#1
....... Nu is het vooral de vraag hoelang ik last blijf houden van de PAWS.
Proficiat! Je bent goed op weg, @Raver !
Je zult nog even de tanden op elkaar moeten houden, ik weet niet hoelang en hoeveel benzo's je gebruikt hebt, ik denk dat je nog enkele weken last hebt van ontwenningsverschijnselen. Toen ik stopte duurde deze echt lastige periode ongeveer 6 weken, klinische ontwenningsverschijnselen meegerekend.
Ik zat 6 weken in de kliniek.
Houd vol, kerel, je leven wordt zoveel beter straks!
Alle sterkte toegewenst!