen hebt (vakantie) is de verleiding op te pakken groter."