#1
Heel herkenbaar hoor, zo begint de ellende.
Kan een hele hoop schrijven en zeggen wat ik vind dat je zou moeten doen, echter moet je uiteindelijk jou eigen pad kiezen.
Wat ik wel direct kan zeggen is dat het niet meer minder gaat worden. "zomaar alleen op de feestjes", "speciale gelegenheid" etc, voor iedere roes is er een smoes (zo slecht, maar ik maak m toch😬😂), uiteindelijk kom je weer verder in de goot dan toen je je eigen herpakte.
Daarna kom je in de vicieuze cirkel terecht en is het einde zoek.
Toen ik in jou stadia zat, wist ik ook al wel dat het mis zat. Ik was er telkens echter net niet genoeg doorheen om het echt aan te pakken, en voor je het weet ben je 10 jaar verder, geloof me.
Verder weet ik niet wat je thuissituatie verder is, ik hoop dat je een netwerk hebt om op terug te kunnen valllen.
Je komt op me over als een persoon die slim genoeg is en als iemand die kritisch naar zichzelf kan kijken, en je durft toe te geven dat et voor jou echt een probleem begint te worden.
Dat is een prima start.
Ga eens langs bij een AA/NA, lekker laagdrempelig. Gewoon zitten en luisteren. In jouw geval als eye-opener, bespaar jezelf de narigheid die verslaving je gaat brengen.
Zorg dat je die leegte gaat op vullen. Ga sporten, ga eens sociale contacten aan buiten je huidige bubbel / vriendengroep.
Leuke vrouwen zijn er genoeg, echter zorg dat je ze ook wat kunt bieden. Self care is daarin toch het allerminste.
Als laatste, blijf hier regelmatig een update geven, we hebben echt wel wat ervaring en kunnen je echt een hoop tips geven.
Succes💪
Kan een hele hoop schrijven en zeggen wat ik vind dat je zou moeten doen, echter moet je uiteindelijk jou eigen pad kiezen.
Wat ik wel direct kan zeggen is dat het niet meer minder gaat worden. "zomaar alleen op de feestjes", "speciale gelegenheid" etc, voor iedere roes is er een smoes (zo slecht, maar ik maak m toch😬😂), uiteindelijk kom je weer verder in de goot dan toen je je eigen herpakte.
Daarna kom je in de vicieuze cirkel terecht en is het einde zoek.
Toen ik in jou stadia zat, wist ik ook al wel dat het mis zat. Ik was er telkens echter net niet genoeg doorheen om het echt aan te pakken, en voor je het weet ben je 10 jaar verder, geloof me.
Verder weet ik niet wat je thuissituatie verder is, ik hoop dat je een netwerk hebt om op terug te kunnen valllen.
Je komt op me over als een persoon die slim genoeg is en als iemand die kritisch naar zichzelf kan kijken, en je durft toe te geven dat et voor jou echt een probleem begint te worden.
Dat is een prima start.
Ga eens langs bij een AA/NA, lekker laagdrempelig. Gewoon zitten en luisteren. In jouw geval als eye-opener, bespaar jezelf de narigheid die verslaving je gaat brengen.
Zorg dat je die leegte gaat op vullen. Ga sporten, ga eens sociale contacten aan buiten je huidige bubbel / vriendengroep.
Leuke vrouwen zijn er genoeg, echter zorg dat je ze ook wat kunt bieden. Self care is daarin toch het allerminste.
Als laatste, blijf hier regelmatig een update geven, we hebben echt wel wat ervaring en kunnen je echt een hoop tips geven.
Succes💪