Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine verslaving en pijn bij het plassen

Ketamine verslaving en pijn bij het plassen

75 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb hier via het forum een jongen leren kennen die nu een kunst blaas heeft door een stuk darm.

Denk goed na. Als je eenmaal nuchter bent vergeef je jezelf nooit wat je met je lichaam gedaan hebt.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik kwam uiteindelijk wekelijks op een afdeling urologie tussen de oudjes van 80. Geloof me, dit wil je niet…
k
ketaverslaafde😔Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Even een update :

Vandaar bij de uroloog geweest , ik plas netj3s me blaas leeg. Wel is mijn blaas kleiner geworden maar hebben ze ook een cytoscopie gedaan en daar zag voor de rest gelukkig alles goed uit zonder beschadegingen. Ik heb nu medicijnen gehad voor het tot rust stellen van mijn blaas en achter de hulp voor de verslaving ben ik flink druk aan het zetten. De pijn heeft 3 weken geduurd.

Ik zal nog regelmatig een update plaatsen en de reacties lezen.
Ze zeiden dat ik er nog goed optijd bij was.
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#4
ketaverslaafde😔 zei:
Even een update :

Vandaar bij de uroloog geweest , ik plas netj3s me blaas leeg. Wel is mijn blaas kleiner geworden maar hebben ze ook een cytoscopie gedaan en daar zag voor de rest gelukkig alles goed uit zonder beschadegingen. Ik heb nu medicijnen gehad voor het tot rust stellen van mijn blaas en achter de hulp voor de verslaving ben ik flink druk aan het zetten. De pijn heeft 3 weken geduurd.

Ik zal nog regelmatig een update plaatsen en de reacties lezen.
Ze zeiden dat ik er nog goed optijd bij was.
Klik om te vergroten...
Super goed van je om hulp te zoeken en druk er achter te houden!
Ook veel dank voor de update!
Wens je in iedergeval het allerbeste <3 en gelukkig nu geen pijn meer neem ik aan?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
ketaverslaafde😔 zei:
Even een update :

Vandaar bij de uroloog geweest , ik plas netj3s me blaas leeg. Wel is mijn blaas kleiner geworden maar hebben ze ook een cytoscopie gedaan en daar zag voor de rest gelukkig alles goed uit zonder beschadegingen. Ik heb nu medicijnen gehad voor het tot rust stellen van mijn blaas en achter de hulp voor de verslaving ben ik flink druk aan het zetten. De pijn heeft 3 weken geduurd.

Ik zal nog regelmatig een update plaatsen en de reacties lezen.
Ze zeiden dat ik er nog goed optijd bij was.
Klik om te vergroten...
Blijf aub van die zooi af nu!! Je bent er echt goed van af gekomen!
L
LucidNightmareLid
01-01-2024, 00:00
#6
ketaverslaafde😔 zei:
Even een update :

Vandaar bij de uroloog geweest , ik plas netj3s me blaas leeg. Wel is mijn blaas kleiner geworden maar hebben ze ook een cytoscopie gedaan en daar zag voor de rest gelukkig alles goed uit zonder beschadegingen. Ik heb nu medicijnen gehad voor het tot rust stellen van mijn blaas en achter de hulp voor de verslaving ben ik flink druk aan het zetten. De pijn heeft 3 weken geduurd.

