Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
428 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
1000020762.jpg1000020768.jpg1000020773.jpg


Jammer dat ik zo snel in slaap val maar ergens ook wel goed in de ochtend nog wel de komende anderhalf uur wat opstarten van lichaam / hersenen, inwerken van bupropion
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#2
Effe ook hier posten als soort van dagboek
Al vind ik het jammer dat ik zo'n stom ritme heb qua 22-23 in de avond al slapen en elke dag Inc weekend steevast om 08;00 voelt saai met drugs was dat wel anders en kon ik tijdje doorgaan alleen moet ik inzien dat dit beter is

Alleen jammer dat moeders vindt dat ik wel op bw moet slapen 1ste kerstdag had op iets speciaals gehoopt qua tijden/ daar slapen maar misschien is dat ook beter zo qua zucht oid
Dit advies is goed >
Soulassasins zei:
Leg de voor en nadelen van gebruik eens naast elkaar
Al heel snel zal je zien dat de nadelen een hele lijst is en het voordeel bijna niets
Voel je goed en zorg dat je je goed blijft voelen is ook een kunst ,dat laatste doe je door nuchter te blijven en langzaam maar zeker gaat genieten van kleine dingetjes zonder dat je er eigenlijk erg in heb,
Die kleine geluksmomentjes is jou dope ,door je eigen gemaakt dankzij het doorzetten .
Denk daar eens aan en geniet van je eigen geluksstofje dopaminen!
Klik om te vergroten...
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#3
MR_CHIP zei:
Effe ook hier posten als soort van dagboek
Al vind ik het jammer dat ik zo'n stom ritme heb qua 22-23 in de avond al slapen en elke dag Inc weekend steevast om 08;00 voelt saai met drugs was dat wel anders en kon ik tijdje doorgaan alleen moet ik inzien dat dit beter is
Klik om te vergroten...

Dat is juist een uitstekend slaapritme, en ik en ik denk vele hier zijn er jaloers op.

Zelf ga ik ook altijd tussen 2230 en 2300 slapen, maar ben dan altijd rond 2 weer wakker, daarna rond 5 en om 7 ben ik mijn bed echt beu.

Die saaiheid kan je veranderen.

Door dat slaapritme kan je ook er een gewoonte van maken elke ochtend te gaan sporten, en een bepaalde structuur in je leven aan te brengen.

Ik ben iig blij dat er enige vooruitgang zit bij je, lekker bezig kerel! ❤️💪💪
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
LifeIsAlmostGreatAgain zei:
Dat is juist een uitstekend slaapritme, en ik en ik denk vele hier zijn er jaloers op.

Zelf ga ik ook altijd tussen 2230 en 2300 slapen, maar ben dan altijd rond 2 weer wakker, daarna rond 5 en om 7 ben ik mijn bed echt beu.

Die saaiheid kan je veranderen.

Door dat slaapritme kan je ook er een gewoonte van maken elke ochtend te gaan sporten, en een bepaalde structuur in je leven aan te brengen.

Ik ben iig blij dat er enige vooruitgang zit bij je, lekker bezig kerel! ❤️💪💪
Klik om te vergroten...
Dankzij de bupropion en quetiapine voelt het inmiddels wat draaglijker
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
had nog nooit gehoord van dit iemand wel?

Bij alle Zorg- en Veiligheidshuizen kun je terecht met problematiek die voldoet aan de landelijk opgestelde criteria:

  1. Als er zorgen zijn op meerdere leefgebieden.
  2. Als de veiligheid van betrokkenen, omgeving of maatschappij in het geding is.
  3. Als samenwerking tussen meerdere ketens (bestuur, straf en zorg) nodig is.
  4. Als er van alles is geprobeerd, maar de lokale partners er niet uitkomen.




1734509129940.png


Een Zorg- en Veiligheidshuis is de plek voor samenwerking tussen zorg en veiligheid in de regio. We zijn een samenwerkingsverband dat netwerkpartners verbindt. Er is veel kennis over samenwerking binnen complexe casuïstiek, een must om tot een doorbraak te komen. Dat is nodig om de veiligheid en leefbaarheid van regio’s te bevorderen.

Dit doen we onder andere door professionals te ondersteunen in casussen waar de reguliere hulpverlening niet toereikend is of vastloopt. We geven advies, zorgen voor de juiste informatie en gaan met professionals in gesprek over oplossingen. Mocht het nodig zijn dan leiden we casus door naar de partner die qua expertise het beste aansluit bij de casus. Daarbij behouden alle partners hun eigen (wettelijke) verantwoordelijkheden. Soms zijn problemen zo complex, dat de regisseurs van het Zorg- en Veiligheidshuis de regie en coördinatie oppakken.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#6
MR_CHIP zei:
had nog nooit gehoord van dit iemand wel?

