Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
443 weergaven
18-5-2026
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kordie zei:
De appartementen zijn dus verdeeld over een flat. Weten de andere mensen uit de flat dat hier mensen wonen die mogen gebruiken?
Klik om te vergroten...

Ik snap dat je die vraag hebt maar is dat van belang dan? Ik woon ook in een flat en ik weet ook niet van iedereen wie verder nog gebruikt hoor. En ja soms hebben wij ook overlast van mensen onder invloed of dealers. Maar ik denk dat als je het van tevoren aan iedereen meldt dat het gebruikers BW zijn dat het nogal stigmatiserend gaat werken. En dat die mensen die er dan wonen nog verder juist uit de maatschappij worden gezet als de hele flat weet dat het gebruikers zijn.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vanmorgen om 8.40 uur Robin apart genomen samen met collega A.H. Medegedeeld dat hij voor 9.00 uur het pand moet verlaten. Hij is om 20.00 uur weer welkom. Is hij onder invloed dan gaat hij er opnieuw uit (dit is dan de volgende dag, hij kan hier overnachten). Volgende week volgt een gesprek. Niet ingegaan op zijn idee om een gesprek met mij aan te gaan of om uitleg te geven. Gezegd dat hij dit keer ver bij mij over de streep is gegaan. Robin gaf aan niet te zullen vertrekken. gezegd dat als ik zeg dat hij er uit moet, hij dit mot opvolgen. Zo niet dat we dan de politie bellen. Robin is voor 9.00 uur vertrokken
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#3
MR_CHIP zei:
Vanmorgen om 8.40 uur Robin apart genomen samen met collega A.H. Medegedeeld dat hij voor 9.00 uur het pand moet verlaten. Hij is om 20.00 uur weer welkom. Is hij onder invloed dan gaat hij er opnieuw uit (dit is dan de volgende dag, hij kan hier overnachten). Volgende week volgt een gesprek. Niet ingegaan op zijn idee om een gesprek met mij aan te gaan of om uitleg te geven. Gezegd dat hij dit keer ver bij mij over de streep is gegaan. Robin gaf aan niet te zullen vertrekken. gezegd dat als ik zeg dat hij er uit moet, hij dit mot opvolgen. Zo niet dat we dan de politie bellen. Robin is voor 9.00 uur vertrokken
Klik om te vergroten...
Hoe vind je zelf dat het gaat?

Gaat dit nog om het stelen van medicijnen of om je gebruik? Of heb je nog wat anders geflikt?
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Spatsen zei:
Hij licht de hele samenleving al op. Waarom denk je dat onze zorgverzekering elk jaar omhoog gaat? Puur door dit soort parasitaire figuren.

ze weten vaak wel precies wat hun rechten zijn… maar hun plichten ? Ho maar.

Geweldig leventje is het ook. In je eentje uren stimfappen en tegelijkertijd je hartslag controleren 😂😂
Klik om te vergroten...
Dit is wel echt een spot om samenvatting van de bodemloze treurnis van de situatie. Het kent werkelijk enkel verliezers. Herinnert mij er ook aan waar verslaving en overmatig gebruik toe kan leiden. Misschien is dat het enige positieve aan dit geheel. En zelfs dat is een trieste gedachte.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mevrouw Pløp zei:
Hoe vind je zelf dat het gaat?

Gaat dit nog om het stelen van medicijnen of om je gebruik? Of heb je nog wat anders geflikt?
Klik om te vergroten...
?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
Torchic zei:
Jeetje Robin wat heb je het weer bont gemaakt.

Ik had echt bewondering voor je toen je clean was maar je gaat nu wederom echt weer grenzen over.

