Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine verslaving en pijn bij het plassen

Ketamine verslaving en pijn bij het plassen

75 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
ketaverslaafde😔 zei:
Update, ik heb weer een hendige terugval gehad en zit echt in de stress heeft iemand tips om echt er vanaf te blijven?
Klik om te vergroten...
Alles uit je huis houden, en alles dat in je huis ligt doorspoelen.
En hou vooral je blaas, buik en maag voor ogen.
Je bent eerder net de dans ontsprongen, onthoud dat je niet blijft ´geluk´ hebben hierin.
Associeer ketamine met je blaas etc die finaal naar de klote gaat en dat je verder moet met een stoma/kunstblaas/...
En laat je begeleiden door een bevoegd persoon
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb je die schulden nu nog bij de dealer? Zorg er dan voor dat iemand dit voor jou voorschiet en jij die dealer zijn nummer kan blokkeren en hem niet meer hoeft te spreken.

Geef je pinpas aan je ouders broer zus mocht je die hebben of opa/oma en neem een x bedrag per week waar jij van moet eten/drinken en dus geen gekke dingen kan doen.

Meld je aan bij verslavingszorg via je huisarts. Dan kan je er voor kiezen 1 op 1 sessies te krijgen ipv groep.
Zoek een "sportieve" hobby of iig iets waardoor je afgeleid bent en beter van wordt.

Gebruik ook geen andere drugs wat nu nog geen probleem voor jou is maar dat kan het natuurlijk wel worden.
Ga ook niet zuipen ofzo want dan heb je waarschijnlijk ook weer zo je neus vol.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#3
ketaverslaafde😔 zei:
Update, ik heb weer een hendige terugval gehad en zit echt in de stress heeft iemand tips om echt er vanaf te blijven?
Klik om te vergroten...
Het antwoord op deze vraag zit in jezelf.
K
KetaliciousLid
01-01-2024, 00:00
#4
ketaverslaafde😔 zei:
Update, ik heb weer een hendige terugval gehad en zit echt in de stress heeft iemand tips om echt er vanaf te blijven?
Klik om te vergroten...

Heb ook jaren lang gebruikt uiteindelijk 3 gram per dag. Had maar niet de kracht mentaal om er vanaf te blijven. Uiteindelijk een half jaar afgekickt in de gevangenis. Heeft wel geholpen al denk ik er soms nog wel aan in het weekend maar lang niet zon intensive drang om te gebruiken. Denk dat één keer weer vaker word dus denk dat ik er maar af moet blijven.
Gevangenis wens ik je niet toe maar een kliniek voor langere tijd zou wel goed zijn als het je zelf niet lukt.
k
ketaverslaafde😔Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn bewind is mijn moeder.

Zij geeft mij het geld niet omdat zij niet de garantie/vertrouwen heeft omdat ze niet de zekerheid heeft dat ik er daarna ook echt mee stop.

Mijn opties omtrent geld heb ik allang uit gezocht , er is niks beter als elke week gewoon netjes me geld afgeven anders had ik dit al wel gedaan.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#6
ketaverslaafde😔 zei:
Dabkje voor de tips , ik heb idd nog schuld bij de dealer en die liep alleen maar hoger op. Het is gewoon te verleidelijk om hem een berichtje kan sturen van kan je komen. Hulp zijn we mee bezig, maar alles laat lang op zich wachten.
Klik om te vergroten...
Niemand kan het bedrag voor jou voorschieten zodat je geen contact meer hoeft te hebben bij hem?
k
ketaverslaafde😔Lid
01-01-2024, 00:00
#7
annihilation zei:
Niemand kan het bedrag voor jou voorschieten zodat je geen contact meer hoeft te hebben bij hem?
Klik om te vergroten...
Nee dat is te hoog , 570€😪
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
ketaverslaafde😔 zei:
Nee dat is te hoog , 570€😪
Klik om te vergroten...
Zit de dealer met dwang achter het bedrag dat je hem nog moet?
Anders zou ik voorstellen in schijven te betalen.
Ik vind het bizar dat hij ketamine blijft geven en ´voorschieten´ wanneer je al 495 naar 570 in de schuld staat.
Dealen is een illegale activiteit, dus de schuld die je hebt kan hij nooit rechtmatig opeisen. Al kan het wel gevaarlijk worden als hij het gaat afdwingen door weet ik veel wat.
Ik zou een afbetalingsplan regelen.... of een einddatum waarop je alles in 1 klap kan betalen..., dat laatste lijkt me nog beter.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ketaverslaafde😔 zei:
Nee dat is te hoog , 570€😪
Klik om te vergroten...
De dealert gaat jou zoals je merkt jou niet helpen met nee zeggen enzo.
Wil/kan niemand de helft (of 1/4) ofzo dan voorschieten? Ipv alles?
Heb je zelf geen baan(tje) (enof ander inkomen)

Heb je al een berekening gemaakt hoe lang het jouzelf dan gaat duren voordat je schuldvrij bent? ( hoeveel €€ kan jij per maand missen?)

