Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
409 weergaven
18-5-2026
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#1
MR_CHIP zei:
heel veel vragen gehad

wat is er gebeurd die dag

wat dacht je die dag
waarom deed je het
wat zou je anders kunne doen


echt nog veel meer dan ik hier neerzet nu weer afwachten wat ik verder te horen ga krijgen tzt
Klik om te vergroten...

Kon je de vragen wel terugkoppelen naar de dag van toen?
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#2
MR_CHIP zei:
heel veel vragen gehad

wat is er gebeurd die dag

wat dacht je die dag
waarom deed je het
wat zou je anders kunne doen


echt nog veel meer dan ik hier neerzet nu weer afwachten wat ik verder te horen ga krijgen tzt
Klik om te vergroten...
Nu wil ik het niet bagatelliseren maar dit is zo’n 10 jaar terug gebeurd. Wat boeit het nu nog?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
annihilation zei:
Nu wil ik het niet bagatelliseren maar dit is zo’n 10 jaar terug gebeurd. Wat boeit het nu nog?
Klik om te vergroten...
Waar de ? Heb jij het over dit gaat over incident met vader en deze gesprekken bepalen de strafeis
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
Antwoord van OM

Het NIFP rapport is nog niet af. Voor vragen hierover kunt u zich wenden tot uw advocaat. Hij/zij krijgt automatisch bericht zodra het NIFP rapport er is.

,
En eerder zei me advocaat dit
Wanneer er rapporten in uw dossier worden toegevoegd, kan ik die downloaden.



#wachten
#geengeduld
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#5
MR_CHIP zei:
Waar de ? Heb jij het over dit gaat over incident met vader en deze gesprekken bepalen de strafeis
Klik om te vergroten...
Over je strafblad post. Maar goed we waren alweer bij een andere zaak. 😂
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ooh
En wat boeit het nu nog .. misschien kijken rechters/OvJ zover terug


meer vragen die hij stelde


gebruikt u nu medicatie
welke diagnoses heeft u en door wie zijn die gesteld en wanneer
heeft u wel eens last van stemmen in uw hoofd in het algemeen , daarop geantwoord dat ik in totaal 3 psychoses heb gehad door drugmisbruik toen vroeg die of ik nuchter was tijdens het plegen van het strafbaar feit en ik dus niet handelde uit een psychose , ik heb gezegd dat ik toen nuchter was

bent u bereid mee te werken aan eventuele volgende onderzoeken ?
ja tuurlijk
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik de hele tijd denken dat ik een gesprek had met iemand van reclassering
nee op locatie van reclassering maar met iemand werkzaam bij
Nederlands Instituut voor Forensische Psychiatrie en Psychologie
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
vind het wel lastig al het wachten
had gevraagd aan NIFP of ze een behandeltermijn aan konden geven
De psychiater levert het rapport van het gesprek in bij het OM.

En vandaar uit bepaald de OvJ of hieruit een rapportage volgt.

En mocht dan zo zijn, dan krijg je automatisch bericht.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nu ik toch op het harde pad zit ....
MR_CHIP zei:
Ik waardeer jullie eerlijkheid nu in het verleden en in de toekomst
Klik om te vergroten...
In brandweer termen: "Dit is nat houden, tegen beter weten in." Het pand gaat verloren met deze strategie.

Verplichte opname met serieuze aanpak. Excuses TS, maar dit is wat ik denk.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#10
MR_CHIP zei:
geen idee of een politierechter dat kan opleggen voor nu is het idd afwachten
Klik om te vergroten...
@Kordie vraagt: wil je opgenomen worden?
Wat is je antwoord.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#11
MR_CHIP zei:
geen idee of een politierechter dat kan opleggen voor nu is het idd afwachten
Klik om te vergroten...
@MR_CHIP Ik wrijf het nog even in, man. Want je bent niet dom.
Als het jou ECHT uitmaakt weet je wat jou te wachten kan staan.
Sterker nog, dan kun je in de rechtszaal beïnvloeden hoe het uitpakt !
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zeehond zei:
@Kordie vraagt: wil je opgenomen worden?
Wat is je antwoord.
Klik om te vergroten...
op dit moment is mijn antwoord dat ik dat niet zeker weet
gezien het nu 2 maanden goed gaat en ik van mening ben en ook hulp verleners met mij dat ik het clean zijn volhou en daarmee de rare dingen niet meer zal doen