Maar goed, iedereen bepaald zelf hoe die zijn of haar leven invult maar ik denk dat jij diep vanbinnen dit heel anders zou willen.
Klik om te vergroten...
Dat dus raakt me wel
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
Aanmelding bw reeweg zuid staat on hold omdat ze denken dat Pameijer beter is qua setting had ik niet verwacht van ze na alles en ze zeiden de eerst beste bw die komt die wordt hem
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#8
MR_CHIP zei:
Aanmelding bw reeweg zuid staat on hold omdat ze denken dat Pameijer beter is qua setting had ik niet verwacht van ze na alles en ze zeiden de eerst beste bw die komt die wordt hem
Klik om te vergroten...

En waarom is Pameijer beter volgens hen?
Meer controle? Na je diefstal van medicatie?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
annihilation zei:
Gewoon door blijven doen jongen. Ik gun het je dat je de verkeerde tegenkomt. 👌
Klik om te vergroten...
Gaat vanzelf ook een keer gebeuren.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#10
MR_CHIP zei:
Aanmelding bw reeweg zuid staat on hold omdat ze denken dat Pameijer beter is qua setting had ik niet verwacht van ze na alles en ze zeiden de eerst beste bw die komt die wordt hem
Klik om te vergroten...
Wat is het verschil tussen die twee dan? Als ze zeggen de eerste de beste lijkt het mij alsof ze graag van je af willen, waarom zetten ze die andere dan op hold.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#11
MR_CHIP zei:
Omdat die slechter voor me is qua zorg vinden ze
Klik om te vergroten...

Mogelijk een woongroep beter voor je dan een eigen appartement (zoals in de link omschreven)?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ze Herbs Mang zei:
Wat is het verschil tussen die twee dan? Als ze zeggen de eerste de beste lijkt het mij alsof ze graag van je af willen, waarom zetten ze die andere dan op hold.
Klik om te vergroten...
Omdat die slechter voor me is qua zorg vinden ze
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kordie zei:
Mogelijk een woongroep beter voor je dan een eigen appartement (zoals in de link omschreven)?
Klik om te vergroten...
nee andersom eigen app beter dan eigen kamer net als bij afz
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mevrouw Pløp zei:
Hoe vind je zelf dat het gaat?

Gaat dit nog om het stelen van medicijnen of om je gebruik? Of heb je nog wat anders geflikt?
Klik om te vergroten...

@Mevrouw Pløp had dit al 2x gevraagd. Maar daar wil je geen antwoord op geven? Of heb je haar op negeermodus staan?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
annihilation zei:
Ja je hebt je eigen glazen voor de zoveelste keer ingegooid. Je had alles in eigen hand.
Klik om te vergroten...
I know niks meer aan te doen
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
MR_CHIP zei:
I know niks meer aan te doen
Klik om te vergroten...
Natuurlijk is er wel wat aan te doen.
Dat is: stoppen met gebruiken!!
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#17
MR_CHIP zei:
I know niks meer aan te doen
Klik om te vergroten...
Nou ja keuzes die je nu gaat maken hebben weer invloed op je toekomst. Dus ja deze kans is nu even uit je zicht maar wat de toekomst brengt heb je nog steeds zelf in de hand.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#18
De Zandman zei:
Natuurlijk is er wel wat aan te doen.
Dat is: stoppen met gebruiken!!
Klik om te vergroten...
Dát ja. Er is van alles aan te doen.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Zandman zei:
Natuurlijk is er wel wat aan te doen.
Dat is: stoppen met gebruiken!!
Klik om te vergroten...
Wat win ik daarmee plaatsing bij gebruikers bw komt er
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#20
MR_CHIP zei:
Wat win ik daarmee plaatsing bij gebruikers bw komt er
Klik om te vergroten...
Ja die komt er. Je kan nu dagelijks lekker gaan gebruiken of je kan ervoor kiezen om niet te gebruiken. En dan over 6 maand of weet ik veel hoeveel maand je moet wachten je laat zien dat je beter af bent bij een niet gebruikers verblijf.

Die keuze is aan jou uiteraard

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...99100101102103...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."