#1
ondanks dat ik zei dat ik geen emoties meer ervaarde zijn ze weer terug als nooit te voren
ergens blij dat ik ze nog heb ergens minder blij maarja gevoelens horen erbij ben (gelukkig dan wel soms ) geen robot
also heb weer gedacht aan zelfmoord natuurlijk met een mes op me pols maar blijkbaar is er nog steeds die innerlijke drang/dwang wat me ik overneemt en en me tegenhoud om het uit te voeren
ergens blij dat ik ze nog heb ergens minder blij maarja gevoelens horen erbij ben (gelukkig dan wel soms ) geen robot
also heb weer gedacht aan zelfmoord natuurlijk met een mes op me pols maar blijkbaar is er nog steeds die innerlijke drang/dwang wat me ik overneemt en en me tegenhoud om het uit te voeren