Bij alle Zorg- en Veiligheidshuizen kun je terecht met problematiek die voldoet aan de landelijk opgestelde criteria:

  1. Als er zorgen zijn op meerdere leefgebieden.
  2. Als de veiligheid van betrokkenen, omgeving of maatschappij in het geding is.
  3. Als samenwerking tussen meerdere ketens (bestuur, straf en zorg) nodig is.
  4. Als er van alles is geprobeerd, maar de lokale partners er niet uitkomen.




Bekijk bijlage 63472


Een Zorg- en Veiligheidshuis is de plek voor samenwerking tussen zorg en veiligheid in de regio. We zijn een samenwerkingsverband dat netwerkpartners verbindt. Er is veel kennis over samenwerking binnen complexe casuïstiek, een must om tot een doorbraak te komen. Dat is nodig om de veiligheid en leefbaarheid van regio’s te bevorderen.

Dit doen we onder andere door professionals te ondersteunen in casussen waar de reguliere hulpverlening niet toereikend is of vastloopt. We geven advies, zorgen voor de juiste informatie en gaan met professionals in gesprek over oplossingen. Mocht het nodig zijn dan leiden we casus door naar de partner die qua expertise het beste aansluit bij de casus. Daarbij behouden alle partners hun eigen (wettelijke) verantwoordelijkheden. Soms zijn problemen zo complex, dat de regisseurs van het Zorg- en Veiligheidshuis de regie en coördinatie oppakken.
Klik om te vergroten...
Vanuit mijn werk bekend mee, ik had een aantal cliënten die in beeld waren bij het veiligheidshuis. Ik heb ook bij multidisciplinaire overleggen gezeten die vanuit het Veiligheidshuis werden georganiseerd. Als in: ik was daar één van de ketenpartners.

Jouw casus lijkt me een hele goede hiervoor.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
tis beetje onduidelijk wie me hebt aangemeld bij het veiligheids huis (al doet dat er niet toe volgens yulius/fivoor het was wel nodig ) beide geven aan mij niet aangemeld te hebben , dan misschien curator / justitie ??

fyi

fivoor heeft me gevraagd om ipv allemaal te appen duidelijk een paar doelen op de mail te zetten ivm maken behandelplan

de mail
Beste Fivoor


bijgaand overzicht van mijn doelen


af willen van verslaving door middel van medicamenteuze ondersteuning/ (vraag aan VERSLAVINGSARTS : samen kijken naar de medicatie (waarom : ik merk wel rust en energie in me hoofd klinkt wat tegenstrijdig hoop dat je snap wat ik bedoel, dit vlakt af om een uur of 3 a 4 al dus daarom deze vraag aan jou hoe we hierin wat kunnen doen, dacht zelf aan verandering variant naar langwerkende en van 150 naar 300 (ook gezien verleden dit ook aansloeg ) )

behandeling op gebieden van hoe om te gaan met mijn autisme (emotieregulatie?)

emdr het liefste voor de trauma's die ik echt wel heb en ook mede door jullie zijn vastgesteld (met daarbij eigen inzet niet gebruiken/naar fivoor toe gaan )

en het liefste dan behandeling / hoe om te gaan met mijn antisociale persoonlijkheidsstoornis , voor zover mogelijk dan

en belangrijke maar geen idee of ik daar met jullie kan leren omgaan / vanaf te willen, moedwillig doorgaan met oplichten (juridische kwesties creëren ) wil ik ook graag vanaf

hoor graag of jullie hier wat mee kunnen

groet
robin
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#8
MR_CHIP zei:
tis beetje onduidelijk wie me hebt aangemeld bij het veiligheids huis (al doet dat er niet toe volgens yulius/fivoor het was wel nodig ) beide geven aan mij niet aangemeld te hebben , dan misschien curator / justitie ??
Klik om te vergroten...

Je moeder?
Een familielid, kennis of vriend?

Ik denk als de politie of curator je heeft aangemeld je dat ook wel hoort. Lijkt meer een beetje op een stiekeme actie van iemand die je lief heeft en weet dat je hulp nodig hebt.

Wat de doelen betreft:
EMDR is effectief. Althans bij mij wel. Maar volgens mij moet je dan wel redelijk stabiel zijn, want EMDR kan je totaal ontregelen. Is stabiel leven misschien ook nog een doel? Een stabieler leven (rust regelmaat etc) kan mogelijk positief zijn voor meerdere van je doelen.

Sterkte
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kordie zei:
Je moeder?
Een familielid, kennis of vriend?

Ik denk als de politie of curator je heeft aangemeld je dat ook wel hoort. Lijkt meer een beetje op een stiekeme actie van iemand die je lief heeft en weet dat je hulp nodig hebt.

