#1
En daarna komen de verhalen over lichamelijke klachten.."hey hoe is het met jou? Wat doe jij nog in het dagelijks leven? Heb je al een tijdje niet gezien en ben benieuwd"
Heeft ook met de leeftijdsgroepen te maken wat er meestal besproken wordt.
En daarna komen de verhalen over lichamelijke klachten.."hey hoe is het met jou? Wat doe jij nog in het dagelijks leven? Heb je al een tijdje niet gezien en ben benieuwd"
Ik vroeg me heel toevallig gisteren of eergisteren ook af hoe het nu met haar gaat..Iemand nog wat van Alinde gehoord afgelopen maand?
Ik maak me altijd zorgen als een TS niks meer laten horen
Fijn dat je van je laat horenSorry dat ik niks heb laten horen, ik zit inmiddels wederom in een kliniek. Moeilijk om er over te schrijven nu.
Sorry dat ik niks heb laten horen, ik zit inmiddels wederom in een kliniek. Moeilijk om er over te schrijven nu.
We mogen best een beetje dankbaar zijn met zijn allen.
Aan de andere kant is het ook wel begrijpelijk dat iemand in of net na ontwenning niet lekker in z'n vel zit.Ik zit met mijn hoofd al in de volgende kliniek. En ik besef vooral hoe blij ik mag zijn dat ik daar terecht kan voor nu.
Hier wordt vooral gezanikt. Het eten is niet goed. Het programma is saai.
Ik heb geen zin in dat negatieve gedoe. Heb het gisteren nog gezegd in de dagafsluiting. Niet iedereen krijgt een kans om hier te detoxen. We mogen best een beetje dankbaar zijn met zijn allen.
Je schrijft al met meer nuance, vergevingsgezinder naar jezelf, en relativerender. Ik zie echt gezonde verandering.Donderdag naar de andere kliniek voor een ´korte verlenging´.
Ik weet niet precies hoe lang een korte verlenging is, maar ben voor nu heel blij dat ik in een kliniek zit. De nachten zijn moeilijk, ik heb wel een paar uurtjes geslapen gelukkig deze keer. Paar nachten geleden kreeg ik echt angsten rondom het tijdstip dat ik normaal een benzo zou nemen.
Vanmorgen ging ik er om 6 uur uit, even contact met de nachtdienst en een medeclient. Koffie gezet, andere mensen worden ook wakker. Buitendeur open en even naar buiten, dan waait die moeilijke nacht en het slaaptekort wel weg.
Ik zie zelf wel dat ik volledig gehospitaliseerd ben maarja. Benzoverslaving is gewoon moeilijk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."