#1
Detox zonder therapie is ook waardeloos. Bedacht door iemand die een boek over verslavibg heeft gelezen ofzo. Ik vind dat ‘ie ‘t nog lang volgehouden heeft.Jammer man. Net die hele detox opname gedaan en nu al weer terug in oude patronen.
Detox zonder therapie is ook waardeloos. Bedacht door iemand die een boek over verslavibg heeft gelezen ofzo. Ik vind dat ‘ie ‘t nog lang volgehouden heeft.Jammer man. Net die hele detox opname gedaan en nu al weer terug in oude patronen.
nou wie had dit verwacht. Zonde man. Maar ga je nu ook principieel zijn?Ik heb het 2 dagen geleden besteld
Ik heb veel onrust ondanks de escitalopram die verlicht het iets al gaat de klap zwaar zijn en lijkt alsof ik minder voel dankzij de ssri
Detox zonder therapie is ook waardeloos. Bedacht door iemand die een boek over verslavibg heeft gelezen ofzo. Ik vind dat ‘ie ‘t nog lang volgehouden heeft.
Uc worden niet gedaan wordt niet noodzakelijk geacht door Fivoor ambulantJa precies, alleen detox zonder therapie schiet ook helemaal niet op. Maar ik hoop dat @MR_CHIP het nou idd snel weer oppakt en dit een korte uitglijder is en geen echte terugval wordt. En dat hij gewoon met die traumabehandeling mag beginnen. Want dan kan hij echt zijn problemen aanpakken.
En ik ben benieuwd hoe zijn BW reageert, want die zullen het vast wel aan hem merken en je moet ook nog UC's doen toch @MR_CHIP ?
Uc worden niet gedaan wordt niet noodzakelijk geacht door Fivoor ambulant
Idk zie wel hoe de lach looptMaar ga je het dan eerlijk vertellen?
Als je het verzwijgt en ze erachter komen ben je verder van huis denk ik 🙈
Ik denk dat een detox zonder therapie gewoon bedoeld is voor mensen die in dagelijks gebruik zitten. Voor iemand die sporadisch gebruikt levert het weinig op.Detox zonder therapie is ook waardeloos. Bedacht door iemand die een boek over verslavibg heeft gelezen ofzo.
Clean blijven is nog geen herstel. Er zit van alles onder het gebruik dat aangepakt moet worden. Zolang dat niet gebeurt zal het gebruik blijven en steeds verder uit de hand lopen.Ik denk dat een detox zonder therapie gewoon bedoeld is voor mensen die in dagelijks gebruik zitten. Voor iemand die sporadisch gebruikt levert het weinig op.
Tijd om te accepteren dat anderen aan je gedrag kunnen merken dat het eraan zit te komen en daar dan wat mee te doen, hulplijnen in te schakelen etc. Je was zo goed bezig.Ik heb het 2 dagen geleden besteld
Ik heb veel onrust ondanks de escitalopram die verlicht het iets al gaat de klap zwaar zijn en lijkt alsof ik minder voel dankzij de ssri
'neejoh, deze verslaafde die al 200 kansen heeft verkloot vertrouwen we wel'Uc worden niet gedaan wordt niet noodzakelijk geacht door Fivoor ambulant
Verslaving gaat naast controleverlies ook over afhankelijkheid. Bij sporadisch gebruik zou je kunnen beargumenteren dat er geen sprake is van (lichamelijke) afhankelijkheid en dat vraagt om een andere aanpak.Het gaat echt niet zo zeer over dagelijks of wekelijks maar over controleverlies. Maar dat wist jij toch wel?
Dit brengt alleen maar schade toe aan jullie vertrouwensrelatie.Idk zie wel hoe de lach loopt
Hoevaak kan je zoiets hebben. Spreken we dan nog over een incident?Hoe voel je je er zelf onder @MR_CHIP? Denk je dat het een incident blijft?
lastig vallen nog wel ik oefen mijn recht uitInderdaad, dan heeft hij ook geen tijd over voor dingen zoals het lastigvallen van advocaten, politie en het OM.
Ik kom even terug op een berichtje van een paar dagen geleden, want ik vind het eigenlijk wel mooi wat je hier zegt. Als ik heel eerlijk ben wil ik diep van binnen ook nog steeds gebruiken, hoewel ik nu al meer dan een jaar clean ben. Maar ik weet ook dat ik uiteindelijk toch geen mate kan houden en dat ik achteraf weer spijt en schaamte ga voelen. Dus dat weerhoudt me er toch van. Dus ik zou mezelf niet te veel laten leiden door dat gevoel. Uiteindelijk wil iedere verslaafde diep van binnen gebruiken.Ik wil diep van binnen niet stoppen met gebruik
Zijn behandeling is per vandaag gestopt. De behandelaar zou aangegeven hebben dat het wenselijk is om de behandeling pas voort te zetten als er niet zoveel op het spel staat (zijn plek) en gebeurd in zijn leven.Motiveert de traumatherapie je niet om in ieder geval tot het einde daarvan nuchter te blijven?
Ik had het gelezen ja. Op zich wel begrijpelijk, maar je moet ook twee maanden nuchter zijn voordat je aan de traumatherapie kan beginnen, toch? En je moet tijdens de traumatherapie nuchter blijven.Zijn behandeling is per vandaag gestopt. De behandelaar zou aangegeven hebben dat het wenselijk is om de behandeling pas voort te zetten als er niet zoveel op het spel staat (zijn plek) en gebeurd in zijn leven.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."