Leg de voor en nadelen van gebruik eens naast elkaar
Al heel snel zal je zien dat de nadelen een hele lijst is en het voordeel bijna niets
Voel je goed en zorg dat je je goed blijft voelen is ook een kunst ,dat laatste doe je door nuchter te blijven en langzaam maar zeker gaat genieten van kleine dingetjes zonder dat je er eigenlijk erg in heb,
Die kleine geluksmomentjes is jou dope ,door je eigen gemaakt dankzij het doorzetten .
Denk daar eens aan en geniet van je eigen geluksstofje dopaminen!
Effe ook hier posten als soort van dagboek
Al vind ik het jammer dat ik zo'n stom ritme heb qua 22-23 in de avond al slapen en elke dag Inc weekend steevast om 08;00 voelt saai met drugs was dat wel anders en kon ik tijdje doorgaan alleen moet ik inzien dat dit beter is
Dankzij de bupropion en quetiapine voelt het inmiddels wat draaglijkerDat is juist een uitstekend slaapritme, en ik en ik denk vele hier zijn er jaloers op.
Zelf ga ik ook altijd tussen 2230 en 2300 slapen, maar ben dan altijd rond 2 weer wakker, daarna rond 5 en om 7 ben ik mijn bed echt beu.
Die saaiheid kan je veranderen.
Door dat slaapritme kan je ook er een gewoonte van maken elke ochtend te gaan sporten, en een bepaalde structuur in je leven aan te brengen.
Ik ben iig blij dat er enige vooruitgang zit bij je, lekker bezig kerel! ❤️💪💪

Vanuit mijn werk bekend mee, ik had een aantal cliënten die in beeld waren bij het veiligheidshuis. Ik heb ook bij multidisciplinaire overleggen gezeten die vanuit het Veiligheidshuis werden georganiseerd. Als in: ik was daar één van de ketenpartners.had nog nooit gehoord van dit iemand wel?
Bij alle Zorg- en Veiligheidshuizen kun je terecht met problematiek die voldoet aan de landelijk opgestelde criteria:
- Als er zorgen zijn op meerdere leefgebieden.
- Als de veiligheid van betrokkenen, omgeving of maatschappij in het geding is.
- Als samenwerking tussen meerdere ketens (bestuur, straf en zorg) nodig is.
- Als er van alles is geprobeerd, maar de lokale partners er niet uitkomen.
Bekijk bijlage 63472
Een Zorg- en Veiligheidshuis is de plek voor samenwerking tussen zorg en veiligheid in de regio. We zijn een samenwerkingsverband dat netwerkpartners verbindt. Er is veel kennis over samenwerking binnen complexe casuïstiek, een must om tot een doorbraak te komen. Dat is nodig om de veiligheid en leefbaarheid van regio’s te bevorderen.
Dit doen we onder andere door professionals te ondersteunen in casussen waar de reguliere hulpverlening niet toereikend is of vastloopt. We geven advies, zorgen voor de juiste informatie en gaan met professionals in gesprek over oplossingen. Mocht het nodig zijn dan leiden we casus door naar de partner die qua expertise het beste aansluit bij de casus. Daarbij behouden alle partners hun eigen (wettelijke) verantwoordelijkheden. Soms zijn problemen zo complex, dat de regisseurs van het Zorg- en Veiligheidshuis de regie en coördinatie oppakken.
tis beetje onduidelijk wie me hebt aangemeld bij het veiligheids huis (al doet dat er niet toe volgens yulius/fivoor het was wel nodig ) beide geven aan mij niet aangemeld te hebben , dan misschien curator / justitie ??
Alleen instanties ( ketenpartners )kunnen je aanmeldenJe moeder?
Een familielid, kennis of vriend?
Ik denk als de politie of curator je heeft aangemeld je dat ook wel hoort. Lijkt meer een beetje op een stiekeme actie van iemand die je lief heeft en weet dat je hulp nodig hebt.
Wat de doelen betreft:
EMDR is effectief. Althans bij mij wel. Maar volgens mij moet je dan wel redelijk stabiel zijn, want EMDR kan je totaal ontregelen. Is stabiel leven misschien ook nog een doel? Een stabieler leven (rust regelmaat etc) kan mogelijk positief zijn voor meerdere van je doelen.
Sterkte
Alleen instanties kunnen je aanmelden
De bw zelf en zelfs teamleider bevestigen de melding niet gedaan te hebben mij maakt het weinig uit zodat er maar een beter plan komt van aanpakMisschien via een huisarts via een naasten?
Of misschien dan toch de BW?
Omdat je daar laatst een conflict hebt gehad.
Ik weet dat hulpverleners een MIC formulier (melding incident client) kunnen maken. Vaak is dat voor eigen dossier, maar mogelijk wordt dat door gezet.
Lijkt me wel shit als je niet weet wie het is. Dan gaat het toch achter je rug om. Is misschien een rede voor, maar lijkt me een raar gevoel. Toch?
trek dat me toch meer als gedacht daarom contactformulier ingevuld of ik als iemand die onder curatele mag weten welke organisatie mij aangemeld heeftLijkt me wel shit als je niet weet wie het is.
trek dat me toch meer als gedacht daarom contactformulier ingevuld of ik als iemand die onder curatele mag weten welke organisatie mij aangemeld heeft
Ik hen de inhoud van de brief gepost al eerderAndere regio: https://www.zorgenveiligheidshuishaaglanden.nl/ik-heb-een-brief-ontvangen/
Maar als je het mocht weten had het denk ik in de brief gestaan, want in die link staat dat de partij die je aanmeld erin staat.
Of dat verschilt per regio, maar dat lijkt me sterk.
Gebruikt moeders ook nog?
Is het niet via haar weg (professionals) gegaan? Want kan ook als gezin geloof ik
Al vind ik het jammer dat ik zo'n stom ritme heb qua 22-23 in de avond al slapen en elke dag Inc weekend steevast om 08;00 voelt saai

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."