#1
De appartementen zijn dus verdeeld over een flat. Weten de andere mensen uit de flat dat hier mensen wonen die mogen gebruiken?
Ik snap dat je die vraag hebt maar is dat van belang dan? Ik woon ook in een flat en ik weet ook niet van iedereen wie verder nog gebruikt hoor. En ja soms hebben wij ook overlast van mensen onder invloed of dealers. Maar ik denk dat als je het van tevoren aan iedereen meldt dat het gebruikers BW zijn dat het nogal stigmatiserend gaat werken. En dat die mensen die er dan wonen nog verder juist uit de maatschappij worden gezet als de hele flat weet dat het gebruikers zijn.