#1
Hey allemaal.
Ff wat van me af schrijven!
Die derealisatie en depersonalisatie blijft een dingetje.
Even wat opsommen;
Muziek klinkt anders, alles wat vroeger "normaal" was ziet er nu vervreemd uit. M'n kleding voelt soms anders of vaag aan en m'n armen en benen voelen soms aan alsof ze niet van mij zijn.
Als ik in de supermarkt sta lijkt het soms echt alsof ik er gewoon niet ben ofzo. Ik heb geen waanideeën of paranoïde gedachten, dus weet gewoon dat dit geen psychotische verschijnselen zijn.
Dit is echt begonnen na die ontwenningsverschijnselen van een paar weken geleden.
Nu dag 5 op 60mg. Fysiek merk ik (nog) niets. Komt allemaal nog wel. Alleen die derealisatie etc kan voor me gevoel niet erger dan nu. Heel storend is het.
Gr
Raver
Ff wat van me af schrijven!
Die derealisatie en depersonalisatie blijft een dingetje.
Even wat opsommen;
Muziek klinkt anders, alles wat vroeger "normaal" was ziet er nu vervreemd uit. M'n kleding voelt soms anders of vaag aan en m'n armen en benen voelen soms aan alsof ze niet van mij zijn.
Als ik in de supermarkt sta lijkt het soms echt alsof ik er gewoon niet ben ofzo. Ik heb geen waanideeën of paranoïde gedachten, dus weet gewoon dat dit geen psychotische verschijnselen zijn.
Dit is echt begonnen na die ontwenningsverschijnselen van een paar weken geleden.
Nu dag 5 op 60mg. Fysiek merk ik (nog) niets. Komt allemaal nog wel. Alleen die derealisatie etc kan voor me gevoel niet erger dan nu. Heel storend is het.
Gr
Raver