Ik zal nog regelmatig een update plaatsen en de reacties lezen.
Ze zeiden dat ik er nog goed optijd bij was.
Klik om te vergroten...
Wat fucking goed van je! Trots💜
k
ketaverslaafde😔Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Cyndaquil zei:
Super goed van je om hulp te zoeken en druk er achter te houden!
Ook veel dank voor de update!
Wens je in iedergeval het allerbeste <3 en gelukkig nu geen pijn meer neem ik aan?
Klik om te vergroten...
De pijn is gelukkig weg , nog wel vaak plassen en kleine beetjes
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
ketaverslaafde😔 zei:
De pijn is gelukkig weg , nog wel vaak plassen en kleine beetjes
Klik om te vergroten...
Wordt echt beter! Ik kon eerst ook maar een paar druppels en na een tijd is er 400 NL gemeten in het ziekenhuis. Probeer niet aan iedere aandrang toe te geven, maar probeer het steeds uit te stelletje toilet bezoekjes!
k
ketaverslaafde😔Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Spyro zei:
Wordt echt beter! Ik kon eerst ook maar een paar druppels en na een tijd is er 400 NL gemeten in het ziekenhuis. Probeer niet aan iedere aandrang toe te geven, maar probeer het steeds uit te stelletje toilet bezoekjes!
Klik om te vergroten...
Ik doe me best het zolang mogelijk op te houden , helaas had ik weer gebruikt van de week en kon ik weer met spoed naar het ziekenhuis. Hier hebben ze me extra medicijnen gegeven en deze werkte gelukkig al snel dus de pijn is nu weer rustig aan het weg zakken! Ik probeer mij zo sterk mogelijk te houden en ik heb gehoord dat de wacht lijst niet meer zolang is voor de hulp voor de verslaving. Gelukkig is pijn nu snel behandeld
k
ketaverslaafde😔Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Dabkje voor de tips , ik heb idd nog schuld bij de dealer en die liep alleen maar hoger op. Het is gewoon te verleidelijk om hem een berichtje kan sturen van kan je komen. Hulp zijn we mee bezig, maar alles laat lang op zich wachten.
H
Highonlife22Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Hey lieverd,

zit in hetzelfde schuitje ook 20 en verslaafd. Hoe is het nu met je?
k
ketaverslaafde😔Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Highonlife22 zei:
Hey lieverd,

zit in hetzelfde schuitje ook 20 en verslaafd. Hoe is het nu met je?
Klik om te vergroten...
Het gaat gelukkig nu weer wat beter , het is gewoon echt moeilijk om er van af te blijven. Ik heb een schulden bij de dealer lopen nu van 495 euro en heb gezegd dat ie echt nee moet gaan zeggen als ik keta wil hebben.

Ik hoop dat mijn hulp zo snel mogelijk komt. De wacht tijden zijn gelukkig niet super lang..

Hoe gaat het bij jou ben je al proberen te stoppen? Heb je al klachten van de blaas ?
Z
ZenitsuAgatsumaLid
01-01-2024, 00:00
#13
ketaverslaafde😔 zei:
Goede nacht,

Ik ben een meisje , 20 jaar en heb een verslaving aan ketamine..
Ketamine is in beeld gekomen toen ik dit samen voor de leuk wilde proberen.. na een lange tijd werd ik uit huis gezet sliep ik in een tent en ging ik meer gebruiken...
Na een relatie breuk ging ik dagelijks gebruiken, dit liep op tot max 3 gram per dag... toen op ten duur had mijn ex gezegd dat ik van zijn keta had gepakt .. kregen we ruzie kwam politie alles er bij kijken...
Dus ik die week naar de dokter gevraagd voor hulp om te kunnen stoppen met keta.
Deze hulp is in januari aangevraagd en heb ik pas deze week wat van gehoord..
Tussen door ben ik gestopt met keta maar toen ging ik t weer een keer voor de leuk doen met iemand en had ik weer de drang er naar om meer te doen, dus ik bleef bestellen .. toen kreeg ik op 1 nacht hele heftige krampen in me maag , moest ik overgeven enzo. Ik had deze avond bijna een ambulance gebeld maar toch maar de nightcare gebeld en deze verteld wat er was.. ze zeiden dat het niks te maken had met het gebruik van ketamine.
Vond ik zelf super apart want ik wist niet van wat t dan kon komen dus ik had maagbeschermers mee gekregen.
Vervolgens ben ik de dag daarna weer gaan gebruiken (dit was t enige wat de pijn weg nam) maar mijn tolerantie was zo hoog op gelopen dat t van 6 tot 8 gram per dag ging .. en dan niet een paar lijnen maar echt 1 gram in een keer omdat het anders niet werkte.. en toen kwamen de blaas klachten. Je ligt te krimperen op de grond van de pijn want als dat druppeltje plas er uit komt doet het zoveel pijn, nu heb ik laatste tijd veel bloed bij me urine en dokter weet daar van af maar ik moest maar even afwachten zeiden ze.
Nu ben ik zo stom om weer te gaan gebruiken en heb ik t weer gedaan terwijl ik weet dat ik er af moet blijven maar het lukt me niet. De pijn begint ook steeds weer meer te worden bij t plassen .. niks helpt , alleen als ik ga douche en dan ga zitten in de douche bak..

