#1
Het is nog even 1 keer ervaren wat voor troep het is. Nog 14 dagen acute ontwenningsverschijnselen. Dan vooruit kijken. Ik kan dit aan.
Magnesium?Gisteren eenmalig magnetron gekregen.
Wow, 5 mg in 5 dagen?!?! Wat snel, Raver! Holy shit.
Snap ik man. Sterkte!Ik krijg ze niet overtuigd om het langzamer te doen. Mag wel een pauze dag inlassen maar goed. Wat maakt dat nog uit als het zo snel gaat. In mijn ogen niets meer.
Ik ga DF even laten voor wat het is. Updates als ik eruit ben.
Ik had afgelopen week een paar zeer spannende gebeurtenissen waar ik helaas medicatie voor heb genomen (omgerekend 15 mg diazepam). Dus schema was weer lekker door de war. Zit nu weer gewoon op (omgerekend) 5 tot 7.5 mg per nacht.Kan ik me heel goed voorstellen. Hoe veel moet je nog?
Dank je, en goed idee! Ik ga het plan ook met mijn nieuwe behandelaar bespreken en opstellen. Moet ook niet zo miepen en het nu gewoon naar eens gaan DOEN.Oke. Pittig allemaal.
Misschien kun je de aankomende periode een plan maken hoe je het gaat aanpakken. Eventueel inlezen in de Ashton Manual; daarmee bedoel ik niet specifiek de manier van afbouwen maar de ontwenningsverschijnselen. Ze heeft daar heel uitgebreid alles over opgeschreven.
Het heeft mij enorm geholpen er kennis over op te doen zodat ik weet wat ik kon verwachten en symptomen ook kon relativeren.
Je komt er ook wel; rustig aan!
Ik zal het jammer vinden, als je definitief verdwijnt, @Raver .Maar 'n permanente ban is aannemelijk.
Goed van je, Raver! Ik overweeg het ook, eerst die van een maand, dan een permanente. Ik wens jou alle goeds toe!Mijn ban is aangevraagd. Bedankt voor alles DF. 🥰 Eerst 'n maandje , daarna kijk ik wat ik wil. Maar 'n permanente ban is aannemelijk.
Mijn ban is aangevraagd. Bedankt voor alles DF. 🥰 Eerst 'n maandje , daarna kijk ik wat ik wil. Maar 'n permanente ban is aannemelijk.
Zoals misschien wel is opgevallen ben ik nog steeds op het forum. Ik had wel een ban aanvraag gedaan maar bij nader inzien is harm reduction me ook veel waard. Voor nu iig.
Mijn excuses dan in ieder geval voor het aangeven dat ik een ban zou nemen en die niet is doorgegaan. Voortaan zal ik proberen minder impulsief te handelen.
Allereerst: fijn dat je toch nog op DF bent!Man man man.
Vermoeidheid! Slapte! Het is net alsof ik volledig opgebrand ben.
Herkenbaar voor andere mensen die hun PAWS hebben doorstaan?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."