#1
Het zou mooi zijn als je met een ritueel afscheid kunt gaan nemen van deze beroerde tijd en de middelen.
Ik heb vaker gezien bij mensen die stopten, die nog een keer stevig losgingen en daarna moest het klaar zijn.
Zoiets lijkt me voor jou ook een goede zaak.
Ikzelf heb toen ik stopte met blowen, met een ritueel al mijn attributen en laatste stukje hash verbrand . Daarna was het klaar en dit ritueel heeft mij goed geholpen!
Denk hier eens over na?
Ik heb vaker gezien bij mensen die stopten, die nog een keer stevig losgingen en daarna moest het klaar zijn.
Zoiets lijkt me voor jou ook een goede zaak.
Ikzelf heb toen ik stopte met blowen, met een ritueel al mijn attributen en laatste stukje hash verbrand . Daarna was het klaar en dit ritueel heeft mij goed geholpen!
Denk hier eens over na?