Probeer voor nu dan ook echt geen schulden meer te maken. Ga niet over de 600€ heen.
Probeer voor jezelf telkens een bedrag vast te stellen waar je NIET overheen mag gaan
En dan zo snel als je kan naar de 0€
k
ketaverslaafde😔Lid
01-01-2024, 00:00
#10
N3K0 zei:
De dealert gaat jou zoals je merkt jou niet helpen met nee zeggen enzo.
Wil/kan niemand de helft (of 1/4) ofzo dan voorschieten? Ipv alles?
Heb je zelf geen baan(tje) (enof ander inkomen)

Heb je al een berekening gemaakt hoe lang het jouzelf dan gaat duren voordat je schuldvrij bent? ( hoeveel €€ kan jij per maand missen?)

Probeer voor nu dan ook echt geen schulden meer te maken. Ga niet over de 600€ heen.
Probeer voor jezelf telkens een bedrag vast te stellen waar je NIET overheen mag gaan
En dan zo snel als je kan naar de 0€
Klik om te vergroten...
Ik sta onder bewind , krijg 50 per week en dat lever ik elke week in
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#11
ketaverslaafde😔 zei:
Ik sta onder bewind , krijg 50 per week en dat lever ik elke week in
Klik om te vergroten...
Eigenlijk kan je dan je dealer niet betalen, weet je bewindvoerder van de schuld bij je dealer?
Geef daar prioriteit aan, die schuld aflossen en je dealer verwijderen.

Jij hebt een probleem met ketamine en hij helpt je om dat in stand te houden, doorbreek dat
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#12
En lukt het nu wel om niets meer te gebruiken?
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ketaverslaafde😔 zei:
Ik sta onder bewind , krijg 50 per week en dat lever ik elke week in
Klik om te vergroten...
Dus die kan je helpen met geld apart zetten.

Probeer in oplossingen te denken.
A
Anoniem25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ketaverslaafde😔 zei:
Update, ik heb weer een hendige terugval gehad en zit echt in de stress heeft iemand tips om echt er vanaf te blijven?
Klik om te vergroten...
Ik ben ook ruim een jaar verslaafd aan ketamine. Het is zo moeilijk om van deze shit af te komen, ookal bij kliniek geweest , hulp gehad . Kom er maar niet van af . Gelukkig heb ik nog geen klachten
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Anoniem25 zei:
Ik ben ook ruim een jaar verslaafd aan ketamine. Het is zo moeilijk om van deze shit af te komen, ookal bij kliniek geweest , hulp gehad . Kom er maar niet van af . Gelukkig heb ik nog geen klachten
Klik om te vergroten...
Het is inderdaad moeilijk maar niet onmogelijk. Ik loop nu bij Brijder en dat heeft me ontzettend geholpen. Ben over de afgelopen 4 maanden sterk aan t minderen geweest. Nog wel eens teruggevallen maar dat was max 1 of twee keer in een maand. Nu ben ik een maand clean en naast een enkele craving bij een bepaalde trigger denk ik er niet veel meer aan. Als ik er aan denk denk ik voornamelijk aan het feit dat ik er eindelijk mee gekapt ben 😅 Ben er zeker nog niet helemaal maar goed op weg. Mijn dm’s staan trouwens open voor lotgenoten
G
GorgelduifLid
01-01-2024, 00:00
#16
Niet helemaal relevant aan het onderwerp, ook al heb ik hier volgens mij even goed last van. had 2 weken geleden mysteryland waar ik zeker 3g keta heb gebruikt in het weekend, daarvoor maanden bijna niet gebruikt en ook eigenlijk geen last van gehad van vaak moeten plassen en nu ineens wel. ook al kom ik net van het toilet moet ik al weer.

Nu mijn niet hele relevante vraag maar misschien heeft iemand hier wel een soortgelijke ervaring mee, hoe ervaren jullie seks met dit "plas" probleem, ik heb het idee dat alles gevoeliger is geworden en ik het dus ook minder lang vol houd in bed, zou dit in verband kunnen staan met elkaar denken jullie?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."