Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Staat mij niks bij dat de keren toen ik 2c-e nam dat de bodyload hoger was, wel geeft 2c-e bij mij een meer donkere kleurenpalet dan de gebruikelijke neon kleuren die ik bij 2c-b ervaar, bij 2ce heb ik vaker de kleuren oranje , bruin , donkerpaars en int algemeen zijn de lijnen/stroken zwart breder dan bij 2cb en 2c-e valt mentaal wel zwaarder dan 2cb, al vond ik dat juist wel iets hebben. Kon bij 2c-e altijd ermee spelen zeg maar, als ik de trip niet over mij heen liet komen,maar er tegen in ging , dan kon ik mij fysiek niet bewegen en dan ermee mee in flow, en kon mij weer bewegen, dan weer verzettn en geen beweging in mijn lichaam te krijgen, hoe erg ik het ook probeerden, zoiets ervaar ik niet bij 2cb"
"Festiv zei: 4 tot 7 gram zie ik ook in is problematisch😅 Maar om heel eerlijk te zijn ga ik vaak te ver rond deze tijd van het jaar als ik terug kijk naar mijn drugs periode geen nachten doorhalen dan maar alsnog. Hiervoor stopte ik vaak in de winter omdat iedereen binnen aan het snuiven is. Ik ben nu ook niet opzoek naar middelen om 3mmc te vervangen dus zal niet snel coke of pep na die 3 maanden niet gaan snuiven. Pep wordt je dom van en coke wordt ik agressief en heel angstig van. Nu heb ik nog wel even navraag gedaan of ik de enige was met deze heftige reactie op deze 3m of wat het ook was. Antwoord is nee vrienden van mij hebben paniekaanvallen gehad en een ander heeft de hele avond voor zich uitgekeken. Extreme cravings en zijn net zoals mij in een dal beland. Nu wil ik mijn gebruik niet wegkijken omdat ik snap dat ik het te veel doe. Dit moet dan ook een stop teken zijn. Alleen het mijzelf niet in de hand houden dat heb ik gewoon nooit zo extreem gehad. Nou heb ik de volgende dingen gedaan om het wat makkelijker te maken: 1. Ik heb mezelf (had ik al) ingepland in de weekenden werken maandag en dinsdag vrij. Feestjes etc niks in de planning enkel intents. (Dat is in juni) en als ik het heb volgehouden heb misschien nog 1 in april. (Maar ik vind festivals nou ook niet helemaal het einde meer) 2. Alle dealers verwijderd/geblokkeerd (schrikbarend hoe veel ik er in mijn telefoon had) 3. 2 vrienden van mij verteld dat ik ga stoppen met 3mmc en even sws een paar maanden ga detoxen. Nu heb ik nog zooi thuisliggen van vorig weekend. Ik twijfel of ik het moet laten testen want ben ook zo slecht ervan (nog steeds al vanaf maandag niks gehad) en nu heb ik hiervan ook (maar😅) 2.5 gram gehad en ik heb gewoon in zon waas geleefd. Nu nog steeds een beetje. Terwijl ik normaal als ik 2-7 gram snuif in 1 dag ik mijzelf al niet zo voel😅 Zou dit dan gewoon vanzelf over gaan of is het belangrijk om te laten testen achteraf? (Heb al sinds zondag niks gehad) Klik om te vergroten... Pep word je dom van? Die snap ik niet."
"_shikantaza zei: Te veel pep gebruikt zeker? 😄 Klik om te vergroten... Ben serieus"
"20mg is meer dan zat, sowieso niet hoger doseren. Trouwens hoe zwaar ben je? Werkingsduur is wat langer dan 2cb en vergeleken met 2cb is het mentaal wat zwaarder."
"ReggaeBlaster zei: Ik heb het mooie stofje 2-ce kunnen krijgen voor de ban. 100mg intotaal en dan is t op. Echter heb ik vernomen dat een trip 10-20mg is? Ik heb genoeg voor 5-10 trips. T is daarna mooi geweest wat 2ce betreft. Echter zijn er weinig topics over. Ik heb ervaring met LSD, 2CB, Truffels, LSA. 2cb en LSD op bijna 200mic en 2cb ook zeer hoog getript 30mg voor mijn doen. Ik ben wel wat gewend Kunnen mensen die enige ervaring hebben met 2CE vertellen wat belangrijke info is. - Dosering (1e keer trippen wat lager beginnen?) - Tijdsduur - Algemeen tips/advies als je deze stof voor t eerst tot je neemt? - Ik hoor dat je er nogal misselijk van kan worden? Paar uur van te voren niet eten ofzo? Thanks Klik om te vergroten... En al 2C-E uitgeprobeerd of is het nog afwachten/zoeken tot het juiste moment zich voordoet?"