Wat de doelen betreft:
EMDR is effectief. Althans bij mij wel. Maar volgens mij moet je dan wel redelijk stabiel zijn, want EMDR kan je totaal ontregelen. Is stabiel leven misschien ook nog een doel? Een stabieler leven (rust regelmaat etc) kan mogelijk positief zijn voor meerdere van je doelen.

Sterkte
Klik om te vergroten...
Alleen instanties ( ketenpartners )kunnen je aanmelden
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#10
MR_CHIP zei:
Alleen instanties kunnen je aanmelden
Klik om te vergroten...

Misschien via een huisarts via een naasten?
Of misschien dan toch de BW?
Omdat je daar laatst een conflict hebt gehad.
Ik weet dat hulpverleners een MIC formulier (melding incident client) kunnen maken. Vaak is dat voor eigen dossier, maar mogelijk wordt dat door gezet.
Lijkt me wel shit als je niet weet wie het is. Dan gaat het toch achter je rug om. Is misschien een rede voor, maar lijkt me een raar gevoel. Toch?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kordie zei:
Misschien via een huisarts via een naasten?
Of misschien dan toch de BW?
Omdat je daar laatst een conflict hebt gehad.
Ik weet dat hulpverleners een MIC formulier (melding incident client) kunnen maken. Vaak is dat voor eigen dossier, maar mogelijk wordt dat door gezet.
Lijkt me wel shit als je niet weet wie het is. Dan gaat het toch achter je rug om. Is misschien een rede voor, maar lijkt me een raar gevoel. Toch?
Klik om te vergroten...
De bw zelf en zelfs teamleider bevestigen de melding niet gedaan te hebben mij maakt het weinig uit zodat er maar een beter plan komt van aanpak
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kordie zei:
Lijkt me wel shit als je niet weet wie het is.
Klik om te vergroten...
trek dat me toch meer als gedacht daarom contactformulier ingevuld of ik als iemand die onder curatele mag weten welke organisatie mij aangemeld heeft
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#13
MR_CHIP zei:
trek dat me toch meer als gedacht daarom contactformulier ingevuld of ik als iemand die onder curatele mag weten welke organisatie mij aangemeld heeft
Klik om te vergroten...

Andere regio: https://www.zorgenveiligheidshuishaaglanden.nl/ik-heb-een-brief-ontvangen/
Maar als je het mocht weten had het denk ik in de brief gestaan, want in die link staat dat de partij die je aanmeld erin staat.
Of dat verschilt per regio, maar dat lijkt me sterk.

Gebruikt moeders ook nog?
Is het niet via haar weg (professionals) gegaan? Want kan ook als gezin geloof ik
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik probeer het te volgen maar tussen alle screenshots etc ben ik het even kwijt.

kun je een samenvatting geven, of i.i.g. wat is nu het doel?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kordie zei:
Andere regio: https://www.zorgenveiligheidshuishaaglanden.nl/ik-heb-een-brief-ontvangen/
Maar als je het mocht weten had het denk ik in de brief gestaan, want in die link staat dat de partij die je aanmeld erin staat.
Of dat verschilt per regio, maar dat lijkt me sterk.

Gebruikt moeders ook nog?
Is het niet via haar weg (professionals) gegaan? Want kan ook als gezin geloof ik
Klik om te vergroten...
Ik hen de inhoud van de brief gepost al eerder
En ik en moeders houden elkaar clean
Ik kan een kliniek in als Fivoor dat nog zou aanbieden mijn moeder kan geen detox doen ivm dieren
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#16
Chips, zo'n slaaprithme, ik zou er een XXXXXX voor doen.
Of gewoon eendjes voeren, als het maar een uiting van dankbaarheid is !
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
MR_CHIP zei:
Al vind ik het jammer dat ik zo'n stom ritme heb qua 22-23 in de avond al slapen en elke dag Inc weekend steevast om 08;00 voelt saai
Klik om te vergroten...

Are you kidding me, weet je hoeveel notoire insomniacs hier een moord (oké, bijna misschien, ligt er ook wel aan op wie tho 😂) zouden doen voor zo’n perfect schoolboekvoorbeeldslaappatroon? Dan maar saai hoor.

Ga zo door zonder drugs, Chippie. :cheerpompom:
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#18
Is mijn remslaap wel normaal lang 1000020902.jpg
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#19
En dan te bedenken dat hij wel graag slaapmedicatie wou hebben. 😂

IMG_4856.pngIMG_4863.png

deze waren wel heel slecht na mn nachtdienst. Maar 9/10x slaap ik na mn nachtdienst van 0700 tot 1030 als ik geluk heb.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ach ik ben blij met de medicatie mijn slaap is nu stuk beter
Ik heb voor de slaap quetiapine 25mg voorgeschreven gekregen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...107108109110111...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."