#1
Mooie docu die goed inzage geeft hoe problematisch en diep geworteld de crack problematiek is
maar dan toch nog een folietje pakken.
Met de lepel maak je de crack ,en de crack gaat in de pijp of word gechineesd op folie.Wat is het verschil tussen een folie en een lepel?
Ik zag een van de gebruikers ook met een gasbrander, om via lepel te verwarmen.
Ik vermoed van niet omdat ik gok dat de comedown vele malen zwaarder is. Net zoals dat je van pep echt veel verrotter wordt als van een keertje coke.Heftige docu. Wat ik overigens niet begrijp; de high is erg kort (en daarmee dus duur om te gebruiken). Is het dan niet aantrekkelijker over te stappen op meth amfetamine?
De high is wel echt anders. Als ik als cokehead speed ging snuiven miste ik gewoon wat en had ik geen echte voldoening van het gebruik.Ik vermoed van niet omdat ik gok dat de comedown vele malen zwaarder is. Net zoals dat je van pep echt veel verrotter wordt als van een keertje coke.
Absoluut."Van crack word je gek!"
Was bij mij precies omgekeerd.De high is wel echt anders. Als ik als cokehead speed ging snuiven miste ik gewoon wat en had ik geen echte voldoening van het gebruik.
ErgerIs het vergelijkbaar met bruin kwa cravings?
Vraag me dat af aangezien bruin er ook bekend om is.
Heftige docu. Wat ik overigens niet begrijp; de high is erg kort (en daarmee dus duur om te gebruiken). Is het dan niet aantrekkelijker over te stappen op meth amfetamine?
Cravings naar bruin zijn sterker en houden constant aan ,en dat erbij dat je nog eens stront ziek ben maakt de craving vele malen sterker.Is het vergelijkbaar met bruin kwa cravings?
Vraag me dat af aangezien bruin er ook bekend om is.
Ja dat beaamt mijn hypothese dus juist. Als volgt: je zit in de put, zoekt meer verdoving, huidige verdoving werkt te kort en is te duur (base coke) en stapt over op crystal meth (goedkoper en werkt sterker + langer). Raakt verder in de put. Gebruikt meer en zwaarder, etc.Dat zijn 2 hele verschillende dingen. CM is crack keer 10
Ja dat beaamt mijn hypothese dus juist. Als volgt: je zit in de put, zoekt meer verdoving, huidige verdoving werkt te kort en is te duur (base coke) en stapt over op crystal meth (goedkoper en werkt sterker + langer). Raakt verder in de put. Gebruikt meer en zwaarder, etc.
Dat klopt helemaal.Verslaving maakt veel kapot. Ongeacht het middel.
Dat klopt helemaal.
Maar: crack verwoest je leven ongelooflijk snel, veel sneller dan veel andere drugs.
Als je heroïne gebruikt, heb je tussendoor een paar uur rust.
Bij crack ben je constant op zoek naar de volgende dosis.
Bij opiaten kun je Subutex, methadon of andere vervangende middelen gebruiken en een bijna normaal leven leiden. Ik krijg Subutex en leid een heel normaal leven met werk, een huis in een normale buurt en een tuin.
Bij crack bestaat die mogelijkheid niet, er zijn geen vervangende middelen.
Ik heb mensen gezien die binnen een paar maanden door crack echt alles verloren hebben wat ze hadden: werk, woning, verzorgd uiterlijk. Ik weet niet waarom, maar crackgebruikers zien er erg onverzorgd uit, alsof ze geen tijd hebben om te douchen, hun huid ziet er erg onzuiver uit, ze krabben zich voortdurend, de wonden raken ontstoken. Gewoon ellende.
Ik geloof ook dat de stof zelf giftig is voor het lichaam en de hersenen, sommige crackgebruikers hebben zulke vreemde spastische bewegingen. Ik weet niet hoe je dat noemt, maar als iemand dat ooit heeft gezien, begrijpt hij wat ik bedoel.
Dat klopt helemaal.
Maar: crack verwoest je leven ongelooflijk snel, veel sneller dan veel andere drugs.
Als je heroïne gebruikt, heb je tussendoor een paar uur rust.
Bij crack ben je constant op zoek naar de volgende dosis.
Bij opiaten kun je Subutex, methadon of andere vervangende middelen gebruiken en een bijna normaal leven leiden. Ik krijg Subutex en leid een heel normaal leven met werk, een huis in een normale buurt en een tuin.
Bij crack bestaat die mogelijkheid niet, er zijn geen vervangende middelen.
Ik heb mensen gezien die binnen een paar maanden door crack echt alles verloren hebben wat ze hadden: werk, woning, verzorgd uiterlijk. Ik weet niet waarom, maar crackgebruikers zien er erg onverzorgd uit, alsof ze geen tijd hebben om te douchen, hun huid ziet er erg onzuiver uit, ze krabben zich voortdurend, de wonden raken ontstoken. Gewoon ellende.
Ik geloof ook dat de stof zelf giftig is voor het lichaam en de hersenen, sommige crackgebruikers hebben zulke vreemde spastische bewegingen. Ik weet niet hoe je dat noemt, maar als iemand dat ooit heeft gezien, begrijpt hij wat ik bedoel.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."