"Queenir zei: De huidige vendors zijn zich volop aan het organiseren om gewoon als “ongrijpbare” websites terug te komen, zoals de online apotheken waar al 25 jaar niets tegen te beginnen valt. Het enige wat die oerdomme politici zullen bereiken is dat ze de BTW mislopen en helemaal niets meer onder controle hebben. Klik om te vergroten... Online apotheken? Enigste wat je vind zijn scammers"
"Psychojohn zei: 2cb heeft het wel overleefd, ik denk omdat dit een uniek middel is die redelijk bekend was/is. Een stof als 4-FA is in mijn optiek een stuk minder bekend. In het geval van 3-mmc denk ik dat het komt omdat er steeds weer alternatieven komen, momenteel bijvoorbeeld 2-mmc. Ondanks dat dit maar slappe aftreksels zijn, is het nogsteeds heel populair en wordt het veel verkocht. Ik denk dus dat als al die RCS verboden worden en er geen alternatieven meer zijn, ze wel weer terugkomen op de markt. Maargoed dat is ook maar een gokje.. Klik om te vergroten... Misschien omdat productie proces door (in iedergeval gedeeltelijk) door Alexander (Sasha) Shulgin is vrij gegeven in zijn boek PiHKAL?"
"Kordie zei: Ja. Gaat in vanaf 2026 mogelijkerwijs. Dus jaarwisseling 2026/2027. Ik vind het sneu voor de echte vuurwerk liefhebbers. Een traditioneel gebeuren wat mijn inziens echt kapot gemaakt is door de illegale vuurwerk handel. Het standaard vuurwerk hier was niet eens zo slecht (en dat uit mijn mond). Maar er zijn zoveel bommen die schade en letsel aanrichten uit de illegaliteit. Maar hoe gaan ze het handhaven? Ik vrees dat dit vrijwel niet mogelijk is. En ik ben heel blij. Ik sta doodsangsten uit wekenlang ivm de ptss. Ik hoor echte bommen die me terug werpen in een bizarre geschiedenis. Maar let wel,; ik heb het dan over het zware illegale vuurwerk Klik om te vergroten... ook handig dat o.a rotjes en dergelijke al jaren geleden verboden werd.... nu lopen die 13jarige rotjonks al met cobra 6 en dergelijke.. kan er met de kop nie bij waarom het zachtere spul juist verboden is geworden...."
"ljuv zei: Het was voor veel partijen voorwaardelijk om de wet aan te nemen zelfs! https://www.tweedekamer.nl/downloads/document?id=2025D07005 Ja vind ik dus ook wel! Veel meer sociale controle ook enzo. Mensen en dieren die er niks van moeten hebben hoeven nog maar een paar plekken te vermijden ipv dat de hele stad een slachtveld is dagen lang. Een gemeente heeft niet zo veel te willen, als je aan de voorwaarden voldoet voor een ontheffing moet je gewoon een ontheffing verlenen. Is overigens met alle vergunningen en ontheffing zo, das namelijk de wet. Iedereen mag komen kijken he. Maar niet iedereen mag het afsteken, das alles. Ook als je lid bent mag je niet ineens vuurwerk afsteken zoals voorheen, het moet georganiseerd en volgens bepaalde voorwaarden Das echt geen klote de meeste gemeente budgetten. 😂 vind dit altijd interessante reacties… Want kan me echt geen “leuke” traditie die “verboden” is bedenken. Dingen worden gereguleerd, maar vaak alleen maar omdat het eigenlijk voor een grote groep mensen helemaal niet zo leuk is, of gevaarlijk/onveilig. Maar welke tradities doel je nog meer op? Klik om te vergroten... Gaat er meer om dat er steeds minder mag of kapot gereguleerd word. Valt het jullie nie op dat er tegenwoordig veel minder feesten zijn en dergelijke? komt omdat steeds lastiger word om een evenement op te zetten en dat steeds meer dingen niet doorgaan alleen door regelgeveving. er zijn steeds minder evenmenten omdat vrijwilligers er klaar mee zijn, elk jaar komen er maar meer en meer voorwaarden, vergunningen en dempende regelgeving erbij. dat het gewoon weg nie meer leuk is. Hardclassic on the beach is ook al jaren nie meer geweest, dankzij o.a regelgeving dat er bij veel strandtenten steeds vroeger geluidinstallatie uit moet."
"Brakka Mang zei: Ik denk ook dat de opslag sinds Enschede nergens slecht meer is. Klik om te vergroten... nou nee, helaas dus nog niet... na culemborg was ook al niks veranderd met regelgeving. ''Na de Enschedese vuurwerkramp in 2000 werden de regels voor de opslag van vuurwerk aangescherpt. Dat wil zeggen: voor zwaar vuurwerk. Grootschalige opslag van zwaar vuurwerk komt in Nederland dan ook niet meer voor. De opslag van licht vuurwerk, dat niet gevaarlijk werd geacht, werd juist gemakkelijker gemaakt.'' Vuurwerkopslagen in Enschedese woonwijken: risico’s gering, maar gevolgen groot als het toch misgaat Enschede telt negen vuurwerkopslagen in - of in de buurt van - woonwijken. Dat is, landelijk gezien, opmerkelijk veel. Met het ‘nieuwe’ inzicht dat ook… www.1twente.nl ''Wie consumentenvuurwerk wil aanbieden en opslaan, moet weliswaar investeren in een bunker die voldoet aan de veiligheidseisen, maar kan daarna tot 10.000 kilo opslaan in de achtertuin. Mits er melding van de opslag wordt gedaan. Enschede telt acht van dat soort opslagen in of vlakbij woonwijken. Enschede is met dat aantal - opmerkelijk genoeg - met stip de vuurwerkhoofdstad van Nederland. Nergens is de dichtheid van vuurwerkopslagen in de bebouwde kom zo groot.''"