#1
Dat is verslaving. En herstel is voor mij het tegenovergestelde: van mezelf houden en nederigheid.Voor mij staat crack gelijk aan: niks meer om je leven geven, of jezelf zwaar overschatten, zo van 'ik kan wel omgaan met cravings'.
Ik zal het nooit proberen, en ik wil ook niet omgaan met mensen die het gebruiken.
Ik vond het ook een goede documentaire.