moet wel zeggen dat ik af en toe alles uit het process dossier nog een keer lees (dit telt wel 55 pagina's )
het mijn pijn doet met hoe die bewuste dag is gegaan qua verloop

fivoor heeft ook gezegd dat als ik zo'n titel krijg het niet gelijk hoef te betekenen dat ik dan ook opgenomen wordt

wat ik wel weet inmiddels is dat dat veiligheids huis overleg heeft gehad met de woonvorm

voor de rest wacht ik alles af
tzt als bekend is wanneer de zitting is ga ik ook in overleg met mijn advocaat om alles te bespreken
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#13
MR_CHIP zei:
tzt als bekend is wanneer de zitting is ga ik ook in overleg met mijn advocaat om alles te bespreken
Klik om te vergroten...
Een advocaat is gericht op minimalisatie straf en/of maatregel.
Jouw belang ligt imo op een ander vlak. Echt een andere dimensie !

(tot zover: ik ga dit topic niet verder spammen)
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik ga er verder ook niet veel meer over schrijven veel is nog onbekend en tis voor nu afwachten

als goed is kan ik vanzelf een kopie van het rapport door NIFP krijgen


Wanneer er rapporten in uw dossier worden toegevoegd, kan ik die downloaden.

We moeten afwachten wanneer uw zaak zal worden behandeld. Wij verwachten dat dit binnen 6 tot 10 maanden zal gebeuren.

Zodra er meer bekend is over uw zaak, nemen we contact met u op om de zaak samen bij ons op kantoor door te nemen.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik mis zoveel in je antwoorden.
De echte antwoorden wat je zelf wilt.
Maar ik laat het rusten, ik kan je simpelweg niet bereiken. Het is oké.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat ik wil en doe is clean blijven emdr ooit gaan volgen en zodra ik minimaal een half jaar clean ben op de wachtlijst komen bij Pameijer
O
OunbuRaLLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bizar dat je geen straf krijgt, maaja dat is Nederland voor je. Misschien is een tijd op straat leven het enige redmiddel voor je.. kon ik maar zo leven, drugs gebruik en geen ene kanker geven om mijn medemens...
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#18
OunbuRaL zei:
Bizar dat je geen straf krijgt, maaja dat is Nederland voor je. Misschien is een tijd op straat leven het enige redmiddel voor je.. kon ik maar zo leven, drugs gebruik en geen ene kanker geven om mijn medemens...
Klik om te vergroten...
Als deze manier van praten normaal is voor je dan heb je zelf ook wel iets om aan te werken denk ik.
En die ziekte gebruiken om je gevoelens te uiten is ook niet zo netjes natuurlijk.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#19
OunbuRaL zei:
Bizar dat je geen straf krijgt, maaja dat is Nederland voor je. Misschien is een tijd op straat leven het enige redmiddel voor je.. kon ik maar zo leven, drugs gebruik en geen ene kanker geven om mijn medemens...
Klik om te vergroten...

Kom op zeg!

We zijn hier niet op GeenStijl of Fok!Forum.

Van ons wordt hier een post-stijl verwacht die wat minder veroordelend is.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#20
OunbuRaL zei:
Bizar dat je geen straf krijgt, maaja dat is Nederland voor je. Misschien is een tijd op straat leven het enige redmiddel voor je.. kon ik maar zo leven, drugs gebruik en geen ene kanker geven om mijn medemens...
Klik om te vergroten...
Dit gaat wel echt te ver je mag hard tegen me zijn dan leer ik er misschien iets van
Maar je beweringen kloppen totaal niet er is nog niet besloten of ik wel of geen straf krijg
En drugs gebruik = nu al 2maanden niet

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...116117118119120...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."