#1
Netjes 👍dat weet mijn arts ja daarom vroeg ik opde normale manier om slaap medicatie
Netjes 👍dat weet mijn arts ja daarom vroeg ik opde normale manier om slaap medicatie
Klinkt bekend man. Benzo afbouw is heftig. Niets leek meer de moeite waard, nergens energie voor. De enige weg daaruit is om toch actief te blijven, ook al voelt dat omgekeerd aan wat je wil. Je komt er wel weer uit... Maar mijn ervaring is dat het een tijd duurt voordat je weer je oude ik bent. Hou vol, het wordt allemaal weer de moeite waard.Wat voel ik me vreselijk. Drugsforum is inmiddels klaagforum voor me geworden in deze tijd.
Verslagen door liefdesverdriet, verslaafd aan wiet, krijg al de hele week amper wat door me strot en m'n maag doet ook raar. Heb nergens meer energie voor. Alles is teveel gevraagd en ik zit het liefst in isolatie.
Meld me al weken ziek voor bijna elke dienst. Ik wil niet naar me werk gaan. Ik wil gebruiken. Stevig ook. Zodra ik wakker ben begin ik direct met 1 of 2 wietjoints. Meestal sterke hybrides. Ik neem m'n diazepam en ga weer terug op bed. Paar uur slapen om vervolgens met een depressief gevoel 3.0 wakker te worden.
Dan beland ik op de bank met de telefoon in me handen. Wegkwijnen in m'n eigen ellende. Gemiddeld een joint per uur. Zo'n 3 a 4 gram per dag nu.
Ik probeer elke dag te sporten (vandaag gelukt), en afleiding te zoeken. Maar ik weet het niet. M'n hele levenslust is gewoon weg ofzo. Naarstig opzoek naar iets wat me kan verlossen van dit gevoel/emoties. Maar het enige wat het veroorzaakt is dat ik verder van mezelf verwijderd raak. Ik wil zo graag gewoon weer kunnen huilen of me emoties kunnen verwerken op een gezonde manier.
Gelukkig ga ik binnenkort beginnen aan een nieuwe baan. Hopelijk kan ik dan wat stabiliteit en levenslust terug krijgen. Want het lijkt wel alsof me leven al sinds m'n vorige relatie puur overleven is. Dus al zo'n ruim 1,5 jaar a 2 jaar.
Ff van me afgepraat. Dankjewel.
Klinkt bekend man. Benzo afbouw is heftig. Niets leek meer de moeite waard, nergens energie voor. De enige weg daaruit is om toch actief te blijven, ook al voelt dat omgekeerd aan wat je wil. Je komt er wel weer uit... Maar mijn ervaring is dat het een tijd duurt voordat je weer je oude ik bent. Hou vol, het wordt allemaal weer de moeite waard.
Precies hierom is dit forum er toch? Sterkte man, je kan het!Wat voel ik me vreselijk. Drugsforum is inmiddels klaagforum voor me geworden in deze tijd.
Verslagen door liefdesverdriet, verslaafd aan wiet, krijg al de hele week amper wat door me strot en m'n maag doet ook raar. Heb nergens meer energie voor. Alles is teveel gevraagd en ik zit het liefst in isolatie.
Meld me al weken ziek voor bijna elke dienst. Ik wil niet naar me werk gaan. Ik wil gebruiken. Stevig ook. Zodra ik wakker ben begin ik direct met 1 of 2 wietjoints. Meestal sterke hybrides. Ik neem m'n diazepam en ga weer terug op bed. Paar uur slapen om vervolgens met een depressief gevoel 3.0 wakker te worden.
Dan beland ik op de bank met de telefoon in me handen. Wegkwijnen in m'n eigen ellende. Gemiddeld een joint per uur. Zo'n 3 a 4 gram per dag nu.
Ik probeer elke dag te sporten (vandaag gelukt), en afleiding te zoeken. Maar ik weet het niet. M'n hele levenslust is gewoon weg ofzo. Naarstig opzoek naar iets wat me kan verlossen van dit gevoel/emoties. Maar het enige wat het veroorzaakt is dat ik verder van mezelf verwijderd raak. Ik wil zo graag gewoon weer kunnen huilen of me emoties kunnen verwerken op een gezonde manier.
Gelukkig ga ik binnenkort beginnen aan een nieuwe baan. Hopelijk kan ik dan wat stabiliteit en levenslust terug krijgen. Want het lijkt wel alsof me leven al sinds m'n vorige relatie puur overleven is. Dus al zo'n ruim 1,5 jaar a 2 jaar.
Ff van me afgepraat. Dankjewel.
Verslagen door liefdesverdriet
Een afhankelijkheids afbouw, geeft als pijnlijk deel van de reis lichamelijke en geestelijke problemen. Pas na afloop van een geslaagde reis zijn de afbouw problemen geschiedenis. Je neemt die ervaring wel mee.Zou t haast vergeten dat ik benzo's aan het afbouwen ben. 😅
inmiddels ben ik erachter gekomen dat enigste reden dat mijn moeder is meegegaan in het verhaal "feestje" is vanwege mij
Oei. Niet het soort gesprek dat een moeder met haar kind moet voeren. Lijkt me echt heftig om dit te moeten horenen haar laat vekrachten zelf gezegd , (ik hoop roleplay versie met consent) om dingen te verwerken
Ja dit klinkt niet gezondwe doen ook samen gebruiken wat ook een verkeerde band is
we doen ook samen gebruiken wat ook een verkeerde band is
vanmiddag wel naar gesprek met antes
ga vragen om eventuele anti deppresiva
Ja dit klinkt niet gezond
Hopelijk kan je het nog een tijdje volhouden tot het beter wordt, want vanaf het moment dat je ècht aan jezelf gaat werken, zal het langzaam aan ook steeds beter worden.ik wil nog steeds heel heel graag zelfmoord plegen
Wat is dit voor zieke gedachte?en haar laat vekrachten zelf gezegd , (ik hoop roleplay versie met consent) om dingen te verwerken
Dat werkt inderdaad het best als je wat langer nuchter bent maar ik hoop dat je niet al te lang hoeft te wachten want het wordt nu wel erg bont met 3 dagen wakker 😔en eigenlijk was er de afspraak dat je 6 weken clean moet zijn voordat traumabehandling gestart kan worden deze eis is ter hoge uitzondering , nvt bij mij en ik sta nog steeds boven aan en is het nog steeds een kwestie van enkele weken
Dat zijn misschien wel hele krachtige ervaringen. Je zou de droom uit kunnen schrijven en teruglezen als je weer wil gebruiken.nog wel clean alleen de nachtmerries die ik nu heb zijn zo erg dat ik weer huilend wakker wordt
nachtmerrie die ik dan heb:
opgenomen worden in het ziekenhuis met een bpm van over de 200 , kotsen van bloed en uiteindelijk een volledige hartstilstand krijgen terwijl mijn moeder naast het ziekenhuisbed staat.
misschien is dit wel een heel focked up manier van blijven aangegeven vanuit het lichaam dat ik er echt mee moet stoppen en het moet blijven volhouden alleen is die strijd die nu weer erg is , elke dag heel irritant maar goed moed blijven houden ik kan het wel
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."