Iemand help hoe kom ik van die pijn af bij t plassen en hoe stop ik met die klote ketamine ... het neemt de pijn even weg maar daarna moet ik gewoon 3x zo vaak naar de wc..
En als ik dan moet plassen schreeuw ik t uit van de pijn en zit ik met tranen in me ogen😔

Ik denk zo vaak van waar ben ik mee bezig.. maar t lukt me gewoon niet om er vanaf te blijven ookal wil ik dat zo graag ..
Klik om te vergroten...
Alles afkappen wat ook maar voor een % naar keta leidt of je aan de keta zet, die vreselijke tijd zal je moeten doorstaan en de confrontatie met jezelf aan gaan wellicht helpt een enkele psilocybine ervaring super goed
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
ketaverslaafde😔 zei:
Update, ik heb weer een hendige terugval gehad en zit echt in de stress heeft iemand tips om echt er vanaf te blijven?
Klik om te vergroten...
Alles uit je huis houden, en alles dat in je huis ligt doorspoelen.
En hou vooral je blaas, buik en maag voor ogen.
Je bent eerder net de dans ontsprongen, onthoud dat je niet blijft ´geluk´ hebben hierin.
Associeer ketamine met je blaas etc die finaal naar de klote gaat en dat je verder moet met een stoma/kunstblaas/...
En laat je begeleiden door een bevoegd persoon
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb je die schulden nu nog bij de dealer? Zorg er dan voor dat iemand dit voor jou voorschiet en jij die dealer zijn nummer kan blokkeren en hem niet meer hoeft te spreken.

Geef je pinpas aan je ouders broer zus mocht je die hebben of opa/oma en neem een x bedrag per week waar jij van moet eten/drinken en dus geen gekke dingen kan doen.

Meld je aan bij verslavingszorg via je huisarts. Dan kan je er voor kiezen 1 op 1 sessies te krijgen ipv groep.
Zoek een "sportieve" hobby of iig iets waardoor je afgeleid bent en beter van wordt.

Gebruik ook geen andere drugs wat nu nog geen probleem voor jou is maar dat kan het natuurlijk wel worden.
Ga ook niet zuipen ofzo want dan heb je waarschijnlijk ook weer zo je neus vol.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#16
ketaverslaafde😔 zei:
Update, ik heb weer een hendige terugval gehad en zit echt in de stress heeft iemand tips om echt er vanaf te blijven?
Klik om te vergroten...
Het antwoord op deze vraag zit in jezelf.
K
KetaliciousLid
01-01-2024, 00:00
#17
ketaverslaafde😔 zei:
Update, ik heb weer een hendige terugval gehad en zit echt in de stress heeft iemand tips om echt er vanaf te blijven?
Klik om te vergroten...

Heb ook jaren lang gebruikt uiteindelijk 3 gram per dag. Had maar niet de kracht mentaal om er vanaf te blijven. Uiteindelijk een half jaar afgekickt in de gevangenis. Heeft wel geholpen al denk ik er soms nog wel aan in het weekend maar lang niet zon intensive drang om te gebruiken. Denk dat één keer weer vaker word dus denk dat ik er maar af moet blijven.
Gevangenis wens ik je niet toe maar een kliniek voor langere tijd zou wel goed zijn als het je zelf niet lukt.
k
ketaverslaafde😔Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Mijn bewind is mijn moeder.

Zij geeft mij het geld niet omdat zij niet de garantie/vertrouwen heeft omdat ze niet de zekerheid heeft dat ik er daarna ook echt mee stop.

Mijn opties omtrent geld heb ik allang uit gezocht , er is niks beter als elke week gewoon netjes me geld afgeven anders had ik dit al wel gedaan.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#19
ketaverslaafde😔 zei:
Dabkje voor de tips , ik heb idd nog schuld bij de dealer en die liep alleen maar hoger op. Het is gewoon te verleidelijk om hem een berichtje kan sturen van kan je komen. Hulp zijn we mee bezig, maar alles laat lang op zich wachten.
Klik om te vergroten...
Niemand kan het bedrag voor jou voorschieten zodat je geen contact meer hoeft te hebben bij hem?
k
ketaverslaafde😔Lid
01-01-2024, 00:00
#20
annihilation zei:
Niemand kan het bedrag voor jou voorschieten zodat je geen contact meer hoeft te hebben bij hem?
Klik om te vergroten...
Nee dat is te hoog , 570€😪

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."