Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
405 weergaven
18-5-2026
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#1
Verdomme. Vanochtend weer gegokt net als vorige week. Waarom kan ik zoiets niet laten. Tis echt klote soms, ik zie het niet somber in op het moment, accepteren en doorgaan maar het is weer verspild geld en al de zoveelste keer dat ik in m'n verslavings mechanisme trap.

Soms echt om te janken.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#2
dupont zei:
Ja, piepsysteem noemden wij dat op kantoor altijd. Diep triest dat dat in de zorg ook al gebeurt.
Klik om te vergroten...
De zorg word alleen maar erger naar mijn ervaring. Zit er al in sinds ik 2 ben.

Soms kan ik er echt om janken zo triest zijn bepaalde dingen binnen de zorg.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
BenzoLiefhebber zei:
Zo heb ik dat ook de laatste keer gedaan en dat werkte erg goed. Binnen 2 dagen kon ik de hulp krijgen die ik dringend nodig had.
Klik om te vergroten...

TS kan dit zelf niet doen, maar het is maar even om aan te geven hoe hij "geholpen" wordt door de zorgverleners om hem heen. Ik kan hier echt boos om worden, maar uiteindelijk moet TS het zelf doen. Iedere dag curator bellen en door blijven zeuren net zo lang totdat ze bereid worden om in actie te komen in plaats van eoa kansloos standaardtraject "zoals we het altijd doen" in gang zetten zodat ze 15 minuten langer tijd overhouden om koffie te drinken met de collega's en te roddelen over de patiënten.

Dat laatste is gechargeerd natuurlijk :wink:
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mowgli33 zei:
Wat zit ik toch met mijzelf in de knoop en voel ik mij zo mega eenzaam. Hoelang ga ik dit nog volhouden? Wil ik wel/niet doorleven?
Ga ik wel/niet de huisarts bellen en vertellen dat ik zo extreme angsten heb, mij zo alleen voel, het van mij allemaal niet meer hoeft en de hele avond zit te janken.
Hoe kan ik hier ooit nog uitkomen.
Klik om te vergroten...
je mag me altijd een privebericht sturen ,ben je momenteel onder invloed van iets
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#5
dupont zei:
Maar binnen 6 weken kan ook morgen zijn. Laat nou eens duidelijk horen dat je het er niet mee eens bent. Je wordt aan je lot overgelaten man.
Klik om te vergroten...

BenzoLiefhebber zei:
Zo heb ik dat ook de laatste keer gedaan en dat werkte erg goed. Binnen 2 dagen kon ik de hulp krijgen die ik dringend nodig had.

@gekkemanlol
Het is ook maar net hoe jij je probleem inziet.
En of jij je waardevol genoeg vind om actie te ondernemen en je probleem onder ogen te komen.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat in dit topic algemeen onderschat wordt wat het betekend om onder curatele te staan.

Je zou zeggen dat je met goede beargmentering en actief erachteraan zitten een heel eind komt. Normaal is dat ook zo. Maar dan moet je curator daar wel voor open staan, er naar luisteren en je serieus nemen.

Om alles via de rechtbank te moeten spelen lijkt me ook doodvermoeiend. Niet onmogelijk, maar wel doodvermoeiend.

@gekkemanlol succes de komende tijd en hou ons op de hoogte! Het zou mooi zijn als je samen met het team om je heen tot een mooie oplossing komt.

En ja ook ik heb de neiging om eens even een hartig woordje met desbetreffende curator te spreken over de gang van zaken en waarom Zuid Afrika wèl een goed idee is. Maar zo werkt het helaas niet vrees ik.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
tuurlijk zal ik jullie van elke ontwikkeling op de hoogte houden :redheart:
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
je noemt ook erg goed waar ik tegen aan loop
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
btw effe een kleine overwinning

vandaag naar moeder geweest
ik had nog een pakje met drugs liggen bij het postnl punt op de terug weg (waarvan ik weet dat ik het geld terugkrijg als ik het niet ophaal )
mijn verslaafde ik probeerde met de fiets toch naar huis (brr koud buiten :grin: ) met alle macht mijn lichaam over te nemen noem ik het dan maar om daarna toe te fietsen ipv woonvorm, gelukkig heeft de overname niet plaatsgevonden en ben ik zonder drugs thuisgekomen

kleine yay x)
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben trots op je gozer.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
En, bestelling al door de WC gespoeld? 😅
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
niet opgehaald nog, heb liever geld terug

vandaag lege flessen ingeleverd bij supermarkt wat dus ook dat postnl punt is express woonbegeleider meegevraagd zodat ik de verleiding om het af te halen zou weerstaan
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wow! 💪
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#13
En de begeleiding mee vragen om het pakketje retour te sturen?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#14
dat wordt automatisch gedaan
als ik hem niet ophaal


1670961408176.png

al zie ik nu ook de knop "nu retour sturen" die stond er eerder nog niet
zal die gelijk indrukken

nu staat er ook dit bij hopen dat verkoper zich aan zijn woord hou en het geld terugbetaald
1670961490445.png
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Super koel!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
1671187692447.png

het was een moeilijke strijd maar heb hem toch maar mooi gewonnen
1671187719120.png\\


best wel trots op mezelf
en nu ook bezig met een nofap challenge om effe die triggers naar porno/zucht naar drugs te minder zit nu al op 6 dagen niet gedaan
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
@robinjoo1 bijna 20 december kerel! Hoe voelt dat nu dat jouw behandeling dichterbij komt?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Supertrots op jou @robinjoo1 🚫🍆🚫💊!

Doorzetter!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
haha dankjewel :redheart:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
robinjoo1 zei:
beter iets dan niets zeker na zoan lange tijd
al vind ik het wel eng
Klik om te vergroten...
Noot:
Ze vreten je echt niet op, hoor, laat het rustig over je heen komen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...118119120121122...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."